سرویس تازه ای از همراه اول: مکالمه رایگان با آوای انتظار
در سال های اخیر و با ورود سایر اپراتورهای مخابراتی به کشورمان، نخستین خدمات دهنده در این عرصه به نام «همراه اول» نیز تلاش می کند تا با ابداع روش های تازه، کاربران را جذب نموده و ...
در سال های اخیر و با ورود سایر اپراتورهای مخابراتی به کشورمان، نخستین خدمات دهنده در این عرصه به نام «همراه اول» نیز تلاش می کند تا با ابداع روش های تازه، کاربران را جذب نموده و سرویس های خود را در اختیارشان قرار دهد.
حال جدیدترین ابتکار این سرویس دهنده از راه رسیده و مشترکین همراه اول می توانند با در اختیار گذاشتن آوای انتظار خود جهت پخش پیام تبلیغاتی، بسته مکالمه رایگان دریافت کنند. در همین راستا روابط عمومی همراه اول بیانیه خبری خود را برای دفتر دیجیاتو ارسال نموده که جهت کسب اطلاعات تکمیلی در مورد طرح یاد شده، می توانید در ادامه مطلب آن را مطالعه فرمایید.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با عملی شدن ایده یکی از مشترکین خلاق همراه اول که از طریق سامانه ثبت ایده دریافت شده بود، از این پس همراه اولی ها می توانند با شماره گیری # ۶۹۷۰* با در اختیار گذاشتن ۱۰ روز آوای انتظار خود برای پخش پیام تبلیغاتی، یک بسته مکالمه ۱۰ دقیقه ای رایگان دریافت کنند.
در این مدت کسانی که با آن مشترک تماس می گیرند به جای شنیدن بوق تماس یا آوای انتظار فعلی، پیام های تبلیغاتی را شنیده، و در مقابل مشترکین از مکالمه رایگان لذت خواهند برد.
تفاوت این خدمت جدید با خدمات مشابه، در امکان مدیریت و منافع آن برای مشترک است. همچنین مشترکین به ازای ثبت نام در طرح، مکالمه رایگان درون شبکه دریافت خواهند کرد.
بر اساس این گزارش، شرکت های تولید کننده و ارائه دهنده خدمات و محصولات در ایران می توانند با استفاده از این رسانه جدید به کانال ارتباطی مؤثر و کارآمدی دسترسی یابند. تبلیغات پخش شده توسط این رسانه منحصر به مشترکین همراه اول نیست و کلیه مشترکین اپراتورهای دیگر و حتی تلفن ثابت نیز می توانند آنرا بشنوند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
*6970*1*0#
اخه دوستان چطور میشه از شر این طرح مزخرف راحت شد ؟؟؟؟؟؟؟
واقعا همراه اول خجالت نکشیده با این طرحش
خیلی ضایس والا یعنی آدم رو خوار و خفیف میخوان بکنن برا ده دقیقه ...
ي ﺳﻴﻢ ﻛﺎﺭﺕ ﻗﺪﻳﻤﻲ اﺯﻫﻤﺮاﻩ اﻭﻝ ﺩاﺷﺘﻢ ﮔﻮﺷﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﻮﺩ ﭼﻦ ﺳﺎﻟﻲ... اﻳﻨﻮ ك ﺣﻮﻧﺪﻡ ﺭﻓﺘﻢ اﺗﻴﺸﺶ ﺯﺩﻡ :D
اره جون عمت
الان میرم همراه اول بگیرم ?
خخخخخخ
10 روز آوای انتظارت تبلیغ چیپس و پفک و روغن موتور و ماست و سس مایونز و روغن لادن و برنج محسن و رب تبرک بشه ...... بعدش 10 دقیقه ؟ هر دقیقه 70 تومنم حساب کنی میشه 700 تومن خخخخ یعنی هزار تومنم نمیشه
یه روز در مقابل یک دقیقه ! اینم شد طرح آخه گدا که نیستیم
کاری به این ندارم که مکالمش خیلی کمه.
ولی ایده جالبی رو داده به همراه اول
منافع مشترک؟؟؟ واقعا ۱۰ روز آبروی خودت و ببری، خودت و مضحکه عام و خاص کنی، هرکی زنگ میزنه بت بگه این چه گداییه، که تهش ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان بگیری؟؟؟ واقعا مسخره اس...اگر تبدیلش میکرد به اینکه تا وقتی طرح رو داری، تماس هات رایگان باشه، میشد یه چیزی...