سونی تصمیم دارد خانواده اکسپریا Z6 را در قالب پنج موبایل رونمایی کند
در حالی که خانواده اکسپریا Z5 هنوز در سراسر جهان به شکل رسمی در دسترس نیست، خبر می رسد که شرکت ژاپنی سونی در حال توسعه نسل بعدی خانواده پرچمداران خود است. از لغت «خانواده» ...
در حالی که خانواده اکسپریا Z5 هنوز در سراسر جهان به شکل رسمی در دسترس نیست، خبر می رسد که شرکت ژاپنی سونی در حال توسعه نسل بعدی خانواده پرچمداران خود است.
از لغت «خانواده» استفاده می کنیم چرا که این شرکت سالانه تعداد موبایل های پرچمداری که با اندازه نمایشگرهای مختلف ارائه می شوند را افزایش می دهد. در سال جاری شاهد رونمایی از سه تلفن همراه با کد Z5 بودیم و گویا قرار است خانواده پرچمداران سونی در سال میلادی آینده به پنج عدد افزایش پیدا کند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
خانواده Xperia Z6 اینبار شامل ۵ تلفن همراه خواهد بود که اندازه نمایشگر کوچک ترین نمونه از آن با کد «مینی»، ۴ اینچ است. سپس نوبت به Xperia Z6 Compact می رسد که از نمایشگر ۴.۶ اینچی بهره برده و مدل استاندارد هم طبق معمول صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی خواهد داشت. همانند سال جاری، سونی یک نسخه «اعلا» هم در نظر خواهد گرفت و آن را با کد Xperia Z6 پریمیوم و نمایشگری ۵.۸ اینچی به طرفداران برند خود تقدیم خواهد کرد.
در این میان گفته شده که شرکت مورد اشاره یک تلفن همراه غول پیکر ۶.۴ اینچی با نام Xperia Z6 Ultra را نیز در دست توسعه دارد.
گویا سونی تصمیم گرفته برای همه موبایل های یاد شده به جز نسخه مینی ۴ اینچی، از جدیدترین دستاورد کوالکام در حوزه چیپست های مجتمع به نام اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده نماید و این در حالیست که نسخه مینی اکسپریا Z6 به اسنپدراگون ۶۲۰ که یک میانرده بسیار قدرتمند و تازه از راه رسیده است مجهز می شود.
اطلاعات جدیدی که از سوی منابع چینی منتشر شده اند گویا این مسئله نیز هستند که سونی تصمیم دارد در موبایل های برتر سری Z6 از سنسورهای حساس به فشار نیز استفاده نماید. در واقع نمایشگر موبایل های سونی قابلیتی شبیه به 3D Touch از اپل را کسب خواهند کرد. گفتنی است که بیشتر سازندگان اندرویدی اکنون تصمیم به استفاده از تکنولوژی های مشابه در پرچمداران سال آینده خود هستند و به همین شکل سونی هم می تواند به نوتعی پیشتاز در دنیای اندروید از این ویژگی بهره گیرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من خودم ایفون سیکس دارم و طرفدار اپلم ولی گوشی سونی فضای کاربری بی نظیری داره که تو هیچ گوشی وجود نداره تنها ضعف سونی تو امنیت پایینشه من خودم بعد از کار کردن با گپشی سونی میخوام ایفونم رو بفروشم و سونی زد شش رو بخرم واقعا گوشی های عالی میسازه
من یک سال پیش سونیz1 خریدم.متوسط روزی 12 ساعت دارم مدام باهاش کار میکنم.یا تو اینترنتم یا وحشتناک تو بازی یا موسیقی گوش میدم یا فیلم میبینم یا ebookمی خونم ویه 20 باری هم زدمش زمین البته قاب محکم گذاشتم براش و تو حمامم بردم که یا صحبت کنم یا موسیقی گوش کنم کیفیت عکس و فیلمش به پای اپل نمیرسه ولی نسبت به پولی که دادم براش خوبه.کلی برنامه هم ریختم روش. ولی خدا رو شکر تا الان فقط3 بار هنگ کرده. خیلی خوب داره کار میده. روزی که میخریدم فقط از شکلش و ظریف بودنش خوشم اومد.اگه سامسونگ هم میخریدم همین جوری عالی بود بازم از خریدم راضی بودم. نمی دونم چرا بعضی دوستان بهم میگند برو عوضش کن. دلیلی نداره بریم مدام مدل گوشی عوض کنیم و الکی پول تو جیب این شرکتا بریزیم.اگه گوشیتون خوبه و کارایی داره براتون عوضش نکنید حالا هر برندی که می خواد باشه.اینا همه تبلیغاته واسه بازار موبایل
سلام
من از همون اول که اریکسون با سونی شراکت داشت یکی از طرف دار های این برند بودم .
