شیائومی امروز از یک تلفن هوشمند با عنوان Redmi Note 3 Pro پرده برداشته. اسمارت فونی که نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و قدرت خودش را از چیپست شش هسته ای اسنپدراگون ۶۵۰ (با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز) و پردازنده ی گرافیکی آدرینو ۵۱۰ می گیرد.
این دیوایس در دو مدل مشابه که یکی دارای ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی و دیگری دارای ۳ و ۳۲ گیگابایت از همین نوع حافظه ها است عرضه خواهد شد.
در پشت اسمارت فون جدید برند چینی نیز شاهد حضور دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی، دارای فوکوس خودکار فازی و گشودگی دهانه لنز f/2.0 هستیم و بخش جلویی هم از دوربینی ۵ مگاپیکسلی میزبانی به عمل می آورد.
باتری ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی این تلفن هوشمند ظرف یک ساعت از صفر به ۵۰ درصد می رسد و یک حسگر اثر انگشت نیز در پایین دوربین اصلی آن قرار گرفته تا امنیت دستگاه را بالاتر ببرد. ضمناً شما با موبایلی دارای ضخامت ۸.۶۵ میلیمتر و سنگینی ۱۶۴ گرم سر و کار خواهید داشت.
Redmi Note 3 Pro در رنگ های طلایی، نقره ای، صورتی و خاکستری تیره در دسترس خواهد بود و از سایر مشخصه هایش می توان به پشتیبانی از فناوری ارتباطی 4G LTE، بلوتوث ۴.۰، VoLTE و USB OTG اشاره کرد.
مدل دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی با قیمت ۱۵۲ دلار آمریکا از ۱۷ ژانویه عرضه خواهد شد، اما در رابطه با زمان ارائه و هزینه خرید مدل دیگر هنوز حرفی مطرح نگشته.
بد نیست خاطر نشان کنیم تلفن همراه مورد اشاره در بالا به تکنولوژی ویژه مجهز شده که با تغییر لحظه ای میزان کنتراست بر حسب شرایط محیطی، خواندن متون روی نمایشگر را ساده تر می نماید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

من این گوشی و 1 هفته است خریدم از شما و خیلی خیلی تستش کردم... از شما. باید بگم اصلا انتظار همچین گوشی خارق العاده ایی و نداشتم. با اینکه اطرافیانم مدام میگفتن نباید این کارو کنی الان همه رو حیرت زده کرده و میشه گفت حالت رقابتی داره .
این گوشی میشه گفت از برندهای معروفی مثل سامسونگ اپل اچ تی سی خصوصیات عالیشون رو گلچین کرده و یک دیوایس فوق العاده رو به نمایش گذاشته.
سرعت تاچ این گوشی از آی او اس سریع تر هست . باید بگم حتما بعد از خریداری آپ دیت کنید و در سایت شیائومی ثبت نام کنید.
بعد از آپدیت این گوشی خیلی خیلی بهتر میشه.
منتهی من اشتباهی که کردم این بود شک داشتم و نسخه 16 رو خریداری کردم. Redmi Note 3 Pro که فرقش با Note3 معمولی اینه که این کارت حافظه میخوره. نسخه 32 بیتی پردازده اش اسنپ دراگونه !
کیفیت دوربینش زیاد چنگی به دل نمیزنه یعنی عکس از فضای بزرگ خیابون و طبیعت زیاد اوکی نیست و دوربین سلفیش میشه گفت خیلی بهتره! هه.
البته من با سامسونگ گلکسی داوس 2 مقایسه کردم .
شارژش هم 2 روز برای من جواب داده که یه سره به اینترنت وصل بودم. 4G رو قورت میده و مقایسه با اپل آنتن دهی خوبی داره اگر ربط داشته باشه به گوشی!
ژیروسکوپش خیلی خیلی قوی و دقیقه که اگه بذاریش توی واقعیت مجازی واقعا خارق العاده است.
