اجرای بازی های پلی استیشن 4 به صورت ریموت روی پی سی رسما تایید شد
قابلیت ریموت پلی در حال حاضر روی پلتفرم ویتا وجود دارد و گیمرهای کنسول پلی استیشن 4، می توانند بازی های خود را روی این کنسول دستی اجرا کنند. اما به گفته مدیر استودیوهای جهانی ...
قابلیت ریموت پلی در حال حاضر روی پلتفرم ویتا وجود دارد و گیمرهای کنسول پلی استیشن 4، می توانند بازی های خود را روی این کنسول دستی اجرا کنند. اما به گفته مدیر استودیوهای جهانی سونی، شوهی یوشیدا، این قابلیت بزودی برای پلتفرم پی سی و مک هم فراهم می شود.
یوشیدا شب گذشته در توییت جدید خود گفت که شرکت سونی برنامه دارد تا ویژگی ریموت پلی را به پی سی آورد و به همین منظور، اپلیکیشنی برای کامپیوترهای ویندوزی و مک تدارک دیده شده است.
قابلیت ریموت پلی کنسول دستی ویتا شرکت سونی، با بازخورد بسیار خوبی از طرف طرفداران مواجه شده است و گیمرهای سراسر دنیا از انجام بازی های کنسول پلی استیشن 4 خود روی ویتا، لذت فراوان می برند. در همین حال، امکان استریم بازی های اکس باکس وان به صورت لوکال روی پی سی فراهم شده است و مایکروسافت اعلام کرده بود که به موفقیتی بیش از انتظار دست یافته است.
حالا باید منتظر ماند و دید که قابلیت ریموت پلی کنسول پلی استیشن 4 چه زمانی عرضه خواهد شد و آیا می تواند ویژگی مشابه کنسول نسل هشتمی مایکروسافت را از میدان به در کند یا خیر.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اه.اجرای بازی های ps2رو که از روی Xbox oneکپی کردن بسشون نبود باز اینم کپی؟!!دقیقا شبیه قابلیت استریم بازی ها روی windows10از Xbox one.کلن این چینی،ژاپنیا تو کار کپی اند از دیگر شرکتا.همه هم از مایکروسافت تقلید میکنن
یکی جواب منو نداد فقط کل کل الکی هرکسی سلیقه ای داره ریموت یعنی کسی پی اس نداره میتونه رو پی سی بازی کنه ؟؟؟
از دیدگاه این گردی بدبخت ایکس باکس مایمروسافت بهترینه ، فقط نمیدونم چرا هیچجوابی برای ۱۳ میلیون کنسول ایکس باکس نداره ، در حالی که سونی بیش از ۳۰ میلیون فروخته :)))) قوطی حلبی سازا
اخه ادم میسوزه یه جوری میگید کپی میزنه انگار شما طرح براش کشیدید زده که زده تو بشین بازیتو بکن باووووووو.
خخخ پشمک حاج عبد الله خخخ اسمو تر خدا
خخخخ کی گفته من طرفدار مایکروسافتم من از ترول مثل تو دارم حسرت میخورم که این چچوری شده پشمک حاج عبدالله تو برو با کلش بازی کن
همین که مایکی پشتیبانی از بازیای نسل قبل رو از سونی کپی کرد کافیه تا دهنتونو ببندم ، بیش از چند ساله ps now بازیهای پلی استیشن ۳ رو پشتیبانی میکنه ، تازه چند هفته س مایکروسافت بصورت ناقص بازی های نسل قبل رو اجرا میکنه ، کپی کار اعظم مایکروسافت
اون از خبر کپی کردن فورس تاچ روی زد6 اینم از کپی جدید سونی از مایکروسافت این سونی اگر اپل و مایکی نباشن میخاد چه کار کنه؟ ?
پشمک حاج عبدالله فورس تاچ با 3d تاچ تفاوتی نداره فقط اپل از اسم خودش استفاده کرده مثل رتینا همچنین هواوی اولین بار از این فناوری استفاده نکرد، یک سال قبلش توی ترک پد مک بوک و اپل واچ موجود بوده، سونی هم پیشتاز بووود ولی الان باید از رو دست اپل و مایکی نگاه کنه ?
جناب با سواد هر وقت تفاوت خمیر سیلیکون و خنک کننده مایعو فهمیدی بعد کامنت بده ?
پشمک حاج عبدالله میتونه حرف بزنه خخخخ
چی میگی واسه خودت..سونی دومین شرکت در ثبت پتنت هستش و شرکتای دیگه از سونی اجازه میگیرن و اونا رو استفاده میکنن..دررضمن این که چیزه جدیدی نی که سونی بخواد کپی کنه
چ ربطی کپی داره قبلا رو ویتا ریموت میشد حالا رو پی سی و مک میخاد ریموت کنه...
فعلا مایکروسافت بره کنسولشو جمع کنه که جلو ps4 لنگ میندازه همین کافیه
تازه هنوز بازی اصلی ps4 نیومدن... xbox که هر چی زور داشت زد با halo
ایول
ریموت یعنی چی ؟؟؟؟؟
ریموت پلی استیشن با لوکال ایکس باکس یعنی چی؟؟؟یعنی الان من پی اس با ایگس باکس ندارم بازیاشونو میتونم روی پی سی انجام بدم؟؟؟