با نخستین تلفن هوشمند مجهز به چیپست اسنپدراگون 820 آشنا شوید
چند ساعت پیش در خبری نوشتیم که مدیر اجرایی شرکت کوالکام به طور رسمی اعلام نموده که Letv نخستین شرکتی خواهد بود که از چیپست جدید آنها یعنی اسنپدراگون 820 در موبایل های خود استفاده ...
چند ساعت پیش در خبری نوشتیم که مدیر اجرایی شرکت کوالکام به طور رسمی اعلام نموده که Letv نخستین شرکتی خواهد بود که از چیپست جدید آنها یعنی اسنپدراگون 820 در موبایل های خود استفاده خواهد کرد.
اسمارت فون Le Max Pro این سازنده چینی نه تنها نخستین تلفن هوشمند مجهز به چیپست یاد شده خواهد بود، بلکه اولین موبایلی نیز به شمار می رود که از طرف این کمپانی آسیایی در بازار آمریکا عرضه می گردد.
با اینکه این دستگاه با چهار هسته کایرو کوالکام با فرکانس 2.2 گیگاهرتزی، پردازنده گرافیکی آدرنو 530 و 4 گیگابایت رم همراه است اما در مورد عملکرد و قابلیت های آن در وهله نخست باید بگوئیم که اگر نشنیده باشید که جدیدترین تراشه کوالکام روی آن نصب است در عمل و استفاده نمی توانید متوجه این مسئله بشوید.
همچنین باید گفت همه تاکید توانایی این موبایل بر قدرت و عملکرد آن است اما هنگام استفاده از این دستگاه نمی توان تفاوت چندانی در سرعت آن با دیگر اسمارت فون های پرچمدار احساس کرد. البته باید بگوئیم هنگام کار با اپلیکیشن ها و انجام کارهای روزانه ی کاربر واقعا فعال و پر انرژی ظاهر شده اما همچنان که گفتیم رکورد تازه ای را در سرعت موبایل ها رقم نزده و مشابه بسیاری از اندرویدی های موجود در بازار کار می کند.
فارغ از چیپست قدرتمند و جدید این محصول در مورد دیگر ویژگی هایش می توان به مواردی همانند حافظه داخلی 32، 64 یا 128 گیگابایتی، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی، باتری 3400 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش 6.33 اینچ با رزولوشن WQHD اشاره نمود.
اندازه این تلفن هوشمند کمی بزرگ است و شاید بهتر باشد آن را در رده فبلت ها دسته بندی نمائیم اما این بزرگی در هنگام استفاده مشکلی چندانی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد و از همه عجیب تر اینکه قابلیت جا شدن در جیب را هم دارد.
در اینجا می توان گفت از آنجا که چینی ها کلا کپی کردن را خیلی دوست دارند، بخش هایی از این موبایل تازه وارد نیز تکراری از اسمارت فون های موجود در بازار به شمار می رود. به طور مثال، حسگر تشخیص اثر انگشت و اندازه عمومی دیوایس بسیار مشابه Mate 8 هوآوی ساخته شده اند.
سیستم عامل دیوایس مورد بحث نسخه 6.0 اندروید است و LeTV آن را به رابط کاربری اختصاصی خودش مجهز نموده که اپ لانچر جداگانه ای شبیه نمونه iOS دارد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.










هرچند بنچمارک همچی نیست.اما این امتیاز سه بعدیش تو انتوتو 6 با رزولوشن کواداچ دی ۵۷هزارتاست! ظاهرا ادرنو 530 زورش خیلی زیاد است ?
شبیه ایفونه
????????
ببینین قرار نیس هر گوشی شبیه یه گوشی دیگه باشه بشه کپی که طراحان این گوشی کلی نظر دادن اخرش شده این که بهترینش باشه حالا شایدم شبیه یه گوشی دیگه بشه ولی که بگین کپیه کاملا در اشتباه هستین.
نقد و بررسیشو بزارین ببینیم چندمرده حلاجه
ولی قبلش میت8 یادتون نره.
((از همه عجیب تر اینکه قابلیت جا شدن در جیب را هم دارد.)) تکنولوژی GLX رو هم حتما کپی کرده
میدونی جالبش کجاست!؟
اینه که این کمپانی که برای من و خیلی ها اسمش تازه ست، حاشیه به این باریکی میزنه، بعد HTC هنوز هرچی میده دو برابر صفحه گوشی حاشیه داره!
دیگه اچ تی سی مرد...مرگش حتمیه و کاری نمی شه براش کرد...نمی دونم چرا با این که داره تقلا میکنه طرفداراشو دوباره جمع کنه ولی بازم نمی تونه محصولی بسازه حد اقل پوز این چینی مینی ها رو زمین بزنه...برعکس اینا چیزایی میزنن ادم دهنش باز میمونه وقتی قیمتشو کیفیتشو با این اچ تی سی و بقیه بزرگان مقایسه میکنه
"در اینجا می توان گفت از آنجا که چینی ها کلا کپی کردن را خیلی دوست دارند، بخش هایی از این موبایل تازه وارد نیز تکراری از اسمارت فون های موجود در بازار به شمار می رود. به طور مثال، حسگر تشخیص اثر انگشت و اندازه عمومی دیوایس بسیار مشابه Mate 8 هوآوی ساخته شده اند."
واقعا سطح نوشتنتون در حد یه اپلی متعصب یا ...
به نظر من کپی اصلا کلمه قشنگی نیست کپی یه یعنی دقیقا همونو بیای بزنی همه چیش مثل اون باشه به نظر من به خواطر اندازه گوشی بیشتر شبیه میت شده و فورم دوربین که کلمه کپی به کار گرفتع میشه بعد کلمه بسیار شبیه خیلی جالبید شما
خواطر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟داداش چی میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این چ مقاله ای بود؟!!؟!؟؟!
نه توضیحی نه دلیلی....؟؟؟ففط گفته کپیه و سرعتش ب چشم نمیاد!
خو حداقل ی بنچمارک بذار
132602 توی انتوتو6 ?
What the shit?!
یکی هم پیدا شد از جی ال ایکس کپی کرد
"راحت تو جیب جا میشه"
کجاش کپیه؟؟ جی ال ایکس راحت از جیب درمیاد. این راحت تو جیب جا میشه