تلفن های هوشمند Vivo X6 و Vivo X6 Plus رسما معرفی شدند؛ موبایل هایی قدرتمند و دارای 4 گیگابایت حافظه رم
شرکت چینی Vivo سرانجام پس از شایعات فراوانی که وجود داشت، از تلفن هوشمند X6 خود رونمایی نمود. آن طور که مشهود است این محصول در دو مدل متفاوت ارائه خواهد گشت. نمونه اول یک ...
شرکت چینی Vivo سرانجام پس از شایعات فراوانی که وجود داشت، از تلفن هوشمند X6 خود رونمایی نمود. آن طور که مشهود است این محصول در دو مدل متفاوت ارائه خواهد گشت. نمونه اول یک اسمارت فون با نمایشگر 5.2 اینچ و دیگری فبلتی به نام X6 Plus با صفحه نمایش 5.7 اینچ خواهند بود.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
هر دو دستگاه موردبحث به 4 گیگابایت رم مجهز هستند که این روزها فقط در دیوایس های پرچمدار همانند نوت 5 سامسونگ یا Zenfone 2 شاهد آن هستیم. این میزان رم کاربر را قادر می سازد تا به طور همزمان و بدون اینکه دستگاه کوچک ترین تاخیر یا اشکالی در این امر داشته باشد، تعداد زیادی اپلیکیشن روی موبایل خود اجرا نماید. البته توجه داشته باشید که این مساله با مدیریت برنامه ها و نحوه اجرای آنها نیز رابطه مستقیم دارد.
مدل جمع و جورتر یعنی X6 همان طور که اشاره کردیم با نمایشگر 5.2 اینچ با رزولوشن 1080p و فناوری AMOLED همراه خواهد بود. بدنه آن بسیار باریک ساخته شده و فقط 6.59 میلی متر ضخامت دارد. البته این خوش اندامی برای این دستگاه عواقبی هم داشته و آن اندازه کوچک باتری بوده. باتری این دیوایس 2400 میلی آمپر ساعتی است اما به ادعای کمپانی سازنده به دلیل مدیریت خوب مصرف انرژی عمر چندان کوتاهی نخواهد داشت.
اسمارت فون یاد شده چیپست 8 هسته ای و 64 بیتی با سرعت 1.7 گیگاهرتز دارد، همین تراشه را در نمونه بزرگ تر یعنی اکس 6 پلاس نیز شاهد هستیم. هر دو محصول مورد بحث دوربین 13 مگاپیکسل در بخش پشتی و 8 مگاپیکسل در جلوی دستگاه دارند. از امکانات دوربین آنها نیز می توان به فوکوس خودکار تشخیص فازی که در دوربین اصلی گنجانده شده اشاره نمود. در ضمن، این موبایل ها هر دو به فناوری شارژ سریع نیز مجهز هستند.
به غیر از تفاوت ابعاد صفحه نمایش میان دو محصول که پیش تر ذکر شده (تکنولوژی و رزولوشن نمایشگر دستگاه ها یکسان است) فرق دیگر میان آنها باز می گردد به مقدار حافظه ی داخلی، که از این لحاظ مدل پلاس دارای 64 گیگابایت حافظه بوده و مدل دیگر 32 گیگابایت از این نوع حافظه را در اختیار دارد. ضمنا در x6 پلاس باتری 3000 میلی آمپر ساعتی به کار بسته شده و نمونه ی دیگری با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیز ارائه می شود. ضخامت فبلت یاد شده با باتری 3000 میلی آمپر ساعت نیز بیشتر از X6 و 6.85 میلی متر خواهد بود.
مزایا و امکانات X6 Plus به همین موارد ختم نمی گردد، کمپانی سازنده در دل این دستگاه چیپ صوتی ES9028 DAC گنجانده که برای نخستین بار است در دنیای موبایل ها شاهد آن هستیم. تراشه یاد شده با آمپلی فایر ES9603 و یک چیپ صدای فراگیر دیجیتال YSS-205X از شرکت یاماها نیز همراه است که کمک می کنند با محصول جدید Vivo صدای های-فای را از طریق یک اسمارت فون تجربه نماییم.
هر دو محصول از کارت حافظه میکرو اس دی نیز پشتیبانی می کنند، حسگر تشخیص اثر انگشت دارند و در رنگ های طلایی، نقره ای و رز گلد عرضه خواهند شد. ویوو تمام نسخه ها را با اندروید ۵.۱.۱ و رابط کاربری فان تاچ او اس به دست کاربران خواهد رساند.
