ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت جک S5 اتوماتیک افزایش یافت؛ شاسی بلند چینی توربو به جنگ رقبا می رود

بازار خودروهای شاسی بلند شهری (کراس اوور) در چند سال اخیر بسیار داغ بوده است و خودروسازان چینی نیز با حضور گسترده در این بازار، گزینه های ارزان قیمت و نسبتا جذابی را برای خریداران ...

سپهر زنگنه
سپهر زنگنه منتشر شده در ۳۰ دی ۱۳۹۴  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بازار خودروهای شاسی بلند شهری (کراس اوور) در چند سال اخیر بسیار داغ بوده است و خودروسازان چینی نیز با حضور گسترده در این بازار، گزینه های ارزان قیمت و نسبتا جذابی را برای خریداران ایرانی رو کرده اند.

جک S5 از جمله خودروهایی بود که در اواخر سال گذشته معرفی شد و توانست علیرغم استفاده از گیربکس دستی، فروش فوق العاده ای را تجربه کند.

JAC S5-6

حالا شرکت تولید کننده این خودرو در دو ماه پایانی سال نسخه اتوماتیک همین مدل را روانه بازار فروش کرده است تا بلکه رکود امسال را با موفقیت دیگری در بازار فروش جبران کند.

JAC S5 اتوماتیک از نظر مشخصات فنی شباهت کاملی با مدل دنده دستی دارد و از همان موتور 2.0 لیتری توربو با حدود 173 اسب بخار توان بهره می گیرد، تنها نکته تفاوت گیربکس دستی است که جای خود را به یک نمونه شش سرعته دوبل کلاچ داده است.

JAC S5-10

انتقال قدرت مانند گذشته توسط چرخ های جلو انجام می شود و گزینه ای برای سفارش مدل دو دیفرانسیل و چهارچرخ متحرک این کراس اوور چینی وجود ندارد.

JAC S5-1
نمونه فیس لیفت شده که ظاهرا در بازار ایران عرضه نخواهد شد.

S5 اتوماتیک از نظر ظاهری با نسخه دنده ای مشابهت کامل دارد.

جک S5 اتوماتیک همچنین در حدود 40 کیلوگرم نسبت به نسخه دنده دستی سنگین وزن تر است و به رینگ های بزرگتر 18 اینچی تجهیز شده است.

قیمت جک S5 اتوماتیک اخیرا به 94 میلیون تومان افزایش یافته است که شاید برای یک خودرو چینی رقم قابل توجهی به نظر برسد.

JAC S5-4

با این وجود در صورت مقایسه امکانات و مشخصات S5 اتوماتیک نسبت به خودروهای گران قیمت تر کره ای که بیش از 140 میلیون تومان قیمت دارند، در خواهید یافت که حداقل بر روی کاغذ، ارزش خرید جک S5 می تواند بالاتر از برخی رقبا باشد.

در حال حاضر بازار خودروهای 70 الی 100 میلیونی کشورمان توسط انبوهی از خودروهای چینی اشباع شده است و S5 به عنوان یک کراس اوور اتوماتیک در این بازه قیمتی با رقبای چینی دیگر چون هایما S7 ، چری تیگو 5 و MVM X33 مواجه است.

JAC S5-11

جک S5 بالاترین قدرت را ارائه می دهد، هایما S7 کمترین قیمت را دارد و چری تیگو 5 با گارانتی بلند مدت 5 ساله و ادعای کیفیت بیشتر، با قیمت 92 میلیون گران ترین خودرو در این جمع محسوب می شود.

JAC S5-3

البته برخی خریداران هم جستجو برای یافتن نمونه های مناسب از خودروهای دست دوم و قدیمی کره ای و ژاپنی نظیر انواع توسان، اسپرتیج و سوزوکی ویتارا را نسبت به سرمایه گذاری برای خرید یک خودرو جدید الورود چینی منطقی تر می دانند و چندان روی خوشی به اینگونه خودروها نشان نمی دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (73 مورد)
  • Numa

    دو ماه این ماشین و خریدم 10 بار بردم نمایندگی پدر من در آورده اشتباه بزرگی کردم

  • عباس

    با احترام خدمت همه دوستان
    بنظر من کشورهای خارجی وقتی تولیدی را آغاز میکنن فکر بازاریابی خوب هستن. اونجا با اینجا تفاوت زمین تا آسمان هست. رقابت در کیفیت ، زیبایی ، نوآوری و....میباشدانتخاب حق مشتری است متأسفانه در ایران انتخاب وجودندارد و شناختی دررنگ هم نمی تونی انتخاب داشته باشی حال باید دید کشور با صنعت نوپای خودرو چه پیشرفتی نموده و شرکتهای ما بطوری در منجلاب دزدی کلاسیک نوآوری و پیشرفت چندانی کرده که نان را بدون هیچ دغدغه وارد سفره اشان نموده و سفره مردم را به یغمامیبرند من مدتی نمایندگی ایران خودرو داشتم متأسفانه امام قطعات باصطلاح اصلی چینی درجه پنج بوده وبوی از اصلی بودن حتی ایرانی نمیبردند.بله صنعت چین با ژاپن آمریکا اروپا وکره شایدقابل قیاس نباشه ولی شک نکنید چندسال آینده بایستی همه بازار درب خود را روی صنعت چین باز نمایند و صنعت خودروی چین پیشتاز همه صنایع آنهاست خودروهای چینی از خودروهای ایرانی خیلی سرترند جیلی و ام جی واقعا عالی هستند حتی جیلی شاسی بلند جدیدی برای اروپا تولید کرده میتوانید به سایت رفته بازدید نمایید چه پیشرفتی نموده و ما هنوز رنو پی کی تولید میکنیم.تیگوپنج رانندگی کردم سواری خوبی داره فقط قدرتش کمه اگه توربو بود عالی میشد تیپش و آپشنهاش هم خوبه.

