ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی رسما برند Honor را در ایران معرفی کرد؛ ورود به عصر تجارت الکترونیک

در اواخر سال ۲۰۱۳، هوآوی تصمیم گرفت تا برای حضور پر رنگ تر در فضای آنلاین و دنیای تجارت الکترونیک، برند جدیدی را به عنوان زیر شاخه خود معرفی نماید. Honor نامی است که خلق ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۴ آذر ۱۳۹۴  |  ۱۵:۲۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در اواخر سال ۲۰۱۳، هوآوی تصمیم گرفت تا برای حضور پر رنگ تر در فضای آنلاین و دنیای تجارت الکترونیک، برند جدیدی را به عنوان زیر شاخه خود معرفی نماید. Honor نامی است که خلق شده تا به صورت اختصاصی توسط فروشگاه های اینترنتی به فروش رسد و با تمرکز بر این موضوع، سهم بازار هوآوی از دنیای تلفن های هوشمند را ارتقا دهد.

امروز طی مراسمی که در هتل اوین تهران برگزار شد، هوآوی رسما شروع به کار این برند را در ایران اعلام کرد. Honor 7 اولین محصولی از این شرکت است که وارد ایران شده و قرار است به صورت انحصاری توسط دیجی کالا در اینترنت به فروش رسد.

در ادامه با گزارش دیجیاتو از این مراسم همراه باشید.

IMG_0463

در ابتدای این مراسم کریس سان، مدیر فروش آنلاین Honor در خاورمیانه، به معرفی شرکت متبوعش پرداخت و تلاش نمود تا با اعلام آمارهایی مختلف از عملکرد این مجموعه، اصحاب رسانه را با برند Honor آشنا سازد.

به گفته سان، آنر در سال ۲۰۱۴ موفق شده تا ۲۰ میلیون دستگاه را از طریق فروشگاه های آنلاین به فروش رساند و به درآمدی ۲.۴ میلیارد دلاری دست پیدا کند. جالب اینکه این مجموعه در نیمه اول سال ۲۰۱۵ رشدی خیره کننده را پشت سر گذشته و در این مدت توانسته به فروش ۴۰ میلیون موبایل دست یابد و رقمی بالغ بر ۵ میلیارد دلار را به عنوان درآمد، راهی حساب های خود سازد.

به گفته سان، آنر تا به امروز فعالیت خود را در مناطقی همچون اروپا، روسیه، مکزیک، چین، هند و ژاپن آغاز کرده و اکنون قصد دارد تا در خاورمیانه نیز حضوری پر رنگ داشته باشد.

IMG_0471

این شرکت در سال گذشته و طی یک حراج آنلاین هماهنگ بین ۱۸ کشور، توانست تنها در یک روز تعداد ‍۱ میلیون موبایل را به فروش رساند و درآمدی ۲۲۰ میلیون دلاری را کسب نماید.

در ادامه مراسم نیز رضا آقایی نیا، مدیر هوآوی در ایران، به پتانسیل بالای فروش آنلاین اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر تنها ۰.۳ درصد از فروش موبایل در ایران، به صورت آنلاین انجام می شود، اما ما معتقدیم که این حوزه یکی از بزرگترین و پر سود ترین بازارهای آینده خواهد بود و بر همین اساس قصد داریم با برند Honor استراتژی جدیدی را در ایران دنبال نمایید.»

IMG_0464

وی در ادامه اعلام کرد که محصولات Honor در ایران فعلا با گارانتی ارکان ارتباطات به فروش می رسند اما هوآوی قصد دارد از سال آینده، سیستم گارانتی خود را معرفی نماید و از آن زمان موبایل های Honor نیز تحت پوشش گارانتی هوآوی قرار می گیرند.

پس از سخنان آقایی نیا، سرانجام نوبت به معرفی موبایل Honor 7 رسید که قرار است به عنوان اولین نماینده برند Honor در کشورمان عرضه شود.

Honor 7 دستگاهی ۵.۲ اینچی است که با بدنه ای آلمیونیمی، از ارگونومی مطلوبی بهره می برد. نمایشگر این دستگاه از پنل IPS-NEO LCD استفاده می کند و تصاویر را با رزولوشن ۱۰۸۰‌×۱۹۲۰ پیکسل در برابر چشمان کاربر قرار می دهد.

این محصول با ضخامتی ۸.۵ میلی متری و وزنی ۱۵۷ گرمی در پشت خود از سنسور اثر انگشتی بهره می برد که کاربر با استفاده از آن می تواند نسبت به باز کردن قفل صفحه نمایش اقدام نماید.

2-w600

دوربین Honor 7 به سنسور ۲۰ مگاپیکسلی ساخت سونی مجهز شده و می تواند با فوکوس سریع، نسبت به ثبت تصاویر اقدام نماید. همچنین شایان ذکر است که دوربین جلوی این دستگاه نیز سلفی های شما را با رزولوشن ۸ مگاپیکسل ذخیره می کند؛ بد نیست اشاره کنیم که این محصول در جلوی خود از فلش بهره می برد و شرایط را به نحوی رقم می زند که حتی در تاریکی نیز ثبت سلفی به بهترین نحو انجام پذیرد.