در آخر باید اشاره کنیم فروش نمونه دو سیم کارتی X6 در 15ام آذر ماه با قیمت 390 دلار آغاز خواهد گشت و مدل پایه X6 Plus نیز 469 دلار قیمت گذاری شده. البته برای فبلتی که باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی با خود حمل می کند باید 500 دلار پرداخت کنید که با نمونه 3 هزار میلی آمپر ساعتی فرق چندانی ندارد.
در ادامه می توانید تصاویر این محصولات را مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.










با اینکه یه کپی کامل از آیفونه ولی کلا امکانات عالی ای داره.
اشتباه نکنید ... بد نیست اتفاقا ... اینطوری بازم اپل گنده تر میشه چون همه این کپی زدنها نشونه اینه که یه گوشی موفق چی میتونه باشه که انقدر جذابیت داره
یدونه دکمه گرد شبیه آیفونم میزاشت پایینش از خود آیفونم قشنگتر میشد.
عکسو که دیدم اول فک میکردم طرح مفهمومی آیفون 7 تا تیترو خوندم
جا داره یادی هم از htc one maxبکنیم که اگه حسگر اثر انگشت نداشت الان خیلی از شرکت های چینی مونده بودن حسگرو کجا بذارن :)
به خدا عکس مطلبو دیدم فکر کردم ایفونه...بعد که تیترو خوندم فهمیدم چه خبره....یه کپی دیگه
فقط اون رز گلدش کم بود
این چینیا انقدر تو کپی پیشرفته شدن که فکر کنم آیفون 7 معرفی نشده از طرحش کپی برداری کنن.دمشون گرم.
چیزی که مطمئن هستم اینه که چینی ها تا سه،چهار سال آینده کل بازار گوشی های هوشمندو تو دستشون می گیرن و تمام شرکت های بزرگ و پیشرو تو این زمینه محکوم به شکست هستند.این چینیا هر جا وارد می شن اونجا رو به گند می کشن.یه زمانی سونی و اچ تی سی و... فروش بسیار خوبی از بخش گوشی هاشون داشتند و سود های بسیار کلان و تو این زمینه پیشرو بودند اما حالا با ورود چینی ها ورق کاملا برگشته و رفته رفته این شرکتا دارن ضعیف می شن و تا مرز ور شکستگی پیش میرن.راهکاری که چینی ها تو این زمینه پیش گرفتن بسیار ساده و البته بسیار عملی هم هست.کپی برداری از محصولات پر طرفدار و بعضا حتی بهتر از اونها و فروش با حاشیه سود بسیار بسیار کم و حتی بعضا برای تصاحب برخی بازار ها تن به ضرر هم میدن.همین هوآوی رو در نظر بگیرید یه شرکت نو ظهوری که تا دو سه سال پیش کسی حتی اسمشم نشنیده بود اما حالا بعد از آیفون و سامسونگ بیشترین فروش رو از گوشیاش داره و داره شونه به شونه با شرکتای سابقه داری مثل اپل و سامسونگ رقابت میکنه و شرکتای بزرگی مثل سونی و اچ تی سی هم که کلا کنار زده.اگه همین وضع پیش بره مطمئن باشید سامسونگ و اپل هم زیر این فشار کمر خم میکنند به زودی کل بازار اسمارت فون ها دست چینی ها میوفته و این یعنی مرگ این صنعت.ولی البته یه خوبی هم که داره اینه که گوشی ها خیلی ارزون میشن.
هواوی همچینم نوظهور نیستا! تقریبا تمام سخت افزار مخابراتی ایرانو همین هواوی تامین کرده. هم نسل قدیم تجهیزات مخابرات هم نسل جدیدشون!! هواوی رو با میزو و شیائومی و ... یکی ندونید!?
اصلا شبیه آیفون نیست ، دوستان فکر کنید سایر شرکت ها بیان بگن چون آیفون مستطیلی شکله ما هم حق نداریم گوشی مستطیلی درست کنیم ، مثلا سونی میگه من مثلثی درس میکنم سامسونگ بگه من مربع اچ تی سی هم دایره ، مگه میشه مگه داریم
اقا کامران من با شما موافقم اپل از این کپی کرده اپل از گوشی کپی کرده که اون زمان به بازار نیومده یکم فکر کنید بعد نظر بدید قرار نیست هر پستی سایت میزاره شما نظر بدی که برادر من
این واقعا کپی از ایفون ۶ هس ولی از خود ایفون ۶ قشنگ تره هههه.کپی بهتر از اصل:-)
اگه گوشیای قبلی این شرکت رو ببینید متوجه میشید این شرکت چند سالی هست سبک طراحی گوشیاش به همین شکل هست.