ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیلگران می گویند Apple Music تا پایان سال 2016 میلادی 20 میلیون مشترک خواهد داشت

در ماه سپتامبر، سرویس Apple Music میزبان 15 میلیون مشترک بود که در حال استفاده از اشتراک سه ماهه رایگان خود بودند. چندی بعد، تیم کوک اعلام نمود که رسما 6.5 میلیون کاربر برای استفاده ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۶ آذر ۱۳۹۴  |  ۱۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در ماه سپتامبر، سرویس Apple Music میزبان 15 میلیون مشترک بود که در حال استفاده از اشتراک سه ماهه رایگان خود بودند. چندی بعد، تیم کوک اعلام نمود که رسما 6.5 میلیون کاربر برای استفاده از Apple Music حق اشتراک پرداخت کرده اند. هنوز یک سال هم از عمر این سرویس نگذشته و رسیدن به چنین رقمی فوق العاده است.

با این حال، انتظار می رود که در سال 2016 این رقم ها افزایش بسیاری داشته باشند. Music Business Worldwide در گزارشی از مارک مولیگان، تحلیلگر دنیای موسیقی اعلام کرده که تا پایان سال 2016، سرویس Apple Music از 20 میلیون مشترک ثابت میزبانی به عمل خواهد آورد.

مولیگان می گوید تا پایان سال 2015، این رقم به 8 میلیون خواهد رسید. با توجه به اینکه تا ماه اکتبر Apple Music تعداد 6.5 میلیون کاربر داشته، رسیدن این رقم به 8 میلیون چندان هم دور از نتظار نیست. بد نیست بدانید که در ماه ژوئن، اسپاتیفای اعلام نمود، 20 میلیون مشترک دارد.

اگر پیش بینی های مولیگان صحیح باشد، اپل می تواند سال آینده به راحتی پا به پای اسپاتیفای جلو برود و احتمالا بخش اعظمی از کاربران آیفون تمایل خود به استفاده از اسپاتیفای را از دست بدهند. در همین حین، اسپاتیفای هم با افزودن ویژگی های متعدد جدید، قصد دارد تا از قافله باز نماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • حمید

    برای اندروید هم ورژنش اومده،ولی حاضری برا فعال شدنش هزینه کنی یه اپل آی دی بسازی تازه وارد میشه سه ماه مجانیه بعدش ماهی سه دلار دوباره هزینه بدی،بیخیال بابا رادیو جوان به ده تاش می ارزه خخخخخخخ

  • امیر

    مگه چیزی هم هست که اپل واردش بشه و موفق نباشه
    دلیلش هم ایده های ناب و اجرای عالیه
    حالا ببینیم از ایده های اپل موزیک کی مایکی کپ بزنه!

  • سعید

    اسپاتی فایل عالی تو ایران به شرط داشتن اینترنت قوی

  • Meysam

    کاشکی برای اندروید هم پیدا میشد

    • حامد

      اگه apple music رو میفرمایید که خوب برای اندروید هست

مطالب پیشنهادی