ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پلی استیشن نتوورک در بعد از ظهر جمعه سیاه دچار اختلال شد

گزارش ها صحت داشت و هجوم بالای کاربران پلی استیشن برای خرید محصولات با نرخ پایین مشکل ساز شد. شب گذشته و در جریان تب و تاب بالای کاربران، سرویس پلی استیشن نتوورک با اختلالات ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۷ آذر ۱۳۹۴  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گزارش ها صحت داشت و هجوم بالای کاربران پلی استیشن برای خرید محصولات با نرخ پایین مشکل ساز شد. شب گذشته و در جریان تب و تاب بالای کاربران، سرویس پلی استیشن نتوورک با اختلالات شدیدی روبرو شد و برای مدتی از دسترس کاربران خارج بود.

دیشب، بسیاری از کاربران قادر به انجام بازی از طریق شبکه پلی استیشن نبودند اما این ترافیک بی سابقه خوشبختانه منجر به از کار افتادن تمام سرورها نشده بود. برای مثال، تعدادی از بازی ها مثل Destiny در مناطقی خاص موقتا در دسترس نبودند و بازیکنان نمی توانستند به سرورها متصل شوند.

با توجه به فرارسیدن تعطیلات جمعه سیاه در آمریکا، انتظار می رفت که تعداد قابل توجهی از کاربران بخواهند روز تعطیل خود را پشت کنسول های بازی سپری کنند. با در نظر گرفتن قیمت نازل بازی ها، بسیاری هم به بهانه خرید پای کنسول های خود نشسته بودند.

در حال حاضر مشکل ترافیک بالا برطرف شده و کاربران بدون هیچ مشکلی می توانند از تمامی سرویس ها بهره مند شود. برای کسب اطلاع و آگاهی از وضعیت پلی استیشن نتوورک می توانید این صفحه را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • shadow

    خخخخخ....اپل بیاد جای سونی....نمیدونم جنست از چیه که تا حالا مذاب نشدی....داداش نظرتو برای خودت نگه دار

  • نام

    بازم این غلامان حلقه به گوش مایکی پرست میان و شروع به مهمل گویی میکنن ! در حال سینه زدن و پرستش بالمر خیر ندیده و در وصف بنجل های متعدد مایکی ورشکسته

  • nemesis

    وای خدا چقد خندیدم
    مایکروسافت، سونی تموم بازار گیم دست ایناس
    اپل تی وی حتی ب گرد پای نینتندو هم نمیرسه
    البته سو تفاهم نشه نینتندو سلطان کنسول و گیم بود ولی چند سالیه ک خراب کرده و الان بازار ب شدت دست سونی و مایکروسافته
    من خودم فن مایکروسافتم و همه ی محصولاشو قبول دارم
    ولی ps4 دارم، چون میدونم ک ps4 از xbox1 قوی تره و بازایاش ب نسبت اکس باکس راحت تر گیر میاد
    اپل شاید تو گوشی و تبلت و ساعتاش و مکبوک و... موفق باشه، سونیم شاید تو گوشی و تلویزیون و این چیزا یکم ضعیف شده باشه
    ولی گیم....!
    اپل ی هزار سالی طول میکشه تا بتونه ب سونی و مایکروسافت برسه

  • THE VERGE

    اپل تی وی ? کنترلر سگا از اون‌پیشرفته تره ?

    • APPLE

      پسرم هیچ برندی به گرد پای اپل در هیچ عرصه ای نرسیده ، نمیرسه و نخواهد رسید . شما برو مشقاتو بنویس که فردا خانم معلم بهت منفی نده ! راستی کلاس چندمی پسرم ؟ برو بخواب که پدرتم . از بس زدی توهم زدی اگرچه نداری ! ادمین جان داداش این نظرو تایید کن تا این کوچولو حساب کار دستش بیاد و بفهمه که سونی ورشکسته ای بیش نیست !

  • THE VERGE

    بعد از استیو‌جابز اپل هم مضمحل شده ، چیزی تا ورشکست شدن اپل باقی نمونده ? اون از ساعت کامپبوتری ۸۰ دلاریش ?

  • THE VERGE

    اپل تی وی ، ختی از پلی استیشن ویتا هم ضعیف تره ?

