ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش کنسول پلی استیشن 4 سونی به مرز 36 میلیون رسید

به نظر می رسد که تعطیلات کریسمس، فروشی فوق العاده را برای کمپانی ژاپنی سونی به همراه داشته و آن ها توانسته اند بیش از 5.7 میلیون واحد از کنسول نسل هشتمی خود را در ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۱۶ دی ۱۳۹۴  |  ۰۰:۱۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می رسد که تعطیلات کریسمس، فروشی فوق العاده را برای کمپانی ژاپنی سونی به همراه داشته و آن ها توانسته اند بیش از 5.7 میلیون واحد از کنسول نسل هشتمی خود را در این ایام به فروش برسانند. با در نظر گیری واحدهای فروخته شده در بازه کریسمس، حالا فروش کلی کنسول پلی استیشن 4 از مرز 35.9 میلیون واحد عبور کرده و هم چنان می تازد.

کمپانی سونی که حالا به نوعی سردمدار صنعت بازی های ویدیویی و کنسول های خانگی به حساب می آید، اعلام کرده ارقام منتشر شده، تعداد واحدهای فروخته شده را نمایان می کنند و صرفا به واحدهایی که در اختیار خرده فروشان قرار گرفته، بسنده نشده است.

با در نظرگیری عملکرد نه چندان جالب سونی در فصل آخر سال 2015 و نیز عدم دسترسی به بازی های انحصاری، فروش 5.7 میلیون واحد از دستگاه پلی استیشن 4 در تعطیلات کریسمس، بسیار فوق العاده به نظر می رسد. فراموش نکنیم که این موضوع در حالی به وقوع پیوسته که مایکروسافت سه بازی محبوب هیلو 5، رایز آو توم ریدر و فورتزا موتوراسپورت 6 را در فصل آخر سال به عرضه رساند و حساب زیادی روی موفقیت آن ها باز کرده بود.

گذشته از این مسئله، سونی اعلام کرده که میزان افراد علاقه مند به خریداری اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس، رشد 60 درصدی را نسبت به سال پیش به خود دیده است. سرویس پلی استیشن پلاس به صورت ماهانه عناوینی را به رایگان در اختیار مشتریان سه پلتفرم پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا قرار می دهد. (برای اطلاعات بیش تر، این مقاله را مطالعه نمایید.)

ساعت 4.30 صبح امروز به وقت تهران، کمپانی سونی قرار است که کنفرانس خبری خود را در همایش CES امسال برگزار نماید و انتظار می رود که شاهد انتشار اطلاعات بیش تری درباره کنسول نسل هشتمی این شرکت باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • دوست باشیم با هم

    اینقدر دعوا نکنید دوستان.جفتشون خوب هستن تنها معیار انتخاب بین این دوتا سلیقه هست.از راحت بودن با کنترلر یا بازی های انحصاری

  • Nima

    راستش من اصلا نمیدونم چرا اینقدر خودتونو خسته میکنید :/ الان مثلا هی بگین مایکرو ضعیفه یا به ps نمیرسه سونی به شما یه ps4 دیگه مجانی میده ؟ یا شاید vr ؟ یا برعکس واقعا این بحث ها بیهودست
    هر کنسولی که داریم باید بشینیم بازی کنیم لذت ببریم
    دیگه حالا یکیش از اون یکی بیشتر فروخته به ما چه اصلا
    خوب من برم ادامه بازی ? ولی جدی اینطوری درست نیست

  • نیما

    ها ها پلی ایستیشن درو میکنه ایکس باکسو میاد جلو...اخی قوطی حلبی بیچاره

  • shahryar

    کنسولی مثل ایکس باکس که انحصاری خودش رو ۱۰ فریم اجرا میشه بایدم نفروشه

    • میلاد

      خدایش بسة شهریار کشتیش دیوان را 1تعصب بی جا دار پیش خودشم میگه خدایا کاش طرفدار سونی بودم ولی 500دلار قوطی حلبی را کردن تو پاش چکار کنه مجبوره با ایکس فاز بگیره مجبوری خودش میدونی ایکس باگس در حد اندازه پلی 3نیست چه برسه 4 خدایش 1بازی برام بیار دیوان فقط1بازی در حد اندازه گاد اف وار باشه اقا رمسترم هست بازی جدیدم نیست به تنهای داستان گرافیک محتوا گاد اف وار 3شاخ گنده بازیا ایکس باگس را میشکنه پس سکوت اختیار کن و مدام بگو ای کاش پلی 4داشتم ای کاش

  • shahryar

    بوی سوختگی گردی میاد ?

