ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به لطف A9، درآمدهای HTC در ماه نوامبر افزایش داشته اند

گویا هوشمند تازه وارد A9 از HTC با استقبال بسیار مناسبی از سوی کاربران مواجه گشته چرا که اوضاع نا به سامان تایوانی ها در ماه نوامبر بهبود بسیاری یافته است. شرکت یاد شده خبر ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۷ آذر ۱۳۹۴  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گویا هوشمند تازه وارد A9 از HTC با استقبال بسیار مناسبی از سوی کاربران مواجه گشته چرا که اوضاع نا به سامان تایوانی ها در ماه نوامبر بهبود بسیاری یافته است. شرکت یاد شده خبر می دهد که در ماه گذشته میلادی توانسته به درآمدی ۳۱۴.۳۲ میلیون دلاری دست پیدا کند که در شش ماه گذشته بی سابقه بوده است.

چنین درآمدی همچنین نسبت به درآمد کسب شده در ماه قبلی (اکتبر) تا ۱۴.۹۶ درصد رشد را نشانگر است.

البته ارائه چنین آماری گویای آن نیست که شرکت تایوانی کسب و کار پر رونقی دارد. اگر به آمار همین شرکت در ماه نوامبر سال ۲۰۱۴ نگاه کنید، خواهید دید درآمدها تا ۳۹.۲۵ درصد کاهش را در قیاس با همان مقطع بیانگر هستند. اکنون ولی خبر خوب برای HTC این است که به احتمال زیاد روند افزایش درآمد کلی اش همچنان به لطف A9 ادامه خواهد داشت، چرا که هنوز فصل تعطیلات پیش از سال نوی میلادی و زمانی که خریدها به اوج خود می رسند آغاز نشده است.

شرکت HTC در سال جاری پس از عرضه ناموفق پرچمدار خود موسوم به One M9، دست به معرفی محصولی ارتقاء یافته به نام One M9 پلاس زد که از مشخصات سخت افزاری بهتری بهره می برد و البته باز هم نتوانست شرایط مطلوبی را برای تایوانی ها فراهم آورد. حال گفته می شود که پرچمدار بعدی این شرکت O2 نام خواهد داشت که موبایلی بهره مند از نمایشگر ۶ اینچی و رزولوشن QHD بوده و انتظار می رود قلب تپنده ای به نام اسنپدراگون ۸۲۰ در آن جای گرفته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • علی

    عشق است اچ تی سی!

  • Ali

    ای کجایید عاشقان، سامیان و سامسونگیان و دگر اهل دلان، پس ایا نمیایید ک ببینید و بترکید چون میگفتید اچ تی سی اینطور و اونطور؟! همونطوری ک فکر میکردیم شد.
    مهندسین کشور برن برج میلاد و پراید بسازن، معلوماتشون خرج اچ تی سی نکنن حروم میشه...

  • ب.ز

    خبر خوبی بود ، لیاقت اچ تی سی در اوج بودنه....?????

  • پوریا

    واقعا حیف پول برای ای 9
    میشه با همون پول اس 6 خرید که تو همه چیز تکرار میکنم همه چیز بهتره

  • آقا مصطفی

    آقا رفتيم چارسو از نزديك ديديم
    وقتي توو دست ميگيري اصلا حس خوبي نميده بعلاوه اينكه اندرويد ٦ هم روش زيادي تغيير دادن ياد اندرويد ٢ ميافتي

  • ali

    HTC کمپانیه خوبیه حیفه نفله بشه ولی به شخصه بعد از تجربه تلخ HTC hero که آپدیتاش اونجوری بد قولی کرد ما مجبور به سمت سیانوژن رفتیم دیگه دورش و خیط کشیدیم.

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    خوب جالبه بر خلاف دوستان کارشناس که نابودی HTC رو می گفتن با این تلفن رقم می خوره کاملا بر عکس شد یعنی خدایی چی فکر می کنید که بیشتر از تحلیل گرای خود htc می دونید ؟؟

    • ali

      HTC اگه مدل گوشیاشو کم کنه و همون چند تارو خوب بازاریابی کنه و درست پشتیبانی کنه صد در صد وضعش بهتر میشه به تحلیلگرای خود HTC هم امید چندانی نیست اگر کاربلد بودن الان HTC وضعش این نبود شاید این گل نوشکفته بتون بهار HTC باشه.

    • ALI-R

      اگه htc تحلیلگر خوب داشت که وضعش این نمیشد که اولش ارزشش بشه صفر دلار!! اونم بعد از چند سال صرفا زیانهای چند صد میلیونی! بعد هم بخاد خودشو با کپی بکشه بالا!!