    • THE VERGE

      ای بابا ، پلی استیشن ویتا که غولیه برا خودش ، باید با psp 2000 مقایسش کنم ?

      • N

        پلی استیشن ویتااا? همون محصول شکست خورده ای که سر صاحبانش کلاه به اون گشادی گذاشت ? با اون قیمت بازی و پشتیبانی ضعیف سونی؟ من اسمشو میذارم تلاش ناموفق سونی برای گرفتن بازار نینتندو اصلا بردن اسمش در کنار محصول عالی و موفقی مثل اپل تی وی خنده داره ?

        • THE VERGE

          هر‌وقت اپل تی وی به اندازه psp 2000 فروخت بیا حرف بزنیم ، پلی استیشن ویتا از مکبوک‌ هم قوی تره ?

  • THE VERGE

    اقای گردی همچنان در حال سوزش از ناحیه ما تحت
    موفق ترین و‌قوی ترین کنسول تاریخ پلی استیشن ۴
    پلتفرمی که کلا ۱۳ میلیون فروش داشته اصلا گیمر نداره بخواد دچار اختلال شه ، پلی استیشن ۳۰ میلیون جمعیت داره

    • N

      گویا شما سندروم دیوان پنداری دارید? واقعا سونی که ضرفیت این مقدار گیمر رو نداره و قعطی داره، باید این قسمتو به یک شرکت دیگه بفروشه توانشو داشته باشه?

      • THE VERGE

        جدا؟ اگه سونی ظرفیت نداشته باشه که اپل دیگه فاتحه س :)) این اپل تی وی هم به تخیلات پیوست ، مثل کنسول اپل ??? نهایت بتونید با ویتا رقابت کنید ???

      • THE VERGE

        گویا شما هم‌امروز علفتو‌ نخوردی همچین فشارت پایینه

        • N

          بله صاحب اکانکت پشمینه هم مشخص شد شما نمونه یک فن بی منطق هتید که جز فحاشی کار دیگه ای بلد نیستید

          • THE VERGE

            پس سعی کن اول املاشو یاد بگیری دلغک خان :)))))

          • THE VERGE

            اکانکت؟ میشه اول املا یاد بگیری ؟ بعدش توهم توطعه بزن ?

          • N

            اونو که دستم خورد ولی دلغک نوشتنت منو کشته ?

      • THE VERGE

        :V خب وقتی ایپد و اپل واچ هم توان فروش ندارن اپل باید اونو به یه شرکت دیگه بفروشه :)))) خوبه استیو جابزتونم تو کف سونی بود :) حالا توی نوچه هم اومدی دلغک بازی

        • N

          اول برو املا یاد بگیر فرزندم، بعد بیا کامنت بده بعد کی گفته فروش ایپد بده؟ نسبت به گذشته کم شده ولی فقط یکی از مدل هاش اندازه کل برند اکسپریا فروش داره ?

          • THE VERGE

            تقصیر منه که بعد از بدنیا اومدنت سرپرستیتو بعهده نگرفتم ?

  • N

    ولی برای بزرگترین کنسول واقا شرم اوره این قعطی ها، این عدم مدیریت صحیح در سونی رو نشون میده ?

    • Armin sat

      والا بخدا من بعد از ظهر جمعه داشتم انلاین بازی میکردم (دستینی) بدون هیچ مشکلی!

  • sajjad

    اقایون داداشام ی خبر خوش ظاهرا پیام مثل قبل و بدون تایید ادمین ارسال میشه

  • N

    پلی استیشن در اینده توسط نسل سوم اپل تی وی نابود میشه ?

    • N

      پلی استیشن و ایکس باکس هم تقریبا شکل کامپیوتر ها نقششون کمرنگ میشه و فقط افراد خاص انارو میخرن ولی مردم عادی اپل تیوی میخرن، اپل فعلا در حال جذب توسعه دهنده هست تو نسل بعدی کمر مایکروسافت و سونی رو به خاک میکشونه ?

      • THE VERGE

        بیا بیا ببرمت تو طویله ت باز تو بدون اجازه اومدی بیرون داری عرعر میکنی :)))

    • sajjad

      ایکس باکس ک از همین الان نابود شدس

مطالب پیشنهادی