انتشار تصاویر منتسب به تبلت ویندوزی سامسونگ با شباهت عجیبش به سرفس مایکروسافت
تبلت سرفس مایکروسافت آنقدر به خاطر جذابیت ظاهری و کارایی اش مورد توجه کاربران قرار گرفت که این روزها هر شرکتی قصد تقلید از آن را دارد؛ حال فرقی ندارد که آن شرکت لنوو باشد ...
تبلت سرفس مایکروسافت آنقدر به خاطر جذابیت ظاهری و کارایی اش مورد توجه کاربران قرار گرفت که این روزها هر شرکتی قصد تقلید از آن را دارد؛ حال فرقی ندارد که آن شرکت لنوو باشد یا اچ پی، گوگل، اپل و یا دل.
در هر حال روشن است که کل صنعت پی سی در تلاش است تا با الهام از محصول ترکیبی مایکروسافت (متشکل از یک تبلت، استایلوس و کیبورد قابل جدا شدن) محصولی را روانه بازار کند.
اما در میان این اسامی، شرکتی که تا به امروز دست به تولید کالایی شبیه به سرفس نزده، سامسونگ است که در سال های اخیر، بیشتر تحت تاثیر اپل بوده تا هر نام دیگری.
ظاهرا اما اوضاع در حال تغییر است. ایوان بلس فاش کننده سریالی که با نام evleaks شهرت دارد به تارگی تصاویری را منتشر کرده که ظاهرا به تبلتی جدید از سامسونگ تعلق دارد.
این دستگاه کیبوردی با قابلیت جدا شدن از بدنه دارد و در اطلاعات منتشر شده توسط بلس هیچگونه جزئیات یا مشخصاتی از آن ذکر نشده اما ظاهرا تبلت Galaxy TabPro S که مدتهاست شایعه ساختنش توسط این شرکت کره ای شنیده می شود، بدنه ای باریک دارد و به دوربین اصلی، کیبورد کامل و تجهیزات جانبی برای صفحه کلید مجهز است.
نامی که در شایعات اخیر برای این محصول ذکر شده، یعنی همان Galaxy TabPro S، اندکی عجیب به نظر می آید به خصوص با در نظر داشتن این نکته که سامسونگ معمولا از نام گلکسی برای محصولات اندرویدی اش بهره می گیرد.
نام گذاری این دستگاه اما، اهمیت ویژه ای دارد زیرا سامسونگ توجه زیادی به تبلت ها و تلفن های هوشمند ویندوزی خود نشان نداده و از نام ها و برندهای مختلف برای این سری از محصولاتش بهره گرفته.
اگر سامسونگ بخواهد از برند گلکسی برای تبلت ویندوزی خود بهره بگیرد آنگاه این مساله می تواند حاکی از آن باشد که تلاش های مایکروسافت و بالاخص ویندوز 10 را جدی گرفته است.
نکته دیگر اینکه، از زمان حل اختلافات سامسونگ و مایکروسافت بر سر حق امتیاز اندروید یک سالی می گذرد و روابط میان این دو شرکت مدتی است که به گرمی گراییده. هنوز مشخص نشده که آیا تبلت سامسونگ در جریان CES امسال معرفی می شود یا خیر و باید منتظر ماند و دید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

خب اینکه کار عادیه سامسونگه
مثلا مدیراشم بهم یا تو جلسه ها میکن میخوام مثلا این محصولو کپی کنیم کلا افتخارشون کپی کاریشونه فناشونم میگن نواوری به همین راحتی
بازم کپی.این دفعه از مایکروسافت.
خب اگه کیبوررد ازش جدا نشه پرواز کنه؟قلم هم که اس پن بوده و هست،ویندوز 10 هم که کلا ولش کن?
دیجیاتو واقعا که ایگ کجاش شبیه سرفیسه ایگ شبیه نوت 10.1 و تب اس?
منظورش حس طراحی (اپل از این اصلاحا زیاد داره) هست! یعنی این که کیبوردش جدا میشه و ویندوز 10 داره و یهو می بینی قلمم داره! :D
اگه اینطوری باشه و کپی باشه.پس از دوستان خواهش میکنم تند تند نگن این چینیا فقط کپی بلدند.میبینیم که هر کدوم از شرکتها بخاطر رسیدن به پول کپی هم میکنند.مثل میت هفت هواوی که هر گوشی دیگه رو نگاه میکنیم شباهت زیادی به میت هفت دارن.نمیدونم اگه این هواوی با فروش زیاد میت هفتش رده سوم نمیشد از چی کپی میردن
میت ۷ که خودش کپی htc one mex هست.کلا هووای از htc و سونی زیاد تقلید میکنه
یه سوال داشتم اینه که ایا میشه تو سرفس پرو 4 بازی هایی مث کراسیس یا کال اف دیوتی نصب و بازی کرد ایا کشش بازی هایی سنگین داره لطفا جواب بدید برام خیلی مهمه با تشکر
تو سایت ردیت هم همچسن سوالی مطرح شده بود بله با نسخه های رده بالاش میشه اکثر بازی ها رو انجام داد ولی نباید انتظار فریم بالا و گرافیک الترا رو داشته باشی با رنج قیمت نسخه های بالاش که حدود 7،8 میلیونه میتونی سریRogایسوس یا لپ تاپ های گیمینگ ام اس آی رو بخری
اگر نسخه بالا رو بگیری ، از پس بازی های بزرگ به خوبی بر می یاد حتی سرفیس 3 هم به خوبی کار می کنه با استیم / ویدیو های انجام بازی ها رو می تونی توی اپارات و ... ببینی
نه اصلا. حتی پینتم با هنگ باز میکنه
یه سوال داشتم آیا سرفس پرو 4 برای بازی هایی مث کراسیس ویا کال اف دیوتی مناسبه
والا این بیشتر شبیه Tab s 10.5 هست
اره واقعا
دیجیاتو دیگ کاریش نمیشه کرد
مایکروسافت داره بازار تبلت ها رو اشغال میکنه ها! امسال هر چی تبلت معربی شد ویندوزی بود
تنها چیزی که سامسونگ توی تمام گجت هاش و وسایلش داره سخت افزاره قوی هست.
و تنها چیزی که سامسونگ توی تمام گجت هاش و وسایلش نداره نرم افزار و طراحی قوی و کاربردیه.
خلاقیت در طراحی و نرم افزاری شرکت سامسونگ نزدیک به صفر هست.