قابلیت اجرای بازی های پلی استیشن 2 به کنسول پلی استیشن 4 افزوده شد
تقریبا یک سال پیش، شرکت سونی به توسعه دهندگام اعلام کرد که بزودی نوعی امولاتور یا شبیه ساز برای بازی های پلی استیشن 1 و پلی استیشن 2 روی کنسول نسل هشتمی این کمپانی عرضه ...
تقریبا یک سال پیش، شرکت سونی به توسعه دهندگام اعلام کرد که بزودی نوعی امولاتور یا شبیه ساز برای بازی های پلی استیشن 1 و پلی استیشن 2 روی کنسول نسل هشتمی این کمپانی عرضه خواهد، اما بعد از آن، دیگر خبری در این باره نشنیدیم.
اما حالا به نظر می رسد که سونی بالاخره توانسته شبیه ساز بازی های پلی استیشن 2 را روی پلی استیشن 4 راه اندازی کند. بخش دیجیتال فاندری وب سایت یوروگیمر، به تازگی توانسته به باندل بازی های کلاسیک Star Wars: Battlefront دست یابد و اعلام کرد که سه بازی قدیمی جنگ های ستاره ای، که روی پلی استیشن 2 عرضه شده بودند، از طریق شبیه ساز روی پلی استیشن 4 اجرا می شوند.
در همین حین، کمپانی سونی نیز وجود چنین شبیه سازی را تایید کرد اما اطلاعات بیش تری درباره آن در اختیارمان نگذاشت. سونی تنها اعلام نمود که آن ها مشغول کار روی ارائه بازی های قدیمی پلی استیشن 2 روی پلی استیشن 4 هستند و مشخص نیست که چه زمانی این امکان به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.
بنابر گزارش دیجیتال فاندری، شبیه ساز مورد بحث، تا حدی گرافیک را افزایش می دهد اما این امکان برای بازی های دو بعدی اصلا مناسب نیست. اما به لطف روزولوشن بالاتر، کیفیت تصویر بازی های سه بعدی تا حدی چشمگیر افزایش می یابد. دیجیتال فاندری می گوید که شبیه ساز، با قرار دادن نوار مشکلی در بالا و پایین صفحه، رزولوشن 1080p را به ارمغان می آورد و به تبع همین مسئله، تعداد پیکسل ها تا 4 برابر افزایش می یابند.
در پایین می توانید ویدیوی منتشر شده از سوی دیجیتال فاندری را مشاهده کنید:
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
حسام جان شما رو پشت بام خونتون گیم بازی میکنی¿¿¿اخه کنسول چجوری میخواد از میز تلوزیون بیفته¿¿¿حرفای خنده داری میزنین واقعا
مگه مردم مغزشونو خر گاز زده که پلی استیشن چهاب بخرن بعد پلی دو بازی کنن
ماشالا موقع بازی که میشه همه پایه ان
رد دادین باو
جوونا از بین رفتن. دو تا آدم خارجی کامنتای پستهای گیمی رو بخونه بسمونه. الکی خوش ها
حسام داداش من اونو برای تست سقوط گفتم که میگی سقوط وان بهتره ?? بعیده کسی بره روی تیرچراغ برق یا بام خونش بشینه گیم بازی کنه کنسول که بیافته دیگه فاتحش خوندس هیچ هیچی نباشه یه لگ کوچیک هنگام کار باهشو میده
البته برنامه های شبیه ساز پلی استیشن 2 وجود دارند ولی همون طور که گفتم تقریبا قبولشون دارم مثلا برنامه play ps2 میتونی یه سریم بزنی ببینیش ولی من خودم برای بازی های ps2 اپ اندروید ترجیح میدم مثلا همین بازی دیجیمون?? اپ اندرویدش هست و خیلی بازیای دیگه فقط باید بگردی
نه داداش کسی کنسولو دستش نمیگیره بازی کنه حالا اگه شما اینطوری هستی نمیدونم.اول از همه اون ابعاد زیادش به خاطر فن های داخلش و خنک کردنشه که از رقیبش و نسل قبلش بهتره.بعدشم به قول دوستمون کسی کنسول دستش نمیگیره و همین که زیبایه کافیه.دوم من که دارم میگم تست سقوط به خاطر اینکه شما میگین بنجل!منم گفتم اگه میگی بنجله بیا فیلمشو ببین بعد بگو کدوم بهتره.درسته سونی یک نسل از ایکس باکس جلوتره اما دلیل بر بهتر بودنش نمیشه و فقط تونسته خودشو بین مردم محبوب کنه چون اون زمان کنسول بهتر از اون نبود.وقتی ایکس باکس معرفی شد پلی استیشن2به بازار اومده بوده و ایکس باکس برند شناخته شده ای نبوده.خب حالا شما هرجور دوست دارین فکر کنین،من که حتما ایکس باکس وان میخرم و فعلا360دارم.از لحاظ گرافیکی ps4وxoتفاوت چندانی ندارن که بخواد تو ذوق خریدار بزنه و تفاوتشونو نمیتونی تشخیص بدی.همه میدونن دسته ی xoخیلی خوشدست تر و خوشگل تر از دسته ps4هست و هرکی بگه نه بستگی به سلیقش داره یاهم تعصبیه.رابط کاربری xoهم که با اومدن ویندوز10خیلی بهتر از قبلش شده و حتی چند برابر سونی سرعتش بیشتر شده و اینم میتونید از اپارات بگیرین.تو بخش انحصاری هم کاری به امتیاز ندارم و هردو عالین ویکم xoانحصاری هاش بهترن.Gears of war.quantum break.Halo5و...