  • غریب آشنا

    دوستان عزیزم سلام .والا به پیر به پیغمبر صنعت خودروی ما انحصاری و دیکتاتوری مطلقه .نوع خدمات رو این آشغالها تعیین می کنند نه چینیها .همین چین ماشین فوق اسپرت ساخته با صفر تا صد نزدیک به 4.اگه بازارو کامل در اختیارشون بزارن بهترین رو خدمات میدن .در ضمن عاشق s5اتومات هستم .

  • رضا

    دوستان تو رو بخدا چک اس 5 اتومات خوبه یا تیگو5

    • Abdolreza Poshtiban

      سلام عزیزم من جکs5دنده داشتم اینقدرعالی بود که الان دوماه است اتوماتشو گرفتم ویک مسافرت چند روزه هم باهاش رفتم اینقدر این ماشین عالیه که به نظره من که تمام محصولات هیوندارو سوار شدم از همه یک سروگردن بالاتره کدوم لوازم ماشینهای کره توایران گیر میاد بخدا هیچ کدوم ولی تواین چند سال هیچ مشکلی با جک نداشتم واقعا لوازمش فراوان وکم قیمته منزله من خودم شهرستان محل کارخانه جک است ه از مراحل ساخت وسخت گیری تست این ماشین تاحدودی. خبردارم ای کاش شما یک سفر فقط میامدیدکارخانه وشهرک تسته این ماشینو میدید متوجه میشدید که این خودرو چه مراحلی پشته سرمیزاره تابدست مشتری برسه مبهوت میشدید که چطور این ماشین ازاین مراحل سالم بیرون میاد واقعامتاسفم برای کسانیکه هنوز نمیدونن ترمزوکلاچ کدومن ودرباره هر ماشینی فقط دروغ میگوین

  • محمدرضا

    توی این رنج قیمت درحالی این ماشین به صرفه هستش که فرد خریدار براش نو بودن خودرو توی اولویت باشه و هزینه ی کم استهلاک. در غیر این صورت با توجه به پایه قیمت 80 90 میلیون خودرو های مناسب و استخوندارتی توی بازار هست مثل خودرو MG یا سری های کارکرده مزدا و هیوندا و تویوتا به این شرط که فرد پول کافی برای استهلاک خودرو کارکرده رو داشته باشه .در غیر این صورت این ماشین جوابگوی نیاز مشتری با توجه به آپشنهای قابل تقدیری که داره هست..

  • مهرزاد صالحی

    سلام دوستان. به نظر من اگر از خودروهای چینی درست استفاده بشه ، کارایی خوبی خواهند داشت. البته که از نظر کیفیت به پای خودروهای برند نمیرسند ولی باور کنید اونقدر هم که بعضی خودروها اسم و رسم پیدا کردن ، کیفیت ندارند. یک واقعیت هست که افرادی که ماشین گران قیمت میخرند از اون ماشین کمتر و با احتیاط بیشتر استفاده میکنند . در نتیجه ماشین کمتر هم خراب میشود . بعد هم این استهلاک کمتر که در نتیجه عدم استفاده از اون خودروی گران قیمت پیش می اید ، به پای کیفیت خودرو گذاشته میشود .

  • سارا

    با سلام دوستان من ميخوام يك s5مدل ٩٤دنده اى رو به قيمت ٣٥ م نقد و ٦ چك ٦م بخرم ايا قيمت مناسب هست ضمن اينكه كمتر از يك سال قصد فروش دارم ايا راحت فروش ميره

  • مهدی

    سلام میشه من رو اد کنین تو کمپین S5
    09126400736

  • گیلانی

    پس ازسلام واحترام به همه دوستان وهموطنان.مشکل ما درکشورخودروونام کشورتولیدکننده نیست.متاسفانه مشتری مداری معنایی نداره.خدمات پس ازفروش یک شگردتبلیغاتیه نه یک روندمشتری مداری.تازمانیکه امکانات وخدمات خودرویی وضمانتهای شرکتها شکل واقعی به خودش نگیره باحفظ احترام به همه این روشها بی شباهت به کلاهبرداری نیست.بیاییم انتقادکنیم . شکایت کنیم.ودرمقابل دروغ ایستادگی کنیم.یا اینکه خرید نکنیم تا رفتارعملی دیده شود.به امید تلاش برای اینده بهتر.

  • واقع گویی

    دوستان عزیز سلام
    نظر همه شما محترم است ولی میدانید اگر واقعیت را ننویسید یا غلو کنید باعث افت کیفیت همه خودرها چه داخلی و چه خارجی میشوید
    لطفا واقعیتها را بنویسید

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی