انتشار ویدیویی که نحوه کارکرد شیائومی Mi 5 را به نمایش می کشد
روز گذشته تصاویری را برایتان به نمایش کشیدیم که مربوط می شدند به رندرهای تبلیغاتی پرچمدار بعدی شیائومی، محصولی که با نام Mi 5 معرفی خواهد شد. آن تصاویر، موبایل مورد بحث را در رنگ ...
روز گذشته تصاویری را برایتان به نمایش کشیدیم که مربوط می شدند به رندرهای تبلیغاتی پرچمدار بعدی شیائومی، محصولی که با نام Mi 5 معرفی خواهد شد. آن تصاویر، موبایل مورد بحث را در رنگ های سفید، مشکی، طلایی و صورتی به نمایش می کشیدند.
تصاویر یاد شده با رندرهایی که پیشتر از Mi 5 منتشر شده بودند، هماهنگی داشتند و حالا، ویدیویی از کار کردن با این تلفن همراه انتشار یافته که ظاهر نهایی آن را در حال کار کردن به تصویر می کشد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
در این ویدیو می بینید که پرچمدار بعدی شیائومی بر یک داک چوبی آرام گرفته و شخصی با آن به کار می پردازد. ناگفته پیداست که این هم یکی دیگر از ویدیوهای تبلیغاتی این محصول بوده که پیش از معرفی رسمی، لو رفته است.
در این میان یک بار دیگر به مشخصات سخت افزاری Mi 5 اشاره شده. نمایشگر دستگاه، ۵.۲ اینچ بوده و از رزولوشن QHD بهره می برد. اسنپدراگون ۸۲۰ به عنوان چیپست اصلی ایفای نقش می کند که دارای پردازنده ای چهار هسته ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۳۰ است.
شیائومی چهار گیگابایت رم را برای Mi 5 در نظر گرفته و حافظه داخلی آن از ۱۶ الی ۶۴ گیگابایت، به انتخاب کاربر در دسترس خواهد بود. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی، دارای حسگری ۸ مگاپیکسلی است.
شرکت چینی یک باتری ۳۰۳۰ میلی آمپری را برای پرچمدارش در نظر گرفته و انتظار می رود این محصول در آینده ای نه چندان دور، با قیمت ۳۰۹ دلار از سوی شیائومی رونمایی گردد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دوستان اکثرا کیفیت شیائومی رو قبول دارند.
در مورد miui که من باهاش کار کردم خیلی عالیه پر از امکانات با آپدیت متعدد و از همه مهم تر زیبا.
با رابط کاربری سامسونگ که قابل مقایسه نیست.
البته من تاچ ویز رو گوشی های جدید سامسونگ ندیدم ولی فکر نکنم زیاد تغییر کرده باشه.
احتمالا یک بهمن رونمایی میشه باقیمت تمام شده حدودا یک میلیون و نیم برای ایران
به نظرتون اینو بگیرم یا lg g4 یا گلکسی نوت ۴
انصافا قشنگ و سریع بود
لگ تو محیط وب بوده. با ارزون ترین گوشی شیاومی کار کنید به هیچ عنوان لگ نمیبینید. همکار من داره. فوق العاده روونه.
آفرین به شیائومی , آینده روشنی خواهد داشت با هین شتاب پیش روی
خخخخ. تو پروموشن ویدیوش لگ داشت. ببین واقعیش چیه دیگه.افزون بر 5 سال کاربر اندروید بودم و در نهایت کوچ کردم به ios با شاهکار 6اس.ایشالا این لذت نصیب طلبه هاش بشه
اون لگ كه تو وبگرديه
من خودم با ايپد همين سايت ديجياتو رو كه باز ميكنم سر درد ميگيرم انقدر بالا پايين ميپره و لگ داره
چه ربطي به رام داره؟
تبلت شيائومي رو داشتم و گوشيه ام اي نوت اش رو براي پدرم خريدم
تصميم دارم گوشي براي خودم هم همينو بگيرم
با ارزوی موفقیت در تمامی عرصه های زندگی بخصوص زندگی دیجیتال.منتها به نظر میرسه وقت عوض کردن تبلتت فرا رسیده چون من سر سوزنی لگ نمیبینم تو هیچ سایتی
درسته , سرعتش عالی بود اما احساس کردم کمی لگ داره
اه اه اه این چینیا هم ادم شدن بر ما...
مثلا این گوشیاشون چه قابلیت های منحصر به فردی داره که بقیه شرکتا ندارن؟؟؟
خاطرتون جمع گوشی های چینی بعد یه سال استفاده همه چیشون داغون میشه...
اینا فقط تو همون کشور خودشون فروش دارن...
شما که از گوشی و مارکهای اون سر در نمیاری بهتره نظر ندی!
اه اه اه این چینیا هم ادم شدن بر ما… ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این حرفت جوکه ساله
مرد حسابی ما خودمون همین رو هم نداریم بعد تو میگی اونا ادم شدن ؟؟؟؟ طرز فکرت به طرز فجیعی تنگ نظرانه ست
ن خیر دوست عزیز جنس چینی با کیفیتم داره ولی اشغالاش میاد اینجا،تازه شیاءومی برند اول چین هست و چینی ها بهش میگن اپل چین و کلی فروش داره،یعنی اون یه میلیارد ادم نمیفهمن و میرن میخرن؟!!
قطعات که با بقیه برندها، یکی هست، اگه به اسمبل هم باشه که اپل هم تو چین مونتاژ میشه!
حالا دلیل شما چیه که بعد یه سال داغون میشه؟!
شاید حرف شما درباره برندهای گمنام و محلی چین درست باشه ولی درباره شیائومی قطعاً غلطه
اپلی که توی چین منتاژ میکنه کیفیت قطعاتش تضمین شده هست...خیلی از قطعات و متریال هاش از خارج چین وارد میشه و در چین فقط به فقط توسط کارگرای ارزون قیمت چینی اماده و سرهم میشه...
ولی این برندای اصالاتا چینی همه چیزشون توی چین تولید میشه حالا با هرررر کیفیتی...
انگار شما تابحال با رام های MIUI کار نکردی دوست من،اینقدر این رام امکانات داره که نگو،،، بعدم من دستگاه میباکس همین شرکت رو دارم،حرف نداره،هر ایرادی داشته باشه ،فیدبک میکنم،با آپدیت رفع میکنن،کجای کاری شما؟
جداَ شیائومی داره خوب کار می کنه
امیدوارم گوشی خوبی از آب دراد
دكمه هوم ديگه خيلي كوچيك شده
زیادی ارزونه:O