همانطور که در دیجیاتو خواندید امروز هوآوی از یکی از جدیدترین و قدرتمندترین تلفن های هوشمند خودش با نام Mate 8 پرده برداشت. اسمارت فون مذکور از چیپست کایرین ۹۵۰ در کنار ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه ی رم بهره برده و نمایشگری ۶ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن تمام HD دارد.
در قسمت پشتی دیوایس نیز دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی جای گرفته و بخش جلویی هم میزبان دوربینی ۸ مگاپیکسلی است. از دیگر مشخصه های اسمارت فون تازه از راه رسیده چینی ها نیز می بایست به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت، اندروید مارشملو و رابط کاربری EMUI 4.0 اشاره کرد. در ادامه ی مطلب می توانید تصاویری که نگاهی نزدیک به Mate 8 دارند را مشاهده کرده و جزئیات این اسمارت فون را با دقت بیشتری از نظر بگذرانید.
با دیجیاتو همراه باشید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
















اشتباه ما ایرانی ها اینه که هنوز نمیخایم برند های چینی رو قبول کنیم گرچه خارج از ایران کاملا به محصولات چینی مثل محصولات دیگه نگاه میکنن.تاریخ اوج سامسونگ و اپل رو به تمومیه.اگر شما اعتماد ندارید پس چطور گوگل با اون ابوهتش اعتماد کرده.این از نا فهمی کم ماس.در ضمن میت هشت و میت اس سری های 128 گیگ و 64 گیگش صفحه نمایش ال ای دی هس.قدرت درکتونو ببرید بابا و نگاهی به افت سامسونگ هم بکنین
دوستان چرا هدفتون فقط تخریبه، اینجا قراره به هم کمک ومشاوره بدیم، نه اینکه همدیگرو خراب کنیم، من هیچ تعصبی رو هیچ برندی ندارم، ولی همیشه دنبال بهترینام، الانم کنارiphone5,ی میت7،32gig,دارم واس نت، انصافن هیچی کم نداره، یکساله دارمش،اندرویدشم5،1،1شد به راحتی، انقدر عالیه که گاهی آیفونمو یادم میره، دوست باشیم باهم
اين گوشى هممثل گوشى بنجل قبليش خم نشه صلوات ??????
تا ببینیم دوربین و سخت افزارش و چیزهای دیگه از لحاظ عملی چطوره!!
متاسفانه اسم هواوی تو ایران بد در رفته و همه میگن بعد یک سال کیفیت خودش رو از دست میده و بد میشه!!
شاید واسه میان رده هاش بشه همچین چیزی گفت اما واسه هچین پرچمداری فکر نکنم بشه همچین چیزی گفت
بزار بیاد همه میفهمن چقدر قدرتمنده بلاخره هر برند که مادرزادی قوی نیست باید از یه جایی شروع کنه هواوی هم همینه یکی پس از دیگری رو پشت سر میزاره.خواهید دید..
هواوي شركت بديه و موبايل هاش خوب نيست؟خب شما يه توضيح بده ججوري تو رتبه هاي برتر برند موبايل قرار داره؟طرز فكرت رو عوض كن.خب معلومه يه موبايل ارزونش ضعيفه ولي اين نه.اين هيولاشه :)
این گوشی باید قلم داشته باشه به نظرم بعدشم شیش اینچ واقعا زیاده من خودم زنفون دو دارم پنجو نیم اینچ با اینکه حاشیه هاش تقریبا مثل همینه بعضی موقع ها مشکل ساز میشه در ضمن من میخواستم میت هفت هوواوی رو بگیرم ولی دیدم میت هفت اندروید پنج هنوز واسش نیومده که واقعا خیلی بده واسه این شرکت که گوشیشو پشتیبانی نمیکنه به نظرم با این قیمت اصلا نمی ارزه یه گوشی شیش اینچی فلزی بگیری که یه قابم بیاد روش که دیگه بزرگترم میشه در ضمن سخت افزار این گوشی هنوز امتحانشو پس نداده البته میت هفت هم توی عکس من دیدم خیلی قشنگ بود ولی وقتی از جلو دیدمش اونقدر قشنگ نبود
سلام دوست عزیز. من خودم میت 7 را 1 سال دارم و انروید فینالی 5.1 روش نصب کردم. تا الان نه با شکلی سخت افزاری مواجع شدم نه چیزی. انواع نرم افزار هک و غیره هم نصب هست که نیاز به محاسبه دارد. Body ratio هواوی میت از تمام گوشی ها بیشتر یعنی 6 اینچش اندازه تقریبی 5 خودت هست. دوربینش خوب بوده و هر کس عکس گرفته راضی بوده. حالا اگر mate 8 به همین کیفت باشد. شک نکن عالیه. پشیمان نمی شوید.
اومده اندروید 5.1
خیلی زیباست
ترولارو نگا کنید توروخدا. سوزش درحدیه ک نمیتونن تحمل کنن. این گوشی درحال حاضر بهترین گوشی ساخته شدس با امتیاز ۷۹ هزار بنچمارک تازه اونم نسخه جدیدش نه. همه گوشی هارو خورد. این از یه طرف. تا حالا گوشی ای نسبت صفحه نمایش به بدنه در این حد دیدید؟؟! آخه جهان سومی تا کی؟! این همه تعصب بیجا تا کی؟؟!! چش ندارن بیینن ی برندی اینطوری واسه شرکتشون خخخخ آره شرکت اوناس دیگه اینطوری طرف میگیرن چش ندارن ک ببینن ی برندی اینطوری از همه لحاظ زده رو دستشون.
درود به تو که با اون ذهن بازت دنبال یه راه جدیدی واسه بیان اعتراضت...........خلاصه ایول خیلی خوب گفتی
این یعنی حرف زدن مدرن تو جامعه خشک سنتی
این یعنی وطن ولی ادمای غربتی.......ایول داری داشمممممممممم
این که همش کپی از این و اونه
پس چی از خودشه
این گوشی یکی از بهتین مدل های گوشی هواوی هست
آخه این کجاش کپیه؟
یه گوشی مشابه اینو بگو
میشه لطفا بگی چیش کپیه ؟
شما ایده خاصی اگه داری ارائه بده دوست من لازم نیست همش بگی کپیه شما ایده جدید و طرح جالبت رو ارائه کن تا از کپی بودن در بیاد. فقط یاد گرفتن بعضیا بگن کپی ! یه جوری انگار بعضی از شرکت ها پدره علم طراحی جهان هستن. بعدشم شما اگر خیلی مردی همین کپی رو خودت بساز ! میتونی ؟ وقتی تولید نمیکنی مسخره هم نکن !