ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اجرای بازی های پلی استیشن 4 به صورت ریموت روی پی سی رسما تایید شد

قابلیت ریموت پلی در حال حاضر روی پلتفرم ویتا وجود دارد و گیمرهای کنسول پلی استیشن 4، می توانند بازی های خود را روی این کنسول دستی اجرا کنند. اما به گفته مدیر استودیوهای جهانی ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۶ آذر ۱۳۹۴  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

قابلیت ریموت پلی در حال حاضر روی پلتفرم ویتا وجود دارد و گیمرهای کنسول پلی استیشن 4، می توانند بازی های خود را روی این کنسول دستی اجرا کنند. اما به گفته مدیر استودیوهای جهانی سونی، شوهی یوشیدا، این قابلیت بزودی برای پلتفرم پی سی و مک هم فراهم می شود.

یوشیدا شب گذشته در توییت جدید خود گفت که شرکت سونی برنامه دارد تا ویژگی ریموت پلی را به پی سی آورد و به همین منظور، اپلیکیشنی برای کامپیوترهای ویندوزی و مک تدارک دیده شده است.

قابلیت ریموت پلی کنسول دستی ویتا شرکت سونی، با بازخورد بسیار خوبی از طرف طرفداران مواجه شده است و گیمرهای سراسر دنیا از انجام بازی های کنسول پلی استیشن 4 خود روی ویتا، لذت فراوان می برند. در همین حال، امکان استریم بازی های اکس باکس وان به صورت لوکال روی پی سی فراهم شده است و مایکروسافت اعلام کرده بود که به موفقیتی بیش از انتظار دست یافته است.

حالا باید منتظر ماند و دید که قابلیت ریموت پلی کنسول پلی استیشن 4 چه زمانی عرضه خواهد شد و آیا می تواند ویژگی مشابه کنسول نسل هشتمی مایکروسافت را از میدان به در کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Hesam

    اه.اجرای بازی های ps2رو که از روی Xbox oneکپی کردن بسشون نبود باز اینم کپی؟!!دقیقا شبیه قابلیت استریم بازی ها روی windows10از Xbox one.کلن این چینی،ژاپنیا تو کار کپی اند از دیگر شرکتا.همه هم از مایکروسافت تقلید میکنن

  • zia

    یکی جواب منو نداد فقط کل کل الکی هرکسی سلیقه ای داره ریموت یعنی کسی پی اس نداره میتونه رو پی سی بازی کنه ؟؟؟

  • شهریار

    از دیدگاه این گردی بدبخت ایکس باکس مایمروسافت بهترینه ، فقط نمیدونم چرا هیچ‌جوابی برای ۱۳ میلیون کنسول ایکس باکس نداره ، در حالی که سونی بیش از ۳۰ میلیون فروخته :)))) قوطی حلبی سازا

  • bad name

    اخه ادم میسوزه یه جوری میگید کپی میزنه انگار شما طرح براش کشیدید زده که زده تو بشین بازیتو بکن باووووووو.

    • bad name

      خخخ پشمک حاج عبد الله خخخ اسمو تر خدا

    • bad name

      خخخخ کی گفته من طرفدار مایکروسافتم من از ترول مثل تو دارم حسرت میخورم که این چچوری شده پشمک حاج عبدالله تو برو با کلش بازی کن

  • شهریار

    همین که مایکی پشتیبانی از بازیای نسل قبل رو از سونی کپی کرد کافیه تا دهنتونو ببندم ، بیش از چند ساله ps now بازیهای پلی استیشن ۳ رو پشتیبانی میکنه ، تازه چند هفته س مایکروسافت بصورت ناقص بازی های نسل قبل رو اجرا میکنه ، کپی کار اعظم مایکروسافت

  • N

    اون از خبر کپی کردن فورس تاچ روی زد6 اینم از کپی جدید سونی از مایکروسافت این سونی اگر اپل و مایکی نباشن میخاد چه کار کنه؟ ?

    • N

      پشمک حاج عبدالله فورس تاچ با 3d تاچ تفاوتی نداره فقط اپل از اسم خودش استفاده کرده مثل رتینا همچنین هواوی اولین بار از این فناوری استفاده نکرد، یک سال قبلش توی ترک پد مک بوک و اپل واچ موجود بوده، سونی هم پیشتاز بووود ولی الان باید از رو دست اپل و مایکی نگاه کنه ?

    • N

      جناب با سواد هر وقت تفاوت خمیر سیلیکون و خنک کننده مایعو فهمیدی بعد کامنت بده ?

      • bad name

        پشمک حاج عبدالله میتونه حرف بزنه خخخخ

    • محمد

      چی میگی واسه خودت..سونی دومین شرکت در ثبت پتنت هستش و شرکتای دیگه از سونی اجازه میگیرن و اونا رو استفاده میکنن..دررضمن این که چیزه جدیدی نی که سونی بخواد کپی کنه

    • sajjad

      چ ربطی کپی داره قبلا رو ویتا ریموت میشد حالا رو پی سی و مک میخاد ریموت کنه...

    • baltik~a

      فعلا مایکروسافت بره کنسولشو جمع کنه که جلو ps4 لنگ میندازه همین کافیه
      تازه هنوز بازی اصلی ps4 نیومدن... xbox که هر چی زور داشت زد با halo

  • محمد سپاهان

    ایول

  • احمد

    ریموت یعنی چی ؟؟؟؟؟

  • zia

    ریموت پلی استیشن با لوکال ایکس باکس یعنی چی؟؟؟یعنی الان من پی اس با ایگس باکس ندارم بازیاشونو میتونم روی پی سی انجام بدم؟؟؟

مطالب پیشنهادی