تلفن های هوشمند SyncPhone؛ موبایل هایی که می خواهند ویندوز 10 دسکتاپ را اجرا کنند
جدیدترین تلفن های هوشمند مایکروسافت، لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال هستند و با امکانات شان طرفدران خاص خود را در سراسر دنیا پیدا کرده اند. اما گویا برخی از طرفداران این کمپانی همچنان ...
جدیدترین تلفن های هوشمند مایکروسافت، لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال هستند و با امکانات شان طرفدران خاص خود را در سراسر دنیا پیدا کرده اند. اما گویا برخی از طرفداران این کمپانی همچنان منتظر هستند تا «سرفیس فون» از کمپانی ساکن در ردموند بیرون بیاید و آنها شاهد تلفن هوشمندی تازه با ویندوز 10 موبایل باشند.
این در حالیست که مجموعه ای به نام Nurve Technologies در این مسیر قدم پیش گذاشته و اعلام نموده می خواهد یک اسمارت فون با پلتفرم ویندوز 10 روانه بازار نماید.
برای آشنایی با این مجموعه و برنامه هایی که پیش رو دارند در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
«نِرو تکنالِجیز» مجموعه ای کوچک متشکل از 3 نفر با هدف طراحی و ساخت نه 1 بلکه 3 تلفن هوشمند متفاوت و مبتنی بر ویندوز 10 است.
کمپینی که این افراد به تازگی در وب سایت جمع سپاری سرمایه عمومی Indiegogo راه انداخته اند، اهداف بلندپروازانه و کمی عجیب دارد. به طور مثال، آنها قصد دارند موبایلی توسعه دهند که به جای ویندوز 10 موبایلی، نسخه دسکتاپ این سیستم عامل را در خود داشته باشد تا کاربران قادر باشند همه برنامه ها و نرم افزارهای کامپیوتری را روی اسمارت فون هایشان اجرا و استفاده نمایند.
مجموعه مورد بحث، موبایل موردنظر خود را در سه نسخه با ویژگی ها و قیمت های مختلف ارائه خواهند کرد. در زیر می توانید نام، مشخصات و قیمت دیوایس های یاد شده را مشاهده کنید.
از آنجا که این پروژه نیازمند جذب سرمایه است نمی توان نظری قطعی در مورد نتیجه، موفقیت یا عدم موفقیت آن مطرح کرد اما اگر کمپین موفق گردد و دستگاه های یاد شده به مرحله تولید برسند، بر اساس برنامه ریزی توسعه دهنده ها، حمایت کننده های مالی موبایل های خود را در فوریه سال 2016 دریافت خواهند نمود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

کاش یک موبایل6اینچ تولید بشه ک ویندوز دسکتاپ باشه و ب داک استیشن متصل بشه
دوربین پشتیش قابل تعویض باشه
و ی قاب داشته باشه ک قدرت پروژکتوری داشته باشه
عالی فقط خدا کنه بی عیب و نقص باشه.و ی هماهنگی بین ویندوز10دسکتاپ با صفحه نمایش کوچکتر و کنترل اون هم باشه ک نیازی ب موس وکیبرد ودسته بازی گیم نباشه
بالاخره یه روزی این اتفاق میوفته امیدوارم باقدرت وبدون نقطه ضعف باشه من از اولی که گوشی موبایل ویندوزی خریدم (سال۹۱)منتظر این لحظم تا امکانات یک کامپیوتر کامل رو همه جا و در هر لحظه بدون محدودیت داشته باشم
به امید اون روز...
ایدشون عالیه فقط تنها عیبشون اینه که رابط کاربری دسکتاپ به درد این نمیخوره باید از قابلیت تبلت مد استفاده کنن یا اینکه رابط کاربری رو خود مایکروسافت برای چنین موبایل هایی بهینه تر از حالت تبلت مد کنه.
من میدونستم پردازنده های سری موبایل اینتل در نهایت قابلیت اجرا کردن برنامه های دسکتاپی رو به موبایل خواهند اورد...
دوستان عقل کل قرار نیست که روی صفحه ۶ اینچی این گوشی برنامه های دسکتاپ رو اجرا کنید . این برنامه ها با استفاده از قابلیت کانتینیوم قراره رو نمایشگرهای بزرگتر اجرا بشن دقیقا مثل حالتی که الان روی وینفون هستن با این تنفاوت که اینا دسکتاپ اپ هستن. ایده اصلی سرفیس فون همینه.
اینشالا خدا به همه ما یکم عقل واسه تفکر عطا بفرماید
ایشالا خدا یکم بشما هم عقل بده که بفهمی با این سخت افزار پشمی که قراره یه تلفن همراه داشته باشه چسمثقال هم ارزش امتحان کردن نداره
حتی اگر بتونه سخت افزار قوی رو داخلش قرار بده که بتونیم از نهایت پتانسیل ویندوز استفاده کنیم صد در صد قیمت وحشتناکی خواهد داشت
عملی نیست.
حداقل تا سه سال ویندوز کامل روی گوشی نخاهیم دید.
ولی احتمال اجرای فایل exe با پردازنده اینتل هست.
این طرح عملا طرح مفهومی هست و زیاد جالب نیست.
همین الان خریدن وینفون که مال گوشیه خریت محضه چه برسه به این شترگاوپلنگ هیچ کاره
عجب نابغه ای بوده طراح این
چقدر شما سوزشت زیاده ، یکم کمتر بگو . حیف وقت نیست با حرص خوردن در مورد اینا از دست میدی ؟
ویندوز اصلی از کمبود نرم افزار برای یه ادم عادی رنج میبره
الان اکثر برنامه های اجتماعی یا برنامه روی وین ندارند
یا نصفه و نیمه دارند
اکثر برنامه ها هم رابط لمسی ندارند و روی 20اینچ نمیشه بدون موس باهاشون راحت کار کرد چه برسه به 5 و 4دهم اینچ
واسه گوشی هم وینفون که مخصوصه این کاره ول معطله چه برسه به وین دسکتاپ
کلا مضحکه این ایده
تصور برنامه های ویندوز با اون رابط غیر لمسی داغون روی 5و نیم اینچ خنده داره
مثلا idm
هاهاها
از سر سوزش 4 تا کامنت پشت سر هم میدی (!)
>
در ضمن همین idm رو نه تو ios و نه تو mac ox دارید
هاهاها