ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیلگران خبر از فروش ۶ میلیون اپل واچ در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۵ می دهند

اپل در مورد میزان فروش ساعت های هوشمند خود هیچ آماری در اختیار رسانه ها قرار نمی دهد اما یکی از تحلیل گران مطرح FBR Capital Markets به نام «دانیل آیوز» پیش بینی کرده این ...

فروغ بیداری
فروغ بیداری منتشر شده در ۱۵ آذر ۱۳۹۴  |  ۰۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اپل در مورد میزان فروش ساعت های هوشمند خود هیچ آماری در اختیار رسانه ها قرار نمی دهد اما یکی از تحلیل گران مطرح FBR Capital Markets به نام «دانیل آیوز» پیش بینی کرده این ساعت در سه ماهه آخر سال جاری میلادی بین 5 تا 6 میلیون دستگاه خواهد فروخت و تحلیل خود در این رابطه را نیز در نیویورک پست منتشر نموده است.

وی دلیل این موضوع را نیز استقبال خوب کاربران از این محصول در روزهای فروش فوق العاده همانند Black Friday یا Cyber Monday ذکر کرده است. به طور مثال، این گجت پوشیدنی در آمریکا با تخفیف یکصد دلاری در Best Buy فروخته شد. اما به گفته آیوز، حتی اگر فروشگاه ها برای اسمارت واچ موردبحث تخفیفی هم در نظر نگیرند، باز هم مشتری ها به خرید آن علاقه نشان خواهند داد.

به تحلیل کارشناس مذکور، با اینکه میزان فروش اپل واچ از زمان عرضه تاکنون 6 میلیون دستگاه بوده، اما به دلیل افزایش توجه کاربران به این گجت ها در ماه های پیش از آغاز سال نو، انتظار می رود مقدار فروش محصول یاد شده در سه ماهه آخر سال به حدود 5 یا 6 میلیون دستگاه برسد.

گفته می شود نسل دوم اپل واچ در تابستان سال آینده میلادی عرضه خواهد شد و نمونه کنونی را از رده خارج خواهد کرد. انتظار می رود که اپل در نسل دوم ساعت خود تغییرات عمده ای را انجام دهد و توجه کاربران بیشتری را به این گجت پوشیدنی جلب نماید. تا کنون تجربه هم نشان داده که نسل اول از محصولات اپل چنگی به دل نمی زنند و در نسل های بعدی، مشمول ارتقاء اساسی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Cna

    یه سلامم میکنیم به تمام اپل پرست ها :)

  • گلمراد

    جوابت دو کلمه بیشتر نیست:

    ناراحتی نیا

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    جالبه والا شرکتی مثل Fitbit این بازار دستشه اما هیج خبری راجب به محصولاتش پوشش دادن نمی شه خیلی ها اصلا محصولاتش رو نمی شناسن و بررسی هم نشدن یعد 20 تا مقاله هر ماه فقط برای پیشبینی فروش اپل واچ منتشر می شه

    • Ali

      اونقدر خوشم میاد از موفقیت های اپل می سوزی
      بسوز به سوختن ادامه بده چون اپل پر درآمد ترین شرکت تاریخ آمریکاست نه مایکروسافت
      هه بسوز خیلی سوختنت حال میده
      95 درصد سود بازار موبایل که پرفروش ترین گجت تکنولوژی و پرسود ترین بازار تکنولوژی هستش دست اپله
      نود درصد سود بازار گجت های پوشیدنی هم دست اپله
      نوآور ترین برند سال اپله
      بازم بگم یه به حد کافی سوختی؟

      • گلمراد

        داداش نگو دیگه بسه ته گرفت :D
        واقعا نمیفهمم چرا از اپل بدشون میاد.حالا خوبه در حد یه کابل شارژر خرج محصولاتش نکردن

مطالب پیشنهادی