اپلیکیشن های شخص ثالث دیگر اجازه دسترسی به فید اینستاگرام را نخواهند داشت
توسعه دهندگان شخص ثالث اینستاگرام امروز خبر ناخوشایندی را دریافت کردند. چندی پیش این سرویس از بازنگری های عمده در سیاست APIهای خود خبر داد که به موجب آن، کل اپلیکیشن های تامین کننده فید از ...
توسعه دهندگان شخص ثالث اینستاگرام امروز خبر ناخوشایندی را دریافت کردند. چندی پیش این سرویس از بازنگری های عمده در سیاست APIهای خود خبر داد که به موجب آن، کل اپلیکیشن های تامین کننده فید از اینستاگرام از گردونه حذف و محدودیت های جدی روی اندک موارد باقی مانده اعمال می گردد.
براساس این بیانیه، تغییرات جدید با هدف بهبود کنترل کاربران روی محتوایشان و ایجاد محیطی پایدارتر ایجاد می شود تا از این پس تجربیات معتبر و موثق تری روی پلتفرم اینستاگرام ایجاد شود.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
این بیانیه در عمل بدان معناست که اینستاگرام از امروز پذیرش اپلیکیشن هایی که می خواهند با این سرویس یکپارچه سازی شوند را متوقف کرده است. در ماه دسامبر هم که این فرایند مجددا از سر گرفته می شود، تنها کارکردها و قابلیت های مشخصی پذیرفته خواهند شد.
گفتنی است که اینستاگرام همچنان اجازه دسترسی اپلیکیشن ها و سرویس های ویرایش عکس را به محتوای خود می دهد اما هر اپلیکیشنی که فید کامل اینستاگرام را دریافت می کند به واسطه محدودیت های جدید حذف می گردد.
اپلیکیشن های فعلی نیز تا دوازدهم خرداد 1395 فرصت دارند تا خود را با سیاست های جدید اینستاگرام وفق داده و فرایندهای بازنگری این اپلیکیشن را با موفقیت پشت سر بگذارند.
این اقدام چند روز بعد از آن انجام می شود که مشخص گردید یک اپ اینستاگرام خوان به نام InstaAgent کلمات عبور و نام کاربری افراد را بدون هیچگونه فرایند رمزگذاری انتقال می دهد و در نتیجه امنیت دیجیتالی صدها هزار کاربر خود را به خطر انداخته است.
خود اینستاگرام مسئولیت نقض امنیتی به وجود آمده را بر عهده نگرفته و به کاربرانش در رابطه با ارائه مجوز دسترسی به اپلیکیشن های شخص ثالث نظیر InstaAgent نیز صرفا به همین خاطر هشدار داده است.
این اتفاق یک مشکل امنیتی بسیار جدی برای اغلب کاربران این سرویس بود و تنها زمانی برطرف شد که اپ مذکور از روی استور اپلیکیشن گوگل پلی و iOS حذف گردید.
در نظر داشته باشید اینستاگرام تنها اپلیکیشنی نیست که با مشکلات امنیتی ناشی از اپ های شخص ثالث روبروست. در ماه آوریل نیز اسنپچت شش ماه بعد از مطرح شدن نگرانی های عمومی در مورد امنیت APIهای آن، دست به اقدامی مشابه زد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
هنوز راه چاره برای شخص ثالث زیاد هست . مثل دکتر فالو .
مثل کاری که چند وقت پیش واتس اپ هم انجام داد.
حداقل اپ ایپدتو بده بعد دسترسی ها رو قطع کن :|
نههههه من از ogم نمی گذرمممم ?
حیف 6tag :(((
ولی خب با اومدن ویندوز ده قراره اپ اختصاصی اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ موبایل هم بیاد، فقط امیدوارم مثل اپ وینفونی اش نکنه و کلا آپدیت رو ببوسه بزاره کنار!
حتی 6tag ???
حتی OGinsta ???
یکی جواب بده ه ه ه :| :| :|
خداحافظ Instagram+
حیف 6tag نیست سگش میارزه به اپ خود اینستاگرام
بیچاره وینفونی ها
یه 6تگ نصفه و نیمه داشتن که دیگه باید واسه اینستا هم التماس کنند!
:)
:)
:)
شما اگر کنفرانس ماکروسافت میدیدی میفهمیدی که برنامه های فیسبوک اینستا و مسنجر قراره به شکل یونیورسال عرضه بشن دیگه نیازی به 6tag نیست همین الان اپ یونیورسال فیسبوک به صورت ازمایشی قابل دانلود هست
بیچاره وینفونی ها
یه 6تگ نصفه و نیمه داشتن که دیگه باید واسه اینستا هم التماس کنند!
:)