19 نکته اعجاب انگیز در مورد عمارت 123 میلیون دلاری بیل گیتس
با سرمایه ای معادل 78.9 میلیارد دلار، بیل گیتس، موسس مایکروسافت ثروتمندترین مرد آمریکا است. عجیب نیست که یکی از ثروتمندترین مردان جهان، خانه ای بزرگ و گران قیمت هم داشته باشد. تقریبا 7 سال ...
با سرمایه ای معادل 78.9 میلیارد دلار، بیل گیتس، موسس مایکروسافت ثروتمندترین مرد آمریکا است. عجیب نیست که یکی از ثروتمندترین مردان جهان، خانه ای بزرگ و گران قیمت هم داشته باشد.
تقریبا 7 سال طول کشید و 63 میلیون دلار هزینه شد تا بیل گیتس توانست بالاخره خانه رویایی اش، تحت عنوان Xanadu 2.0 را بسازد. Xanadu نام خانه چارلز فاستر کین در فیلم سینمایی تحسین شده Citizen Kane بود.
عمارت عظیم بیل گیتس حالا ارزشی معادل 123 میلیون دلار دارد و درون آن پر است از به روزترین تکنولوژی های جهان. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا 19 مورد اعجاب انگیز در مورد این خانه را با یکدیگر مرور کنیم.



















دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ماشاالله انقدر پول داره نمیدونه باهاش چیکار کنه بهتره بدتش من من میدونم باهاش چیکار کنم??
خوشم نیومد چندان مخصوصا عکس هوایش خیلی شلوغ درهم برهم نشون میده
نوش جونش
این فرد واقعا از تاثیرگزارترین های صنعت و آی تی هست و حقشه
جدای از این شخصیتی بسیار بسیار پاک داره که همه دنیا براش احترام قائل هستن
کمک های زیادی هم در امور خیریه میکنه در همه جای دنیا
والا حوصله ندارم از رختخوتب تا دستشویی تاکسی بگیرم همین خونه قسطی بابام راحترم???????????????????منم میخوام دروغ گفتم... عوااااااعوااااا.....
به نظرم محیط خونش خیلی آشفته و در هم برهمه
خونه ماهم 50 متره ?
توی خارج وقتی ترک تحصیل میکنن میشن بیل گیتس ولی توی ایران بیشتر از یه رفتگر نمیشن.
ترک تحصیل از آکسفورد ن پیام نور و ازادی دوما همه هم ک بیل گیتش نمیشن
البته جسارتا ترک تحصیل از هاروارد نه آکسفورد.
جان! چه ربطی داره؟
اولا که درست صحبت کن و نکبت خودتی. دوما تا زمانی که داری از ویندوز استفاده می کنی یعنی نوکر این آقایی و باید پاشو هم ببوسی. سوما همین آقا تا حالا بیشترین کمک های دنیا رو به افراد نیازمند کرده و چهارم این که این کمترین کاریه که می تونسته برای خودش بکنه و ارزشش خیلی بیشتر از این حرف هاست.
شما نسبتی با بیل گیتس دارید؟
اگه اون عكس برا ج خانه بيل گيتس نيست پس برا چي گذاشتيد؟خب شايد يكي نخونه توصيحات اون عكس رو كامل.اصلا كل چه معني داره؟يك فكر ديگه بكنيد
دوستانیکه از این عمارت انتقاد دارن آیا از خستگی ها و شب نخوابیدم ها و مرارتهای بیل گیتس آگاهی دارن؟