هیچ مشکلی نداره
از همه لحاظ
اونایی هم که میگن سونی بدرد نمیخوره:چیزی از موبایل و ... سرشون نمیشه
اخه کدوم یکی از برند های سامسونگ و اپل و... یدونه از امکانات سونی رو داره؟
برید یکم فکر کنید بعد بیایید نظر بدید .
به کوری چشم دشمنان سونی خیلی عالیه
*** سونی اگه دشمن نداشت به قدرتش شک میکزدم ***
در ضمن9ماه بعد تا یک سال بعد از زد5 معرفی میشه نه مث سامسونگ که دوماه به دوماه داره پرچمدار میده بیرون خب حق داره چون داره سهمش از بازار خداروشکر کم میشه
میشه بگی دو ماه دوماه کدوم گوشی های پرچمدار رو داده؟؟؟؟اگر منظورت نوت5 و اس6 هست که کلاسشون با هم فرق داره و آپگرید هم دیگه نیستن
این سونیه که سالی دو تا پرچمدار میزنه 2014 سونی زد2 و3 امسال 4و5
فک کنم فرداشم Z7 بده بیرون
دوستان محترم خواهشا بس کنید. به خدا من یکی که خسته شدم. این سایت و سایتهای تکنولوژی دیگه فقط اخبار و بررسی محصولات مختلف (مخصوصا موبایل) رو تو سایتشون می گذارند. خواهشا این بحث های بیخود و بی معنی رو تموم کنید. هر سایتی میری همه اش تو کامنت ها جر و بحث و دعوای بیخوده!! یه کم به خودتون بیایید. شما با طرفداری بیخودی از سونی، سامسونگ، اپل، ال جی و ... هیچی بهتون نمی رسه. کسی با به به و چه چه کردن طرفدار برند محبوب شما نمیشه. کسی هم فقط با یه حرف نظرش رو تغییر نمیده. خواهشا بیایید به هم احترام بذاریم. هر کس هر گوشی ای خرید، مبارکش باشه. نظرش و سلیقه اش قابل احترامه. تو یه سایت دیگه یه کاربر محترم سونی توی تقریبا هر خبری یک یا چند نظر میذاره که سونی فلانه بهمانه. سامسونگی ها هم همین طور.فرقی نمی کنه. همش بحث سر اینکه دوربین اون فلانه، دوربین این بهمان یا اون ضد آبه، این نه! یا اون سفیدش اینجوریه، این نه! تو رو خدا این صحبت های احمقانه رو کنار بذارید. نظر شخصی من اینه که هیچ گوشی ای کامل نیست. شما گوشی بدون نقص پیدا نمی کنید. پس حرف زدن و جر و بحث کردن در موردشون بی فایده است. فقط و فقط وقتتون رو بیخودی هدر می دید و نظرات زیر اخبار و بررسی ها رو بیشتر می کنید. لطفا، لطفا، لطفا، به همدیگه احترام بذاریم و دیگه این نظرات آبکی رو کنار بگذاریم... ازتون خواهش می کنم.
درستە
آفرین
هم عقیدەام
آفرین به شما , امیدوارم که به نظر شما توجه بشه
منبعش تو حلقتون :-o
تا جایی که من خبر داشتم قرار خانواده زد سیکس یک سال بعد از زد فایو بیاد
تو رو به هرکسی که دوست داری تغییر بده این طراحی لعنتی رو ...
دوست عزیز وقتی طراحیش عالیه چرا تغییر بده؟ مگه اپل. تغییر میده طراحیشو؟
راستی زد ۶ الترا احتمالا یه قلم استایلوس اکتیوداره .. که دیگه عالی میشه
اگه قلم داشته باشه و از همه مهم تر به کارآمدی قلم Spen سامسونگ در سری نوت هاش باشه صد در صد عالی میشه, به شکل کلی تمام برندها عالی هستن و نزیا و معایب خاص خودشون رو دارن و سونی هم عالی هس