ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن های هوشمند SyncPhone؛ موبایل هایی که می خواهند ویندوز 10 دسکتاپ را اجرا کنند

جدیدترین تلفن های هوشمند مایکروسافت، لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال هستند و با امکانات شان طرفدران خاص خود را در سراسر دنیا پیدا کرده اند. اما گویا برخی از طرفداران این کمپانی همچنان ...

فروغ بیداری
فروغ بیداری منتشر شده در ۱۰ آذر ۱۳۹۴  |  ۲۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

جدیدترین تلفن های هوشمند مایکروسافت، لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال هستند و با امکانات شان طرفدران خاص خود را در سراسر دنیا پیدا کرده اند. اما گویا برخی از طرفداران این کمپانی همچنان منتظر هستند تا «سرفیس فون» از کمپانی ساکن در ردموند بیرون بیاید و آنها شاهد تلفن هوشمندی تازه با ویندوز 10 موبایل باشند.

این در حالیست که مجموعه ای به نام Nurve Technologies در این مسیر قدم پیش گذاشته و اعلام نموده می خواهد یک اسمارت فون با پلتفرم ویندوز 10 روانه بازار نماید.

برای آشنایی با این مجموعه و برنامه هایی که پیش رو دارند در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

«نِرو تکنالِجیز» مجموعه ای کوچک متشکل از 3 نفر با هدف طراحی و ساخت نه 1 بلکه 3 تلفن هوشمند متفاوت و مبتنی بر ویندوز 10 است.

کمپینی که این افراد به تازگی در وب سایت جمع سپاری سرمایه عمومی Indiegogo راه انداخته اند، اهداف بلندپروازانه و کمی عجیب دارد. به طور مثال، آنها قصد دارند موبایلی توسعه دهند که به جای ویندوز 10 موبایلی، نسخه دسکتاپ این سیستم عامل را در خود داشته باشد تا کاربران قادر باشند همه برنامه ها و نرم افزارهای کامپیوتری را روی اسمارت فون هایشان اجرا و استفاده نمایند.

مجموعه مورد بحث، موبایل موردنظر خود را در سه نسخه با ویژگی ها و قیمت های مختلف ارائه خواهند کرد. در زیر می توانید نام، مشخصات و قیمت دیوایس های یاد شده را مشاهده کنید.

pcgtjbxs

از آنجا که این پروژه نیازمند جذب سرمایه است نمی توان نظری قطعی در مورد نتیجه، موفقیت یا عدم موفقیت آن مطرح کرد اما اگر کمپین موفق گردد و دستگاه های یاد شده به مرحله تولید برسند، بر اساس برنامه ریزی توسعه دهنده ها، حمایت کننده های مالی موبایل های خود را در فوریه سال 2016 دریافت خواهند نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • iliyatiger

    کاش یک موبایل6اینچ تولید بشه ک ویندوز دسکتاپ باشه و ب داک استیشن متصل بشه
    دوربین پشتیش قابل تعویض باشه
    و ی قاب داشته باشه ک قدرت پروژکتوری داشته باشه

  • iliyatiger

    عالی فقط خدا کنه بی عیب و نقص باشه.و ی هماهنگی بین ویندوز10دسکتاپ با صفحه نمایش کوچکتر و کنترل اون هم باشه ک نیازی ب موس وکیبرد ودسته بازی گیم نباشه

  • علی

    بالاخره یه روزی این اتفاق میوفته امیدوارم باقدرت وبدون نقطه ضعف باشه من از اولی که گوشی موبایل ویندوزی خریدم (سال۹۱)منتظر این لحظم تا امکانات یک کامپیوتر کامل رو همه جا و در هر لحظه بدون محدودیت داشته باشم
    به امید اون روز...

  • reza_zarchi

    ایدشون عالیه فقط تنها عیبشون اینه که رابط کاربری دسکتاپ به درد این نمیخوره باید از قابلیت تبلت مد استفاده کنن یا اینکه رابط کاربری رو خود مایکروسافت برای چنین موبایل هایی بهینه تر از حالت تبلت مد کنه.
    من میدونستم پردازنده های سری موبایل اینتل در نهایت قابلیت اجرا کردن برنامه های دسکتاپی رو به موبایل خواهند اورد...

  • Hassan

    دوستان عقل کل قرار نیست که روی صفحه ۶ اینچی این گوشی برنامه های دسکتاپ رو اجرا کنید . این برنامه ها با استفاده از قابلیت کانتینیوم قراره رو نمایشگرهای بزرگتر اجرا بشن دقیقا مثل حالتی که الان روی وینفون هستن با این تنفاوت که اینا دسکتاپ اپ هستن. ایده اصلی سرفیس فون همینه.
    اینشالا خدا به همه ما یکم عقل واسه تفکر عطا بفرماید

    • THE VERGE

      ایشالا خدا یکم بشما هم عقل بده که بفهمی با این سخت افزار پشمی که قراره یه تلفن همراه داشته باشه چس‌مثقال هم ارزش امتحان کردن نداره

  • THE VERGE

    حتی اگر بتونه سخت افزار قوی رو داخلش قرار بده که بتونیم از نهایت پتانسیل ویندوز استفاده کنیم صد در صد قیمت وحشتناکی خواهد داشت

  • mm98

    عملی نیست.
    حداقل تا سه سال ویندوز کامل روی گوشی نخاهیم دید.
    ولی احتمال اجرای فایل exe با پردازنده اینتل هست.
    این طرح عملا طرح مفهومی هست و زیاد جالب نیست.

  • امیر

    همین الان خریدن وینفون که مال گوشیه خریت محضه چه برسه به این شترگاوپلنگ هیچ کاره
    عجب نابغه ای بوده طراح این

    • هـــیـــــوا

      چقدر شما سوزشت زیاده ، یکم کمتر بگو . حیف وقت نیست با حرص خوردن در مورد اینا از دست میدی ؟

  • امیر

    ویندوز اصلی از کمبود نرم افزار برای یه ادم عادی رنج میبره
    الان اکثر برنامه های اجتماعی یا برنامه روی وین ندارند
    یا نصفه و نیمه دارند

    • امیر

      اکثر برنامه ها هم رابط لمسی ندارند و روی 20اینچ نمیشه بدون موس باهاشون راحت کار کرد چه برسه به 5 و 4دهم اینچ

      • امیر

        واسه گوشی هم وینفون که مخصوصه این کاره ول معطله چه برسه به وین دسکتاپ
        کلا مضحکه این ایده

  • امیر

    تصور برنامه های ویندوز با اون رابط غیر لمسی داغون روی 5و نیم اینچ خنده داره
    مثلا idm
    هاهاها

    • bond

      از سر سوزش 4 تا کامنت پشت سر هم میدی (!)
      >
      در ضمن همین idm رو نه تو ios و نه تو mac ox دارید
      هاهاها

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی