ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل آزمایشگاهی مرموز در تایوان را برای توسعه نوع جدیدی از نمایشگر در دست گرفته است

به گزارش بلومبرگ، اپل به تازگی آزمایشگاهی پیشرفته را در شمال تایوان در دست گرفته که در آن، مهندسان مشغول توسعه تکنولوژی های جدید مربوط به صفحه نمایش و نمایشگرها هستند. منبع یاد شده خبر ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۴ آذر ۱۳۹۴  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به گزارش بلومبرگ، اپل به تازگی آزمایشگاهی پیشرفته را در شمال تایوان در دست گرفته که در آن، مهندسان مشغول توسعه تکنولوژی های جدید مربوط به صفحه نمایش و نمایشگرها هستند.

منبع یاد شده خبر می دهد که دست کم ۵۰ نفر از سوی اپل در ساختمانی به نام Longtan مشغول توسعه نوعی نمایشگر هستند که از پنل های LCD شفاف و نازک تر بوده و البته مصرف بهینه تری هم دارد.

لازم به ذکر است که ساختمان Longtan پیش از این توسط شرکت کوالکام مورد استفاده قرار گرفته بود و حالا گزارش شده که اپل از نیروهای متخصص این شرکت که به شکل محلی در کشور یاد شده زندگی می کنند نیز بهره می گیرد. این در حالیست که سایر کارمندان این آزمایشگاه مرموز را کارکنان شرکتی تایوانی به نام AU Optronics تشکیل داده اند که در کار توسعه و ساخت نمایشگرها مهارت دارد.

این در حالیست که همچنین خبر می رسد اپل، تصمیم دارد از پنل های نمایشگر OLED در محصولات خود بهره گیرد. در ابتدای سال جاری شاهد عرضه «اپل واچ» با نمایشگری از نوع OLED بودیم و حالا گویا سایر محصولات شرکت یاد شده نیز در صف استفاده از این نوع پنل ها قرار گرفته اند. در ابتدای ماه جاری بود که خبر دادیم شرکت LG در حال آماده سازی خود برای افزایش تولید پنل های OLED است و گمان می رود که تا سال ۲۰۱۸، شاهد آیفونی باشیم که با همین نوع تکنولوژی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهربان

    دیجیاتو مثیت منفی هارو برداشتین..به نظرات هم توجه نمیکنید..
    جوری رفتار میکنید که انگار دلسرد شدید و کم کم میخواید سایت رو جمع کنید برید!
    کمپانی خیلی بزرگ مثل اپل نیستید که غرور داشته باشید..
    به نظرات نوجه نکنید فقط به سایت ضربه میزنید..
    البته شاید واقعا براتون مهم نیست و میخواد سایتو جم کنید......

  • BuBo

    همچین نوشته شده مرموز اونم در مورد صفحه نمایش آدم فکر میکنه فیلم Shining ـه.
    مخفیانه دیگه، مرموزش چی بود این وسط؟!!

مطالب پیشنهادی