ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش جهانی پلی استیشن 4 به 30 میلیون رسید

بخش سرگرمی های شرکت سونی طی بیانیه ای خبری، میزان فروش کنسول پلی استیشن 4 را تا پایان روز 22 نوامبر امسال، 30.2 میلیون واحد اعلام کرد. این رقم چند هفته پیش 29 میلیون اعلام ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۴ آذر ۱۳۹۴  |  ۱۵:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بخش سرگرمی های شرکت سونی طی بیانیه ای خبری، میزان فروش کنسول پلی استیشن 4 را تا پایان روز 22 نوامبر امسال، 30.2 میلیون واحد اعلام کرد. این رقم چند هفته پیش 29 میلیون اعلام شده بود و حالا در عرض چند روز، یک میلیون به آن اضافه شده است.

اندرو هاوس، مدیرعامل Sony Computer Entertainment در این بیانیه می نویسد: «خالصانه سپاسگذاریم که گیمرها از سراسر جهان، به انتخاب پلی استیشن 4 به عنوان بهترین مکان برای بازی از دو سال پیش تاکنون ادامه داده اند.»

دو سال پیش، پلی استیشن 4 در اروپا و آمریکا عرضه شد و موفق شد با فروشی فوق العاده بالا در روزهای اول رکوردشکنی کند. میزان تقاضا تا به امروز نیز ادامه یافته و سونی از این بابت شگفت زده است.

هاوس در ادامه می گوید: «متعهدیم تا بازی ها و سرویس های سرگرمی جذابی را برای کاربران مان در سراسر جهان تولید کنیم. به لطف پشتیبانی همکاران ما، پلی استیشن 4 به اولین بودن در حوزه بازی و سرگرمی های تعاملی ادامه می دهد.»

دو هفته دیگر، سونی برنامه PlayStation Experience را در سان فرانسیسکو آغاز خواهد کرد و امید می رود که چندین بازی جدید در جریان این رویداد معرفی شود. نباید فراموش کرد، مایکروسافت چند ماهی است که آمار فروش اکس باکس وان را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • شهریار

    اینو یادم رفت
    #افت #فریم #فریم#صفر

  • محمد سپاهان

    یا حضرت سونی (ع)
    سال 2016 سال خرید ps4 سونیه یعنی واجبه وااااجبه ها کلی انحصاری توپ سونی براش میاد

  • Hesam

    آقای shadowما که بازیمونو میکنیم شماهم مواظب ps4رت باش که خش نیفته چون زود خراب میشه

  • shadow

    احساس میکنم اگه جوابتونو بدم.....به خودم توهین کردم.....پاشو برو ایکس باکستو بازی کن باااوووو...

  • Hesam

    موافقم Bad Name

    • شهریار

      اخه چراغ نفتی خودت کامنت میزاری خودتم تاییدش میکنی
      #سوزش #بنجل #قوطی #کمبودانحصاری

  • شهریار

    واقعا افرین به سونی که نیازهای گیمر هارو کاملا میشناسه و باعث شده مجموعه خاص از امکانات بنام پلی استیشن ۴ در کنار هم جمع بشن تا گیمر ها نیاز واقعیشون رو تامین کنن .

    • bad name

      یکی اینو از برق بکشه

      • شهریار

        برو باباتو‌از برق بکش

      • Ssd

        یکی باید مایکروسافت رو از برق بکشه چون همه ی بازار کنسولها و بازی ها و سیستم عامل‌گوشی ها و ... دستشه :)))

        • bad name

          استاد الان حرف مایکروسافت هست?

          • شهریار

            اگه نیست پس چرا بخودت گرفتی؟ بذار در مورد مایکروسافت نظر بده به شما ربطی داره؟

مطالب پیشنهادی