ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپراتورهای داخلی دیگر اجازه ارائه بسته های مکالمه نامحدود را نخواهند داشت

اپراتورهای داخلی برای جذب کاربران بیشتر مرتبا امکانات تازه ای را در قالب بسته ها و طرح های مختلف ارائه می کنند. در همین راستا، سه شرکت همراه اول، ایرانسل و رایتل، بسته هایی با ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۷ دی ۱۳۹۴  |  ۱۳:۵۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اپراتورهای داخلی برای جذب کاربران بیشتر مرتبا امکانات تازه ای را در قالب بسته ها و طرح های مختلف ارائه می کنند. در همین راستا، سه شرکت همراه اول، ایرانسل و رایتل، بسته هایی با عناوین «هدفت را بزن»، «شگفت انگیز» و «دکا» به کاربران خود ارائه نمودند که امکان مکالمه نامحدود را برای آنها فراهم می کرد.

اما اخیرا خبر رسیده که این طرح ها متوقف شده اند و امکان فعالسازی مجددشان نیز وجود ندارد. در بررسی های اولیه برای کشف چرایی این موضوع، مشخص شد که این اتفاق حاصل تصمیم رگولاتوری بوده و دلیل دیگری ندارد.

صادق شاهکو معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در گفتگویش با ایسنا اعلام کرد که برای اجرای طرح های تشویقی اچراتورها باید مجوز سازمان تنظیم مقررات را دریافت نمایند و مجوزهایی که در این راستا ارائه می شوند نیز یک چهارچوب زمانی مشخص دارند.
او همچنین خاطرنشان کرد که تعداد این طرح ها هم محدودیت هایی دارد و براساس پروانه اپراتورها چند مرتبه در سال از سوی اپراتورها قابل ارائه است. به همین خاطر، بعد از اتمام دوره طرح امکان استمرار آنها در صورتی فراهم خواهد بود که سازمان تنظیم مقررات ارتباطات با ادامه آنها موافقت کند.

معاون سازمان تنظیم مقررات ادامه داد: در خصوص طرح مکالمه نامحدود نیز به نظر می‌رسد این طرح بر روی شبکه اثرات نامطلوبی داشته است و برهمین اساس تصمیم گرفته شده تا زمانی که مشکلات این طرح برطرف نشده، ادامه آن را متوقف کرده و ادامه‌ی اجرای این طرح را به رفع اشکالات آن منوط کنیم.

عباسی در خصوص مشکلات کاربران در زمان استفاده از این طرح ها هم گفت: در این خصوص تذکراتی به اپراتورها داده شده و همواره هم در تمام مصوبات این مساله مورد توجه جدی قرار داشته که هر امکانی برای مردم در نظر گرفته می‌شود باید به شکل واضح و شفاف و بدون هرگونه ابهامی اطلاع‌رسانی شود.

طبق اعلام رگولاتوری اجرای طرح های یاد شده تا اطلاع ثانوی از سوی اپراتورها متوقف خواهد شد. با این همه لازم است یادآور شویم، آنها که یکی ازا ین بسته ها را فعال کرده اند می توانند تا زمان اتمام دوره تعیین شده از آن استفاده نمایند اما فعالسازی آنها برای مشترکان جدید میسر نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • محمد

    این دولت ؛ خدمتگذار خدمت به مردم کرد.
    نمیفهیم چه جوری کنیم.
    قیمت ها امد پایین
    بعد از مذاکرات.

  • هادی

    بعد از مدت ها یه طرح بدرد بخور تو این اپراتورها دیدیم، سریع گند زدن بش...واقعا تو این ۳ ماه که این طرح و داشتم کلی از هزینه هام کم شده بود، واقعا نمی فهمم دلیلشون برای حذف این طرح چیه؟؟؟

  • حسن

    وطنم دزدی از منم؟!!
    این بود راه شهدا؟!

  • arash872

    بعضی از مسولین بی لیاقت نمیخوان مردم یه ذره راحتی داشته باشن.الهی که خیر نبینن.حق مردم رو هرکی خورد بدجوری پس میزنه

  • رضا

    دولت تنها مانع پیشرفت و تنها عامل گرانی و کم فروشی !

  • محسن

    بریم سفارت ها آتیش بزنیم خخخخخ

  • King

    وطنم پاره کردی تنم

    • alex

      و اینگونه بود که مشخص شد جنابان گوریلاتوری چقدر شبانه روز به فکر ما هستند .
      خبر....شون

  • محمد

    wth...

  • IrAm

    کلا با اسم نامحدود مشکل دارن من یه ماه 230 تومن دادم نت نامحدود اصلا یه وزی بوود.

  • کامران

    اینجاست که باید با جان و دل باید گفت مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر .......

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی