ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اسکایپ به زودی از قابلیت تماس های ویدئویی گروهی برخوردار می شود

اسکایپ سالگرد ده سالگی ابزار ارتباطی خود را با اضافه کردن قابلیت تماس های ویدئویی گروهی به پلتفرم های iOS، اندروید و ویندوز 10 موبایل جشن می گیرد. اپلیکیشن یادشده شش سال است که قابلیت تماس ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۲۳ دی ۱۳۹۴  |  ۱۱:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اسکایپ سالگرد ده سالگی ابزار ارتباطی خود را با اضافه کردن قابلیت تماس های ویدئویی گروهی به پلتفرم های iOS، اندروید و ویندوز 10 موبایل جشن می گیرد. اپلیکیشن یادشده شش سال است که قابلیت تماس ویدئویی میان دو نفر را در اختیار کاربرانش قرار داده، و امسال می خواهد این تجربه را برای تعداد بیشتری از افراد گسترش دهد.

طبق پست جدید کمپانی در وبلاگ اسکایپ، قابلیت مورد بحث قرار است تا "هفته های آینده" به نسخه های iOS، اندروید و ویندوز 10 موبایل اضافه شود. هر چند که اگر دوست داشته باشید می توانید نسخه اولیه ای از آن را جهت تست از وبسایت اختصاصی سالگرد ده سالگی اسکایپ دانلود کنید.

گفتنی است اسکایپ اولین اپلیکیشنی نیست که چنین قابلیتی را به پلتفرمش می آورد؛ Hangouts گوگل مدت هاست که امکان برقراری تماس های ویدئویی برای 10 نفر به طور همزمان را فراهم نموده است.

تیم اسکایپ البته هنوز از تعداد نفراتی که می توانند در یک تماس ویدئویی شرکت کنند صحبتی به میان نیاورده و باید برای روشن شدن این موضوع، اندکی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ali1988

    کندترین پیام رسانی که تا حالادیدم. این همه مزیت خوب با چند ایراد زیر سوال رفته. امیدوارم رو سرعتش کار کنن تا بتونیم ازش لذت ببریم

    • atra.tavan60

      کلا با این نتی که ما داریم نمیشه رو اسکایپ حساب باز کرد ولی به جاش میشه از لاین استفاده کرد هم مصرف دیتای پایینی داره و باتری موبایل رو هم نمیخوره کیفیتش هم تقریبا مثل اسکایپه

    • هادی

      مشکل از اینترنت ایرانه، من قبلا با سرعت ۵۱۲ راحت با اسکایپ تماس میگرفتم اما الان با سرعت ۲ مگ نمیتونم!

  • sadegh

    بهتره به تیتر عبارت موبایل رو اضافه کنید...
    چون این قابلیت روی نسخه ی دسکتاپش بوده

  • سیریوس بلک

    سلام نسخه قبلی اسکایپ روی گوشی نوت 2 من سالم بود اما روی گوشی سامسونگ A5 کار نمیکرد.
    نسخه جدید را روی نوت 2 نصب کردم و کار میکرد اما نسخه جدید اسکایپ حتی بعد از پاک کردن نسخه قبلی اصلا روی سامسونگ A5 نصب نمیشه. هر روشی هم سعی کردم نشد. نسخه سایت های متفاوت رو تست کردم نشد. کلا نصب نمیشه. بخاطر اندروید هم نیست چون روی اندروید 4.4 نصب نشد. اندرویدم رو 5 کردم بازم نصب نشد

    • omid

      خوب از خود گوگل پلی بگیر چرا از سایت میگیری؟ :|

مطالب پیشنهادی