تو کینکت که حرفی ندارم.انصافا این خنده دار نیست که سونی بیاد هندزفری واسه چت بده و xoهدفون؟
من هر حرفی زدم کلی فیلم دیدم و تحقیق کردم و از روی باد هوا نگفتم چیزی.البته بعضی از چیزا نظر شخصیه منه.
میدونم بعد این مطلب کلی بهم چیزی میگین و منو دیوونه میپندارین.
فقط...هرکی هرچی عشقشه بخره به کسی هم مربوط نیست.
ببین داداش
بگفته خودت همه حرفایی که زدی بر پایه ویدیو های همین اپارات بوده :))) نمیدونم این اعداد و ارقام توهمی روهم از اونجا اوردی یا چی
ولی چیزی که عیان هست اینان
۵۰ درصد قدرت بیشتر پلی استیشن ۴ که به مرور داره خودشو نشون میده با گذشت زمان و افزایش گرافیک بازی ها ، همین چهار تا بازی اخیر رو ایکس باکس با رزولیشن پایین تر و افت فریم مواجه بودن ، کنترلر رو شما ندیدی من دیدم هر دوشو ، دوال شوک روهر کسی دستش بگیره و با کنترلر ایکس باکس مقایسه کنه فقط درصورتی کنترلر ایکس باکسروبهتر میدونه که متعصب باشه یا حرفای نسل قبل یادش مونده باشه . کنسول سونی ارزون تر هم هست ، هیچجایی هم نگقتن کنسول مایکروسافت خنک تره فقط از ترسشون ایندفه تو نسل هشت بزرگتر زدن که داغ نکنه مثل نسل قبل وگرنه سونی سابقه گرم کردن نداره که هیچ ، مایکی سابقه ش خرابه . انحصاری ها هم سلیقه ای هست اما خیلی ها نظرشون به سونیه بخاطر همین هم تا الان ۳۰ میلیون فروخته چون همه میدونن سونی انحصاری هاشورونکرده ، ایشالا ۲۰۱۶ خودت میبینی ، در ضمن سونی هدست واقعیت مجازی هم داره که ایمس باکس نداره
ادمین خواهشا نظرمو تایید کن
زیگ زاگ حیفه که باهت بحث کنم واقعا حیفه ولی برای این که ساکتت کنم و دوستان امتحان کنن و لذت ببرن برنامه epsxe خیلی اسون و راحت این کار رو انجام میده. حالا برو بفروش ببینم چقدر وجود داری...????
حسام داداش تو وقتی بازی میکنی کنسولو میگیری دستت بازی میکنی؟ همه یه جای خاصی میزارنش تا چند سالم جاشو عوض نمیکنن تو دیگه زدی رو دست همه??
انحصاری های سونی به مغزش فشار اورده طاقتش تموم شده داره هزیان میگه به دل نگیرید :)))
از این ژاپنیا که مول....تقلید میکنن بعید نبود که بیان از رو مایکی تقلید کنن.بازی های ps2!شوخیش گرفته?.بنجل اون ps4ره که تو تست سقوط بار اول به فنا رفت و باردوم کلن به تاریخ پیوست.Xbox oneبار دوم بازم کار کرد الان دقیقا معلومه کدوم بنجله اقایون تعصبی.خودتون میتونید تو اپارات با یک سرچ ببینید.واقعا شما خنده دارین وقتی Xbox one قابلیت اجرای بازی های 360روش اومد گفتین که زیاد خوب نیست کاربردی نیست و الان که شنیدین ps4میخواد تقلید مایکروسافت کنه اونم بازی های دونسل قبلترو اجرا کنه دارین خودتنو میکشین?.فقط از خدا میخوام این اقایون تعصبی رو شفاء بده
اگر سونی هم سخت افزارشو داخل قوطی حلبی ۲۰ کیلویی جهان جاسازی میکرد از مریخ هم میافتاد طوریش نمیشد :))) بدبختی واقعا که به اون بنجل افتخار میکنی
خدا شفات نده بخندیم
۲۰ سال پیش وقتی بالمر تو سیرک دلغک بازی در میاورد سونی کنسول میزد
شفات بده خدا یه وری