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        لابد HTC باید بیاد از داخل این وبسایت تحلیل گراشو انتخاب کنه اره ؟؟؟ فعلا که بر خلاف شما کارشناسان عزیز این تلفن موفقیت امیز بوده ، بزار واضح تر بگم شما و من و ... فقط کشور خودمون و چند تا چیز جزئی می بینیم کسی که توی htc کار می کنه تمان دنیا رو می بینه ، می بینه کدوم کشور به چه تلفنی با چه سخت افزار و ... نیاز داره و ..... این برای همه کمپانی ها هست ، در ضمن کدوم سازنده اندروییدی الان وضعش خوبه به جز چین

        • ALI-R

          داداشم 1 اینکه نمیدونم این کارشناسا موقع one m8 و one m9 کجا بودن که شرکت رو به این فلاکت انداختن و یه آدم چشم و گوش بسته ای هم نمیخاد قبول کنه که بدبختی htc به خاطر این دو اشتباهش بوده
          2 اینکه این موفقیت هم گذری هست و اگه یه فکر اساسی به حال گوشیاش نکنه وضع از این هم بدتر میشه. خوب مگه چندبار میخاد کپی اپل بزنه؟ که آخرشم مثل سری one m نشه

    • ALI-R

      این نظر من کجا رفت؟چرا اینطوریش کردین آدم نمیدونه نظرش رفته واسه تایید یا مفقود شده!!

  • 09339434229jean claude jamali nejad

    درود برهمه علاقه مندان باادب و بدون تعصب کور به تکنولوژی, خوشحالم امیدوارم که HTCکه( مقام اول) بهترین کیفیت ساخت رو داره مجدد موفقیت کسب کنه و شاهد خوشحالی طرفدارانش باشم , مطمئنن HTC درنسل بعدی one M9 باعث خوشحالی و هیجان زدگی طرفدارنش خواهد شد حتی اون هایی که طرفدارش نیستن , این تلفن همراهA9هم خیلی زیباس و باکیفیت , من طرفدار هیچ برند و محصولی خاص نیستم و فقط طرفدار هرچه که بهترین رو ارائه کنه خواهم بود و مطمئنن خریداریش خواهم کرد! اگه سال2016 تلفن همراه مناسبی نبینم لازم باشه به راحتی توانایی دارم تاسال2017 و حتی2018 صبرکنم! در برنامه خریدم به شکل قطعی آیفون7 پلاس اپل و گلکسی S7 پلاس سامسونگ قرار داره ! لازم هس عرض کنم بدون شک در فکر و برنامه خریدم پرچمدار باکیفیت و قدرتمند HTC هم قرار داره , همین HTC one M9 که بدون شک ضعف هایی وحشتناکی مانند داغ کردن پردازنده اش اسنپدراگون810 و دوربین نچندان قدرتمند و پیشرفته و...داشت اما بی نهایت زیباس و در دست گرفتن و باهاش کار کردن بسیار لذت بخش هس و حس خوبی داره و خداییش در ابتدای کار کردن سرعت خوبی هم در اجرای اپلیکیشن ها داره , جانشین one M9که one M10 و هر نام دیگری که شاید خواهد داشت عالی خواهد بود , این تلفن همراهA9هم عالی هس اگر چه که به نظرم آنچنان که باید قدرتمند نیس در سخت افزار (( برای طرفداران همه برندها وHTC از خداوند یکتا سلامتی وموفقیت میخام و امیدوارم سال2016سالی موفقیت آمیز باشه))
    ??

    • کامران

      دوست عزیز یه مدت با ذوق و شوق میای میگی من میخوام این و بخرم این وبخرم این و ،،،،،،،،،،خب برادر که چی بشه ، نکنه یه پنج ساله پول جمع کردی الانم از هیجان نمیدونی چیکار کنی

      • 09339434229jean claude jamali nejad

        عزیز محترم آقا کامران ببخشید اگه ناخواسته کلافه شدی و ناراحت! من همیشه در مورد تکنولوژی شوق و ذوق دارم نه یه مدتی !بعدش من یه مدت 5 سال پول جمع نکردم اما مطمئنن مانند همه برای تلفن همراه مورد نظرم پول تهیه و پرداخت میکنم ! من که عرض نکردم همه پرچدارها رو خریداری میکنم که شما عزیز فکر میکنید5 سال پول جمع کردم ! من از میان این همه پرچمدار که بیاد اونی که بهترین بشه رو خریداری میکنم که نهایتش به عنوان مثال آیفون 7پلاس باشه هم قیمت همین آیفون6S پلاس خواهد بود شاید به احتمال تقریبا زیاد کمی بیشتر , من تازه کار و بی تجربه نیستم که کنترل خودم رو ازدست بدم و هیجان زده بشم ! من تعصبی کور نیستم وفقط طرفدار هرچه که بهترین رو ارائه کنه خواهم بود و اگه پول باشه خریداریش خواهم کرد(((این تلفن همراهی که ایندفعه خریداری خواهم کرد آخرین تلفن همراه با سیستم عامل و پردازنده 64 بیتی خواهد بود و تلفن بعدی که خریداری خواهم کرد که حالاحالاها مونده تا اون زمان یک تلفن همراه با سیستم عامل و پردازنده 128بیتی خواهد بود))) به همین علت خیلی در انتخاب دقیق و حساس هستم ! به هرحال سپاسگذارم که لطف داری و به عرایض من توجه کردی آقا کامران عزیز?

        • bad name

          از اینا بگذریم چقد تو این 5 سال پول جمع کردی ?
          خخخخخ

          • 09339434229jean claude jamali nejad

            ?????

  • بهزاد

    خوب شد.
    چون واقعا حیفه این شرکت خوب ورشکست میشد

    • 09339434229jean claude jamali nejad

      آفرین با شما موافقم ?

  • aref

    خب این عالیه واقعا یه شرکت بزرگ مث اچ تی سی حیف که ور شکست بشه

مطالب پیشنهادی