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    نکته جالب این پست ، همه طرفداری پلی استیشن جز یکی / اصلا حساب کاربری توی سایت ندارن خخخخخخ شما هم به اونچه که من فکر می کنم فکر می کنید خخخخخخخخ

    • اوبونتو

      می دونی چرا حساب ندارن
      چون از طریق نرم افزار میان
      مثل لومیا نیست که نرم افزار قطحی باشه

    • Ali

      پلی استیشن اصن آشغال،کل بازی هاش ریمستر،بازی های ایکس باکس هم تمام بازی های ما رو له کرده.
      میشه بگی چرا فروش ما اینقدر خوبه؟اگر فروش ایکس باکس خوبه چرا اعلام نمیکنه که چقدر فروخته؟میاد میگه بازی ها چقدر فروخته ولی کنسول رو نمیگه؟در مورد کنترلرeliteهم بگم که معلموم نیست مایکروسافت چقدر ازش تولید کرده که هی میگی فروش خوب،فروش خوب.اگر1000تا ازش تولید کرده باشه مشخصا نباید زود تموم بشه؟اول بگه چقدر تولید کرده بعد بگه تموم شده.

      • arsham

        کنترلر الیت از اول واسه عرضه گسترده ساخته نشده بود فقط واسه عده ی خاصی از گیمر ها که کنترلر های عادی واسشون کافی نیست کاری به فروشش ندارم ولی استقبال زیادی که از طرف گیمرها و مردم عادی ازش شد نشون دهنده ی اینه که هنوزم محصولات سخت افزاری گیم مایکروسافت برای مردم جذابیت داره

        • Ali

          کاری به فروشش نداری؟وقتی مایکی بیاد مثلا500تا یا1000تا تولید کنه باید تموم بشه دیگه؟ممکنه فروش ایکس باکس از پلی استیشن کمتر باشه ولی خود کسایی که ایکس باکس دارن این کنترلر به احتمال زیاد میخوان.پس اگر کم تولید گرده باشه نمیشه گفت فروش فوق العاده.هر وقت کنترلرeliteتونست حداقل نصف خود کنسول بفروشه میشه گفت فروش فوق العاده،چون اکثر کسایی که ایکس باکس دارن ازش استقبال کرد.حتی اگر1میلیون هم تولید کرده باشه کمه.چون طبق آخرین فروشتون ایکس باکس حدود14-15برابر این مقدار فروخته بود.مگر اینکه اونایی که ایکس باکس هاشون رو فروخته باشن یا انداخته باشن دور و پلی استیشن خریده باشن.خخخخخخخخخخ

          • arsham

            مگه همه کسایی که ایکس باکس خریدن باید الیت هم بخرن؟خیلی ها امون کنترلز عادی ایکس باکس واسشون کافیه تو کشورهای جهان سومم کسی حاضر نیست به قیمت نصف خود کنسول لوازم جانبی بخره/پاور گلاو نینتندو رو شک دارم بدونی چی بوده ولی با فروش100هزار نسخه ای بهش میگفتن فروش فوق العاده و به دور از انتظار واسه یه وسیله جانبی گیم

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    کوجیما قول یه بازی بهشون داده که نه اسمی داره نه سبکش معلوم شده و ... فقط حرف بعد کنترلر elite که توی تمام خرده فروشی ها تموم شده و نمی شه خریدش بازار یابی هستش بعد این بازی توهمی که هیچیش معلوم نیست بازاریابی نیست / ته منطق طرفدار پلی استیشن ، نمی دونم باید به چه زبونی بهش توضیح بدن که استدیو کوجیما مستقله و ربطی به سونی نداره و اولین بازی استدیو مستقشل رو برای سونی بزنه اما هنوز هیچ اطلاعی ازش منتشر نشده / معنی واقعی طرفداران جوگیر

  • dandelion

    من نمیدونم این چه وضعیه تو سایت درست کردین.آدم نمیتونه بیاد یه حرفی بزنه چون اینقدر دعوا شده آدم می ترسه اظهار نظر کنه.
    من قبول دارم که پلی استیشن 4 زیباتره قدرتمندتره و فروش بیشتری داره اما من واقعا به برند اکس باکس علاقه دارم.و دوست ندارم شکست بخوره. بحث رقابت با پلی استیشن نیست بحث علاقه شخصی به برنده.

  • تایسون

    عرایض ایشون رو من تکمیل کنم
    منظورشون از لوازم جانبی حرفه ای یعنی همون کینکت تو پاچه رفتنه یا کنترلر الایت که میزان استقبال و فروشش مشخص نیست و اخبار توهمی در جهت بازاریابی انتشار میدن..
    استریم بازیا رو هم نگه دار واسه بازی ای که کوجیما میخواد واسمون بزنه. اونجا دیگه مجبوری استریم کنی چون کنسولت آدم حساب نشده :))

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      پلی استیشن جدید با طراحی متفاوت تر ، کم صدا تر و ... که سال 2015 اومد بهش می گن تو پاچه رفتن استاد

  • Khodam

    ٣٦ مليون نفر اشتباه ميكنن فقد اين اقا درست ميگه :)

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی