ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدیرعامل نینتندو: کنسول بعدی با Wii و Wii U تفاوتی اساسی خواهد داشت

نینتندو هنوز قصد ندارد تا از کنسول جدید خود صحبتی به میان آورد اما صحبت های مدیران این شرکت، هر از چند گاهی آتشی را شعله ور می سازد. اخیرا، تاتسومی کیمیشیما، مدیرعامل جدید نینتندو ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۳ آذر ۱۳۹۴  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

نینتندو هنوز قصد ندارد تا از کنسول جدید خود صحبتی به میان آورد اما صحبت های مدیران این شرکت، هر از چند گاهی آتشی را شعله ور می سازد. اخیرا، تاتسومی کیمیشیما، مدیرعامل جدید نینتندو در مصاحبه ای اعلام کرده که NX (اسم رمز کنسول بعدی نینتندو) هیچ شباهتی با Wii و Wii U نخواهد داشت.

وی در گفتگوی خود گفت: «می توانم به شما اطمینان دهم که ما در حال ساخت ورژن بعدی Wii یا Wii U نیستیم. این [کنسول] چیزی متفاوت و منحصر به فرد است. چیزی است که باعث می شود از این پلتفرم ها فاصله بگیریم تا مشتریان مان را راضی نگه داریم.»

گزارش های پیشین نشان می داد که این دستگاه قرار است هیبریدی باشد که هم در جایی ساکن می توان از آن استفاده کرد و هم می توان همراه برد. انتظار می رود که قدرت دستگاه بسیار بیشتر از Wii U و حتی دو کنسول فعلی سونی و مایکروسافت باشد. کیمیشیما می گوید نام NX معنای خاصی ندارد یا اگر هم داشته، ایواتا این فرصت را پیدا نکرده که آن را با باقی مدیران به اشتراک بگذارد.

سال آینده و در جریان E3 2016 احتمالا شاهد رونمایی از کنسول خواهیم بود. کیمیشیما، چند ماه پیش و اندکی پس از درگذشت ساتورو ایواتا جایگزین وی شد. اگرچه او نقشی در توسعه این کنسول بازی نداشته اما رویکرد و نگاه مالی وی قطعا به وضعیت نابسامان نینتندو کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • macdos

    هرچی باشه امیدوارم کنسول خانگی باشه نه دستی، یا حداقل تلفیقی از هردو باشه! فکرشو بکنید بازیو توی خونه انجام میدید بعد میخواید برید بیرون بقیشو با کنسول دستیتون و گرافیک پایینتر انجام میدید و وقتی باز برگردید با گرافیک بالای کنسول خانگی ادامه بدید!!
    فقط خدا کنه از نظر سخت افزاری نسبت به کنسول دیگه 20-30 درصد قویتر باشه که با ورود کنسول های نسل بعدی بازم توی بورس باشه هنوز.

  • Mr. Android

    شرط میبندم یه چیزی شبیه edge یا switch blade ریزر باشه با تراشه قدرتمند arm

    • R3D

      اتفاقاً بر مبناي ARM نيست و از قبل تاييد شده پردازنده ساخت شركت AMD ه و از نوع x86.
      بحتمل از نوع جگوار كه تو XB1 و PS4 هست.

مطالب پیشنهادی