4-w600

Honor 7 قدرت خود را توسط پردازنده Kirin 935 تامین می کند که به صورت اختصاصی توسط هوآوی ساخته شده است. این پردازنده هشت هسته ای است و از ۳ گیگابایت رم نیز در کنار خود بهره می گیرد. Honor 7 در دو مدل ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه می شود و از درگاه MicroSD نیز برخوردار است.

1-w600

این دستگاه در سمت چپ بدنه خود دکمه ای دارد که کاربر با استفاده از آن می تواند نسبت به اجرای سریع برنامه های مختلف اقدام نماید. برای مثال با یک بار فشار دادن این دکمه می توان تلگرام را اجرا نمود و یا با دو بار فشار آن، نسبت به ورود به گالری تصاویر اقدام کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • سینا >m

    آنر7 یکی ار گوشی های خوب و با کارکرد بالا در بازار هستش

  • محمدرضا دوکوهکی

    این بهتره یا g flex 2 . لطفا سریع جواب بدید

  • محمدرضا

    من اگه جای شما بودم پولمو پای هواوی نمیدادم چون اصلا مف نمیرزه اینی که میگم من تجربه کردم و از روی تجربیاتم میگم.
    من از هر برندی که معروفه بهترینشو داشتم و در آخر نتیجه گرفتم بهترین برند سونیه!!
    چون پشتیبانیش عالیه و حرف نداره خودتون میتونید برید ببینید برای اکسپریا زد که اولین گوشیه خانواده زده آپدیت 5.1 فرستاده درصورتیکه مثلا نوت۲ که هم رده با اکسپریا زد فقط تا اندروید 5 ساپورت شده تازه هرکی آپدیت کرده نوت2 به اندروید5 ناراضی بوده.
    درکل میتونم بگم سونی بهترینه چون کمترین آمار خرابی داره و واقعا عالیه
    من الان زد3 دارم و دارم از این گوشی لذت می برم

    • ouroboros

      منم قبول داشتم سونی بهترینه
      فقط تا قبل اینکه تبلت زد 3 ام به خاطر مقدار خیلی کم آبی که اشتباهی روش ریخت سوخت و پولیم که سونی بابت تبلیغ ضد ابیش گرفته بود هدر رفت
      گارانتیشم که از همه جا بدتره

    • DaiiiAli

      شاید از لحاظ ساپورت و پشتیبانی سونی قوی باشه ولی این دلیل نمیشه که بگی از همه بهتره. تازه سامسونگ خیلی هم کیفیت کاراش بهتره . من از هر برند اندرويدي گوشی داشتم و الان هم اچ تی سی دارم اما سامسونگ کیفیت کارش خیلی قوی بود و بعد هم هواوي به نظر من این گوشی با توجه به امکاناتش خیلی می ارزه

  • پوریا

    من خودم آنر 6 دارم.به نظرم خوبه
    اما آنر 7 باید صبر کنین تا قیمتش به حدود 1 برسه تا ارزش داشته باشه.چون با حدود 1400 میشه گوشیای بهتری هست.
    در ضمن چیپ گرافیکی نسبت به قیمت ضعیفه

  • سروش

    گوشی هتی هو اوی مشکل ضبط صدا دارن , ضبط صدا ناگهان قطع میشه

  • پیمان

    سری انر واقعا حرف نداره,من انر3c دارم بعد ی سال ی ذره هم کند نشده,هیچ هنگی هم نداره,واقعا راضیم

  • arash

    من honor 6 دارم عالیه ولی این دیگه ببین چیه ?

  • rezvan

    دیجیکالا قبلا از سری آنر چیزی نیاورده بود؟؟ ? کلا سری آنر قبلا اینجا به فروش نمی رفت؟؟

    • هـــیـــــوا

      چرا ولی با گارانتی یه شرکت دیگه . الان دیگه از آنر ۷ به بعد با گارانتی اصلی هواووی به فروش میرسه

  • هادی

    بهترین امکانات با کمترین قیمت فقط تو برند هواویه

  • arsham

    دیجی کالا عالیه ولی لوازم الکترونیکیشو یکمی گرون قیمت گذاری میکنه و مردم هم سریع میخرن همه موجودیشو و نا موجود میشه/قیمت های آل دیجیتال منصفانه تره با گارانتی ضمنا

    • rezvan

      من از دیجیکالا گوشی خریدم با گارانتی، حدود 160 تومن از اهواز ارزون تر! چندجا قیمت گرفتم دیدم دیجیکالا ارزون ترین جاست از اون خریدم!

      • arsham

        شهرستانا رو نمیدونم ولی در مورد تهران که معمولا اینجوریه به خصوص در مورد گوشی های پرچمدار

        • erfimerfi

          والا اینجام که غرب کشور باشه گوشیها نسبت به دیجیکالا خیلی ارزونترن ..

          • رضا

            قیمت های دیجیکالا منصفانه هستن. البته غالباً اینطوره نه همشون. من خودم موبایلم رو از دیجیکالا خریدم با گارانتی و از همه جای بازار شهرمون ارزون تر بود.

        • rezvan

          مطمئنا گوشی با گوشی هم فرق داره. اولین گوشی ای که خریدم شیش هفت سال پیش بود. دیجیکالا مدل گوشی منو تقریبا 50 تومن گرونتر از علاالدین می فروخت، بدون گارانتی. و قیمتاش با سایتای موبایل اختلاف فاحشی داشت. نمیشه گفت کل گوشی های دیجیکالا ارزون تر یا گرون تر از بازاره.

مطالب پیشنهادی