ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دیجی کالا و فراخوان ایده پردازی «نگاهی به فردا»

دیجی کالا با هدف به کارگیری و ترویج «نوآوری باز» در ایران، افراد ایده پرداز و خلاق را به چالشی با عنوان «نگاهی به فردا» فرا خوانده است. طی این چالش همه ی اشخاص علاقه ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۸ آذر ۱۳۹۴  |  ۱۶:۱۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دیجی کالا با هدف به کارگیری و ترویج «نوآوری باز» در ایران، افراد ایده پرداز و خلاق را به چالشی با عنوان «نگاهی به فردا» فرا خوانده است. طی این چالش همه ی اشخاص علاقه مند می توانند با ترکیبی از خلاقیت و تحقیق ایده های خود را درباره آینده این شرکت مطرح کرده و تصویری که از آن برای سال ۱۴۰۰ در ذهن شان نقش بسته را تشریح نمایند.

شرکت کنندگان تا پایان آذر ماه ۱۳۹۴ فرصت دارند ایده های خود را برای دیجی کالا ارسال کنند و جوایزی که به برندگان چالش مذکور تعلق می گیرند عبارتند از:

  • نفر اول: یک Microsoft Surface Pro 3 یا MacBook Air 2015
  • نفر دوم: یک iPhone 6s یا Samsung S6 Edge Plus
  • نفر سوم: یک Canon EOS 700D Kit 18 یا Nikon D5300 Kit 18

گفتنیست دریافت ایده‌ های گوناگون و اجرای آن‌ ها برای خلق ارزش، روشی تازه برای نوآوری است، راهکاری که آن‌ را «نوآوریِ بــاز» می‌نامند. ضمناً افراد با شرکت در این چالش این شانس را خواهند داشت تا به عضویت در «گروه نوآوری باز» دیجی کالا نیز در بیایند. این گروه شبکه ای از ایده پردازان درون سازمانی و بیرونی خواهد بود که به روش های گوناگون در فعالیت های نوآورانه شرکت یاد شده مشارکت خواهند داشت.

برای اطلاع از جزئیات فراخوان، معیارهای ارزیابی و شرایط شرکت در این چالش، به صفحه‌ی «نگاهی به فردا» در دیجی‌ کالا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • javidrad

    من دارم يكي يكي ايده هام رو توو سايت ميبينم. واقعا خجالت داره واسه سايتي با اين ادعا

  • سلطانی

    واقعا چرا نتایج رو اعلام نمی کنید?
    حداقل مرد باشید و پاسخگو باشید... اینکه میگید با ایمیل فرستنده ارتباط برقرار خواهد شد که نشد جواب

  • امید

    اپراتورها پیگیر درخواست مشتریان نیستند... مورد جالب بازگرداندن اجناس مرجوعی به چرخه فروش٬ وجود گارانتی های تقلبی و گرانفروشی در بسیاری موارد هست... تا الان محبوبیت دیجی کالا فقط به خاطر این بود که مردم باید بین بد و بدتر بد را انتخاب می کردند... جوانان عزیز گول اینها را نخورید... ایده تون را برای زندگی کاری خودتان نگه دارید نه برای افراد سودجو و دروغگو

  • امید

    کار اینها هیاهوی تبلیغاتی بود... اینها حتا از طریق مزدوران خود اطلاعات نادرست و مسخره ای مثل گردش مالی ۱۵۰۰۰۰۰۰۰ دلاری دادند....

  • محمد

    واقعا خنده ام گرفت وقتی خوندم . اومدن فکر کردن برا طرح نو چیزی گیر نیاوردن میخان مفتی مفتی ایده های ملت ساده رو بدوزدن واقعا که... اقا تو رو خدا کسی چیزی نفرسته یا حتی اگه میشه تحریم کنین این یه کلاه برداریه یه کلاه برداری دیگه مثل تمام خرید هایی که از دیجیاتو میشه فقط واسه شهرستانی ها خوبه که تنوع ندارن و گرنه ...

  • Hadi.TJ

    دیجی کالا، ید طولایی تو برگزاری مسابقه و اعلام نکردن برنده ها و جوایز داره، نمونه اش مسابقه به رنگ مهربانی، ماه رمضان سال گذشته برگزار کرد، کلی ایده از همه گرفت و بعدش هم هیچ...نه نتیجه ای، نه جایزه ای، نه برنده ای ... خیلی راحت ... ایده هارو برد و هیچ جایزه ای هم نداد...

  • بهزاد

    چندین ساله از دیجی کالا خرید می کنم اجناسش واقعا عالی و ارزانه و مرجع شناخت قیمت اجناسه ،تخفیف هاش زیاده ، دیجی ممنون

  • Ali

    من یه سوال دارم. همچین کاری توی کشورای پیشرفته هم انجام میشه؟
    یعنی کسی پیدا میشه که ایده نابشو با یک مکبوک طاق بزنه؟
    شاید توی جهان سوم معامله ی خوبی برای بعضیا باشه! ولی اگه واقعا کسی ایده ای داره به نظرم دنبالشو بگیره ومفت نفروشش!

  • کامران

    بنده تهرانی هستم و از خیابان جمهوری خرید میکنم و در بعضی مواقع دیجی کالا، بیشتر واسه دریافت اطلاع در مورد محصول مورد نظرم به این سایت مراجعه میکنم

  • مهدی ناجی

    نمیدونم چرا حس خوبی به دیجی کالا ندارم.همش حس میکنم میخواد سر مملکت کلاه خیلی خیلی بزرگ بذاره.
    یه بارم خرید کردم ازش اینقدر گفت یه روزه میاریم دقیقا ۶ روز طول کشید!
    دیگه اولین و اخرین خریدم بود

    • Cna

      من زیاد از دیجی خرید می زنم اگه سفارشت توی ساعت اداری روز کاری ثبت بشه فردا صبحش دم در خونست بستش. تنها اشکالش که داره توی بسته بندی کالا ها سوسک های ریزی داره که اگه حواستون نباشه توی خونه تولید مثل می کنن و زیاد میشن خخخخ
      ساکن تهران هم نیستم که مرصول زودتر به دستم برسه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی