تسلیحاتی که ترکیه می تواند با آنها از خود در برابر روسیه دفاع کند
در پی سرنگون شدن جت جنگنده روسی، همه نگاه ها به سمت ترکیه منعطف شد. اینکه ترک ها موفق شدند با چنین سهولتی یک فروند جت جنگی روسی را سرنگون کنند نباید به هیچ وجه ...
در پی سرنگون شدن جت جنگنده روسی، همه نگاه ها به سمت ترکیه منعطف شد. اینکه ترک ها موفق شدند با چنین سهولتی یک فروند جت جنگی روسی را سرنگون کنند نباید به هیچ وجه عجیب به نظر بیاید چراکه ارتش این کشور پیشرفته ترین تجهیزات نظامی را در اختیار دارد که بعضا از ایالات متحده آمریکا به آن صادر شده اند و بخش قابل توجهی از آن نیز محصول دانشمندان و کارشناس خود آن است.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی بیاندازیم به تجهیزات و امکانات نظامی ترکیه که ممکن است مجبور به استفاده از آنها در برابر روسیه شود.











دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اغا من همی کامنتا رو خوندم تقریبا همه ی حرفا درست بود ولی بیاین یه کم فکر کنید.اگه ترکیه با روسیه وارد جنگ شه جنگ جهانی میشه و مطمعن باشید ترکیه بکلی نابود میشه چون از هر طرف نزدیک تر و اسیب پذیر تره.اگه روسیه وارد جنگ شه بازم جنگ جهانی میشه که در این بین بیشترین سودو امریکا میکنه چون از همه دوره درسته که اسرایلی باقی نمیمونه ولی در هر صورت امریکا ضرری نمیکنه.دیگه هیچ جنگ مستقیمی نمیشه چون منجر به جنگ جهانی و مرگ میلیاردی انسان ها میشه و به همین دلیل جنگ ها غیر مستقیم ونیابتی هستند.درموضوع روسیه هم هممون میدونیم که روسیه از هر لحاظ از ترکیه قوی تره و اگر بخواد میتونه بزنش ولی فکر پشتشو میکنه چون جنگ جهانی میشه.ایران,عراق,سوریه,روسیه,چین,کره شمالی,یمن و چند کشور دیگه در هر اتفاق احتمالی باهمن وحقو به هم دیگه میدن و اونطرف هم امریکا,ترکیه,کشور های عضو ناتو هستند که وارد جنگ میشوند پس از این ها میتونیم نتیجه بگیریم که هیچ جنگی اتفاق نمیفته و همش مانوره.(به غیر از جنگ های غیر مستقیم که تو کشور ضعیفه و بیشترین ضررو هم خودشون میکنن)
کسایی که میگن اگه روسیه به ترکیه حمله کنه ناتو پشتش در میاد دیدیم که سران خود ناتو هم گفتند مشکل سقوط جنگنده توسط ترکیه را خود ترکیه حل کند به ما مربوط نیست در ضمن جنگ با روسیه مساویست با جنگ با ایران-عراق- سوریه- ارمنستان - کره شمالی -چین- شما یادتان رفت بگویید که روسیه هم همانند ناتو پشتیبان دارد دراین سایت وجود پان ترک ها بیداد میکند
با عرض سلام به اون دوستی که گفت سربازان ترک شجاع تر از روسها هستند ونترس تر المان با اون قدرتش نتونست شوروی رو بگیره ایران هم نتونست در زمان قاجار ترکیه هم نتونست در زمان عثمانی اگه این به ذهنت برسه که شوروی ارتش دوم دنیا و قدرتمندترین کشور هسته ای هست هیچوقت این حرفو نمیزدی الان دیگه شجاعت مطرح نیست که مثل زمان ایران و روم بخوان با شمشیر باهم بجنگن الان ادوات نظامی حرف اولو میزنه راستی پیمان اتلانتیک شمالی یا همون ناتو از ترس روسیه هنوز از بین نرفته
من از روسیه و روسی خوشم نمیاد و دلم میخواد با ایران درگیر بشه تا طعم موشکو با تمام وجود بچشه
دوست گرامی که از خنده دار بودن امار در مقابل روسیه گفتی خنده دارتر اینه که ترکیه پوز دومین قدرت بهتربگیم پوشالی دنیارو به خاک مالید واون کاری نتونست بکنه و پوتین در حالیکه ازاستیصال اشک تو چشاش جمع شده بود بالحن ملتمسانه ای از ترکیه میخواست که بایک عذرخواهی مشکل رو محترمانه جمع کنن و ترکیه با قلدری تمام این کاررو نکرد واین روسیه بزعم شماترمیناتور فقط در حدچندتا بیانیه قادر به عکس العمل شد شما مثل اینکه اشتباه متوجه شده این چون ترکیه جنگنده روسیه رو سرنگون کرد ترکیه دیگه باید چیکار میکرد که روسیه رو خوار کنه ازاین بدتر وبرای اینکه بیشتر بخندی بگم که ترکیه جزء معدود کشورهایی هستش که در مقابل تجاوز یک کشور قوی ومتجاوز با مشت اهنین جواب داد وعمل کرد نه اینکه شعار بده وروسیه اگر کمی هم اعتبار بین المللی داشت بااین عکس العمل خشن ترکیه و سکوت اون اونم از بین رفت و امااون دوست گرامی که فرمودن اذری زبان هستن مگه روسیه اذری زبان هم داره خوبه که گفتین و باعث بالا رفتن معلومات ما هم شدین در پایان من طرفدار هیچکدوم از طرفین نیستم ولی کار ترکیه باعث تحسین هست چون چگونگی ایستادگی در برابرابرقدرتها وتنبیه متجاوز هرچقدر هم که قوی باشه و دفاع از کیان وطن رو نشون داد
اولا ترکیه از داعش حمایت نمی کنه دوم اینکه هیچ قدرتو توانی در برابر ترک ها نمی تواند دوام بیارد سوم روسیه در مقابل ترکیه هیچیه مهم اینه که سربازات باغیرت باشند دوم آمریکا اگه با ترکیه هم کاری کنه روسیه باید بره فاتحش رو بخوانه
اقا ترکیه عضو کشور ناتو است همه چیز میتونه بکنه ترکیه از اینا هم مجهزات بیشتری دارد
ترکیه یک کشور اقتصادی و تجاری هست و تو نساجی دومین کشور دنیاست. دانشمند میخواد چی کار؟ اینهمه دانشمند و دکتر تو ایران چی کار کردند؟ به فکر خودتون باشید که جیب خالی می گردین. نمیتونید یک سفر خارجی داشته باشین و ....
چرا نظر منو پخش نکردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//////
برام یه سوالی پیش اومده . وقتی این سایت در مورد تسلیحات ترکیه و قدرت نظامی اون مینویسن ولی در مورد توان روسیه نمی نویسن و هیچ صحبتی نمیکنن این چه معنی میده .؟؟؟