شفافیت تصویر هم با آیفون 6 مقایسه کردم که نتیجه اش خوب بود. ( اپل تکنولوژی رنگ سفید و داره ولی من هیچ گوشی دیگه ایی ندیدم که سفید و سفید نشون بده ) و در کل شفافیت و سرعت تاچ این گوشی عالیه .
سنسور اثر انگشتش بسیار دقیق و روونه .
شمل میتونید توی شایر دوم سیم کارت رم بذارید که من 32 گیگ گذاشتم و خیلی هم عالی کار میکنه.
سیم کارت بذارید 4G کار نمیکنه توی سیم دوم ! فقط سیم اول
فقط بر خلاف تصورم زیاد باریک نبود. ولی جنس بدنه اش خیلی خیلی خوب بود و حس خوبی بهم داد.
رنگی که من خریدم گلدش بود.
من زیاد از گوشی سردرنمیارم...قدرت چیپستش از note 3 بیشتره؟
بله دوست عزیز.اسنپ دراگون 650 از لحاظ توان پردازشی مقداری ضعیف تره.اما معماریش بهتره.همچنین چیپ گرافیکی خیلی بهتری داره.و چند تا چیز دیگه مثلا رام کاستومای زیادتری برا اسنپ میاد.
دوستان redmi not 3 الان ۸۲۰ تومن فروخته میشه،با اینکه اینهمه قدرتمنده
سلام دوستان وقت بخیر
من remix os رو نصب کردم ولی برنامه های گوگلی رو نداره و گوگل پلی سرویس هم نصب نمیشه
روت هم نتونستم بکنم
هرچند تو عکسا من برنامه های گوگل رو دیدم ولی حدس میزنم برای remix mini باشه
ازونجا که قبلا هم رام سیانوژن ریختم و با اون هم همین مشکل رو داشتم راهنماییم میکنید چطور میتونم گوگل پلی سرویس رو فعال کنم تا بازیهایی که به اکانت گوگلم متصل هستند رو بتونم بارگذاری کنم. سپاس
از رام گلوبال استفاده کنید.
https://www.asuswebstorage.com/navigate/s/A5E3F7B1B81F4D6AB74740001224A6FEY
این رو امتحان کنید و نتیجه اش رو بهم بگین
دوستان دقت کردین با این همه امکانات اضافه شده قیمتش عوض نشده ؟ این شیائومی چیکار می کنه آخه ؟
این شیائومی خودشو مسخره کرده اول ردمی نوت2 رو میده بعد سه ماه یه حسگر انگشت اضافه میکنه میده بعد یک ماه هم پردازنده رو عوض میکنه
به جای ای کارا وقتشو میزاشت از اول تونرم افزار و سخت افزار دقت میکرد
پردازنده . قابلیت و گذاشتن سنسور اثر انگشت با این قیمت کم چیزی نیست .
بالاخره میخواد کاری کنه که اگه redmi note 2 و redmi note 3 را نخریدی این یکی را بخری.
سلام به نظر من این گوشی رو نگیرین صبر کنین یه ماه دیگه می ۵ میاد خیلی از این گوشی بهتره
اون قیمتش حداقل 2 برابر این هست
کاشکی قلم هم می داشت...
قلم ساپورت میکنه من از دیجی کالا برای تست یه قلم گرفتم فکر کنم 15T خیلی روون و خوب کار میکنه روی برنامه های نقاشی هم تست کردم
دوستان گوشی های شیائومی بعد یه مدت افت کیفیت داره یا نه؟
افت کیفیت توو چی؟ سخت افزار؟ بدنه ؟ نرم افزار؟ توی چه مدت زمان ؟
باسلام
اصلادرموبایل چیزی به عنوان افت کیفیت وجود نداره.قطعات سخت افزاری یا به بهترین صورت کار می کنند یا اصلا کارنمی کنند.
افت کیفیت بدلیل ویروسی شدن موبایل هست.
اما درمورد کیفیت این محصولات به نقل از چند دوست معتبر این شرکت محصولاتی بادوام تولید می کند.
واقعا با این قیمت عالیه ولی دوستان دلال قیمتش رو تو ایران 4 برابر میکنن