ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیویی که نحوه کارکرد شیائومی Mi 5 را به نمایش می کشد

روز گذشته تصاویری را برایتان به نمایش کشیدیم که مربوط می شدند به رندرهای تبلیغاتی پرچمدار بعدی شیائومی، محصولی که با نام Mi 5 معرفی خواهد شد. آن تصاویر، موبایل مورد بحث را در رنگ ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۷ دی ۱۳۹۴  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

روز گذشته تصاویری را برایتان به نمایش کشیدیم که مربوط می شدند به رندرهای تبلیغاتی پرچمدار بعدی شیائومی، محصولی که با نام Mi 5 معرفی خواهد شد. آن تصاویر، موبایل مورد بحث را در رنگ های سفید، مشکی، طلایی و صورتی به نمایش می کشیدند.

تصاویر یاد شده با رندرهایی که پیشتر از Mi 5 منتشر شده بودند، هماهنگی داشتند و حالا، ویدیویی از کار کردن با این تلفن همراه انتشار یافته که ظاهر نهایی آن را در حال کار کردن به تصویر می کشد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در این ویدیو می بینید که پرچمدار بعدی شیائومی بر یک داک چوبی آرام گرفته و شخصی با آن به کار می پردازد. ناگفته پیداست که این هم یکی دیگر از ویدیوهای تبلیغاتی این محصول بوده که پیش از معرفی رسمی، لو رفته است.

در این میان یک بار دیگر به مشخصات سخت افزاری Mi 5 اشاره شده. نمایشگر دستگاه، ۵.۲ اینچ بوده و از رزولوشن QHD بهره می برد. اسنپدراگون ۸۲۰ به عنوان چیپست اصلی ایفای نقش می کند که دارای پردازنده ای چهار هسته ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۳۰ است.

شیائومی چهار گیگابایت رم را برای Mi 5 در نظر گرفته و حافظه داخلی آن از ۱۶ الی ۶۴ گیگابایت، به انتخاب کاربر در دسترس خواهد بود. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی، دارای حسگری ۸ مگاپیکسلی است.

شرکت چینی یک باتری ۳۰۳۰ میلی آمپری را برای پرچمدارش در نظر گرفته و انتظار می رود این محصول در آینده ای نه چندان دور، با قیمت ۳۰۹ دلار از سوی شیائومی رونمایی گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • علیرضا

    دوستان اکثرا کیفیت شیائومی رو قبول دارند.
    در مورد miui که من باهاش کار کردم خیلی عالیه پر از امکانات با آپدیت متعدد و از همه مهم تر زیبا.
    با رابط کاربری سامسونگ که قابل مقایسه نیست.
    البته من تاچ ویز رو گوشی های جدید سامسونگ ندیدم ولی فکر نکنم زیاد تغییر کرده باشه.

  • محمد

    احتمالا یک بهمن رونمایی میشه باقیمت تمام شده حدودا یک میلیون و نیم برای ایران
    به نظرتون اینو بگیرم یا lg g4 یا گلکسی نوت ۴

  • مهدی

    انصافا قشنگ و سریع بود

  • tireng

    لگ تو محیط وب بوده. با ارزون ترین گوشی شیاومی کار کنید به هیچ عنوان لگ نمیبینید. همکار من داره. فوق العاده روونه.

  • 09339434229jean claude jamali nejad

    آفرین به شیائومی , آینده روشنی خواهد داشت با هین شتاب پیش روی

  • GEEEEK

    خخخخ. تو پروموشن ویدیوش لگ داشت. ببین واقعیش چیه دیگه.افزون بر 5 سال کاربر اندروید بودم و در نهایت کوچ کردم به ios با شاهکار 6اس.ایشالا این لذت نصیب طلبه هاش بشه

    • Vahis

      اون لگ كه تو وبگرديه
      من خودم با ايپد همين سايت ديجياتو رو كه باز ميكنم سر درد ميگيرم انقدر بالا پايين ميپره و لگ داره
      چه ربطي به رام داره؟
      تبلت شيائومي رو داشتم و گوشيه ام اي نوت اش رو براي پدرم خريدم
      تصميم دارم گوشي براي خودم هم همينو بگيرم

      • GEEEEK

        با ارزوی موفقیت در تمامی عرصه های زندگی بخصوص زندگی دیجیتال.منتها به نظر میرسه وقت عوض کردن تبلتت فرا رسیده چون من سر سوزنی لگ نمیبینم تو هیچ سایتی

    • 09339434229jean claude jamali nejad

      درسته , سرعتش عالی بود اما احساس کردم کمی لگ داره

  • سعید

    اه اه اه این چینیا هم ادم شدن بر ما...
    مثلا این گوشیاشون چه قابلیت های منحصر به فردی داره که بقیه شرکتا ندارن؟؟؟
    خاطرتون جمع گوشی های چینی بعد یه سال استفاده همه چیشون داغون میشه...
    اینا فقط تو همون کشور خودشون فروش دارن...

    • حمید رضا

      شما که از گوشی و مارکهای اون سر در نمیاری بهتره نظر ندی!

    • Javad

      اه اه اه این چینیا هم ادم شدن بر ما… ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      این حرفت جوکه ساله

      مرد حسابی ما خودمون همین رو هم نداریم بعد تو میگی اونا ادم شدن ؟؟؟؟ طرز فکرت به طرز فجیعی تنگ نظرانه ست

    • mahdi

      ن خیر دوست عزیز جنس چینی با کیفیتم داره ولی اشغالاش میاد اینجا،تازه شیاءومی برند اول چین هست و چینی ها بهش میگن اپل چین و کلی فروش داره،یعنی اون یه میلیارد ادم نمیفهمن و میرن میخرن؟!!

    • محمد

      قطعات که با بقیه برندها، یکی هست، اگه به اسمبل هم باشه که اپل هم تو چین مونتاژ میشه!
      حالا دلیل شما چیه که بعد یه سال داغون میشه؟!
      شاید حرف شما درباره برندهای گمنام و محلی چین درست باشه ولی درباره شیائومی قطعاً غلطه

      • سعید

        اپلی که توی چین منتاژ میکنه کیفیت قطعاتش تضمین شده هست...خیلی از قطعات و متریال هاش از خارج چین وارد میشه و در چین فقط به فقط توسط کارگرای ارزون قیمت چینی اماده و سرهم میشه...
        ولی این برندای اصالاتا چینی همه چیزشون توی چین تولید میشه حالا با هرررر کیفیتی...

    • سید حسن

      انگار شما تابحال با رام های MIUI کار نکردی دوست من،اینقدر این رام امکانات داره که نگو،،، بعدم من دستگاه میباکس همین شرکت رو دارم،حرف نداره،هر ایرادی داشته باشه ،فیدبک میکنم،با آپدیت رفع میکنن،کجای کاری شما؟

  • m javad

    جداَ شیائومی داره خوب کار می کنه

    امیدوارم گوشی خوبی از آب دراد

  • abas

    دكمه هوم ديگه خيلي كوچيك شده

  • who am i???

    زیادی ارزونه:O

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی