ویدیویی که از داخل کارخانه فاکسکان، نمونه اولیه آیفون ۷ را به تصویر می کشد [تماشا کنید]
ساعتی پیش ویدیویی از سوی منابع چینی به فضای مجازی راه یافته که در آن، موبایلی به تصویر کشیده می شود که از علامت اپل در پشت آن استفاده شده و ادعا می گردد متعلق ...
ساعتی پیش ویدیویی از سوی منابع چینی به فضای مجازی راه یافته که در آن، موبایلی به تصویر کشیده می شود که از علامت اپل در پشت آن استفاده شده و ادعا می گردد متعلق به نمونه اولیه «آیفون ۷» است.
اینطور که از ویدیوی چند ثانیه ای مشخص است، ثبت آن توسط یکی از کارکنان شرکت فاکسکان صورت گرفته. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
اگر با دقت به ویدیو نگاه کنید، خواهید دید که لوگوی «فاکسکان» در لباس شخصی که در حال ثبت ویدیو است، دیده می شود.
اما نکته جالب تر در مورد خود آیفون اینکه کلید فیزیکی هوم، در بخش جلویی قرار نگرفته [گویا اصلا وجود ندارد] و حاشیه های اطراف نمایشگر هم در حد صفر هستند. ماژول دوربین هم در میانه بخش پشتی قرار گرفته و خبری از فلاش هم نیست. در بخش جلویی موبایل هم می توان دید که دوربین سلفی در میانه بخش فوقانی دستگاه واقع شده است.
هرچند به این ویدیو باید با کمی بدبینی نگاه کرد چرا که اگر حتی نمونه اولیه واقعی آیفون ۷ را در برابر خود داشته باشیم، باز هم بعید به نظر می رسد که طراحی نهایی به شکل یکسان با آنچه در همین ویدیو قابل مشاهده است باقی بماند.
طراحان اپل پیش از این بارها خبر داده اند که آیفون، مراحل ساخت پیچیده ای را می گذارند و برای هر نسل، ۱۰ الی ۱۵ نمونه اولیه ساخته می شود که از جزییات مختلفی برخوردارند و سپس نمونه ای که بهترین بازخورد را از سوی تیم طراحی دریافت می کند به شکل انبوه تولید شده و به دست کاربران می رسد.
شاید ذکر این نکته جالب باشد که در زمان استیو جابز، سخت گیری ها در مورد چنین افشاگری هایی به حدی بالا بود که هیچ زمان شاهد ارائه چنین اطلاعاتی از داخل فاکسکان نبودیم. این در حالیست که اگر به خاطر داشته باشید، از ابتدای سال ۲۰۱۴، تصاویر و اطلاعات مختلف در مورد آیفون ۶ اپل بارها در فضای مجازی منتشر شدند. حالا هم شاهد ویدیوی دیگری هستیم که هر چند نمی توان به آن کاملا اعتماد کرد، ولی احتمالا نمونه اولیه آیفون ۷ را در برابرمان قرار داده که مهم ترین بخش از آن، عدم وجود یک کلید هوم فیزیکی در این تلفن هوشمند است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

مطمینم این فیلمو پارسال دیدم حتی یکمم شک ندارم صداشو دقیقا یادمه و شکل گوشی از این شایعه ها زیاد هست دقت نکنین
باسلام میخوام یه چیزی به همه بگم این که اینقد میگید اپل از این تقلب کرده اپل از اون تقلب کرده به نظرتون درسته اگه این تقلبا نبود الان این قدر گوشی ها پیشرفته نبودن چرا حالا سامسونگ بر فرض سیستم عنبیه چشم میزاره اپل ازش تقلید میکنه ولی کامل ترش مبکنه این جوری این قد دنیای گوشی ها پیشرفت کرد فکر میکنید اگه این تقلیدا نبود الان گوشی ها این قدر امکانات داشت این تقلبا این رقابتا باعث پیشرفت میشه من میگم اگه این تقلبا نبود ما الان گوشی های دوران 2010 دستمون بود پس منطقی فکر کنید
این که ام سونه
شاید فلاشش تو لوگوی اپل باشه!
اپل بدرد نمیخوره پر از محدودیت فقط سونی
شاید اپل رو به خاطر داشتن محدودیت هاش بد بدونیم ولی این هم نیست که جایگزینش رو سونی بدونیم با اون رابطه کاربریش که کار کردن باهاش مثل حل پازل میمونه
تجربه نشون داده این چیزایی که زودتر مثلا لو میره از گجت ها همش الکیه
خیلی ناشیانه این ویدئو رو ساختن
خیلی هندی بود :))
ضمن اینکه اگه برنامه ۶۰ دقیقه رو دیده باشید خود اپل ازمایشگاه داره و همونجا تو کوپرتینو نمونه های ازمایشی رو میسازه
خیلی مسخره بود فیلمش
فکر کن دکمه هوم رو برداره ، عمرا ، 100 سال
تغییر بسیار بزرگ آیفون تو نسل بعدی همین خواهد بود، یکپارچه شدن دکمه هوم و تاچ آیدی با صفحه نمایش.
میگم الان گوش های سامسونگ تکون خورد! آخه الگوی بعدیشه! سال بعد که قراره 3D touch رو کپی بزنه! انشالله سال های بعد بتونه یه کپی ناقص ازش بزنه!
اپل هم کپی کاره،چون گوشیاش از اولین گوشی ای که صفحه نمایش رنگی داره کپی زده،از اولین گوشی ای که دوربین داره کپی زده و اووووو
اخه این چیز های مسخره چیه هی میگید کپی کپی.مگه صفحه ی 3.5 اینچ کافی نبود؟مگه قلم کاربردی نداشت؟این چیز ها برای پیشرفت تکنولوژیه نه کپی از روی هم.
واقعا متاسفم واسه همچین طرز فکری.استفاده از تکنولوژی حق همه است حالا فناوری تاچ 3 بعدی رو چون اپل معرفی کرد دیگه بقیه نمیتونن استفاده کنن؟پس اونی که اول صفحه نمایش لمسی گذاشته از اون به بعد همه کپی اونن.یا اسپیکر گذاشته همه کپی اونن؟؟؟؟والا این سایت اینهمه مطالب ارزنده داره ولی یه سری مخاطب داره که به ترول گفتن زکی.یکم فکر کنید.همون اپل که مینازی بهش خط های انتن دهیو از اچ تی سی کپی زد خب که چی؟این یه نوع روش واسه انتن دهی بود چه اشکالی داره مگه؟واسه من مصرف کننده خیلی هم عالیه.
واقعا گل گفتی افرین
دقیقا میخواستم همینو بگم