ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

روز جمعه سیاه امسال، رکوردهای فروش کمپانی سونی را جا به جا کرد

بعد از این که کمپانی سونی اعلام کرد فروش کنسول پلی استیشن 4 از مرز 30 میلیون واحد عبور کرده، حالا این کمپانی ژاپنی اعلام کرده که روز «جمعه سیاه» موفقیت آمیزترین فروش در تاریخ ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۱۹ آذر ۱۳۹۴  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بعد از این که کمپانی سونی اعلام کرد فروش کنسول پلی استیشن 4 از مرز 30 میلیون واحد عبور کرده، حالا این کمپانی ژاپنی اعلام کرده که روز «جمعه سیاه» موفقیت آمیزترین فروش در تاریخ سونی را رقم زده است. اندرو هاوس، مدیر اجرایی جهانی برند پلی استیشن در مصاحبه با Financial Times این مسئله را تایید کرده است.

هاوس در مصاحبه اخیر خود گفته که موفقیت آمیز ترین فروش روز «جمعه سیاه»، امسال رقم زده شد و سونی حالا در تلاش است که موفقیت پلی استیشن 2 را ادامه داده و یا حتی در صورت امکان، آن را افزایش دهد.

اندرو هاوس، در پاسخ به این پرسش که «آیا پلی استیشن 4 می تواند پلی استیشن 2 را از لحاظ فروش کلی پشت سر بگذارد» گفت که برای پیش بینی این مسئله کمی زود است؛ چرا که مردم و گیمرهای امروزی انتظار دارند تا خلاقیت و نوآوری با سرعت بیش تری در اختیارشان قرار گیرد.

هفته گذشته، کمپانی ردموندی مایکروسافت هم اعلام کرد که کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان، توانسته چند رکورد را در کشور ایالات متحده جا به جا کند. فروش اکس باکس وان ضمن رشد 22 درصدی نسبت به سال پیش، توانست دومین فروش موفقیت آمیز تاریخ مایکروسافت در روز جمعه سیاه را رقم زند. با این همه، هیچ یک از دو کمپانی سونی و مایکروسافت تعداد دقیق واحدهای فروخته شده را اعلام نکرده اند و باید منتظر انتشار آمار و ارقام بیش تر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • M.R.P

    من به عنوان یک گیمر قدیمی و فن سونی اینو بیان میکنم، دوستانی که گیمر باشندو به بهانه ی فن بازی از عنوان های بزرگ انحصاری مایکروسافت غافل بشند واقعا گیمر نیستن. مخصوصا عنوانی مثل هیلو، یکی از زیباترین و شگفت انگیز ترین بازی های تمام دوران هست این گیم. من شخصا بخاطر همین یک عنوان ( و مخصوصا کالکشن اون) حتما ایک وان میخرم. سونی هم داره بخاطر درایت و سیاست خوب اول نسلش سود خوبی میبره. امیدوارم مایکرو بازم سیاستاشو بهترو بهتر کنه. رقابت داغ تر بشه به نفع گیمراست.

  • مایکروسافت

    من خودم ایکس باکس دارم اما از یکنواخت بودن انخصاری هاش خسته شدم ، احتمالا برم سمت پلی استیشن ۴

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      خخخخخخ اصلا معلومه Shahryar نیستی خخخخخ خجالت هم خوب چیزیه ، البته اینو که خیلی وقته نداری خخخخخخخخ

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    خخخخخ فعلا معلومه میکروب کیه / راحت باش شخصیت خودتو راحت نشون بدی چون تنها کاریه که بلدی انجام بدی / انگار سهام دار سونیه خخخخخخ

    • ps4

      ببخشید اون وقت شما که هی در مورد رشد سهام مایکروسافت حرف میزدی دقیقا چیکاره مایکروسافتی??

  • shahryar

    مردک از شخصیت حرف میزنه
    خجالتم‌خوب چیزیه ?

  • shahryar

    توی متن اشاره شده پلی استیشن حد اقل ۳۱ میلیون فروش داشته
    قوطی حلبی شاید ۱۵ میلیون ?

  • shahryar

    اخه یه میکروب میتونه در مورد انتی بیوتیک‌نظر بده ???

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    خخخخ شخصیت طرفداری پلی استیشن / لااقل تا اخر مطلب رو بخون بعد شروع کن به چرت گفتن

    • shahryar

      شخصیت اگه اونیه که تو‌داری میخوام صد سال سیا نداشته باشم ?????

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        فعلا که جنابعالی داری بی شعوری تو همه جا نشون می دی

  • shahryar

    تا کی قراره قوطی حلبی مایکروسافت جلوی پلی استیشن تحقیر بشه ????

  • saeid

    فامیل ما تو آمریکا میگه بلک فرایدی انقدر ملت ps4 و هدفونهای سونی خریدن فرداش به مدت 4 روز یدونه ps4 هم گیر نمیومد. البته خودشم این دوتارو خریده بود. جالبش اینه میگفت توشیبا هم به 10 نفر اول یه تلویزیون 49 اینچ ledجدید میداد 150 دلار فقط. خلاصه همه چی خریده بود با 1000دلار

  • H A M E D

    ما توی ایرانم جمعه سیاه داشتیم مثلا
    بامیلو قیمت هدفون سونی 60 تومنی رو برد روی 80 تومن بعد 70 فروختش :|

    • Mesut

      سلام دوست عزیز کاملا درسته نوشه شما من هم چک کردم خیلی از جنس هاشون این جوری بودش
      چند روز پیش از دیجیکالا تعدادی صابون شامپو و اسپری خوش بو کننده خواستم بخرم و بعد منصرف شدم و اینها تو لیست خریدم بودش 3 روز بعدش دیجیکالا اومد قیمتشا رو بر بالا و گفت که چند درصد تخفیف اگر دقت کنین هر کسی متوجه میشه

    • Mr reza

      اصلا تو ایران معنی نداره اینجور چیزا

مطالب پیشنهادی