ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندر جدیدی از موبایل Xperia C6 سونی

در کنگره جهانی موبایل که در ماه آینده برگزار خواهد شد، سونی یکی از کمپانی هائیست که اسمارت فون های جدید خود را معرفی می کند و احتمال داده می شود که یکی از این محصولات، ...

فروغ بیداری
فروغ بیداری منتشر شده در ۱۰ بهمن ۱۳۹۴  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در کنگره جهانی موبایل که در ماه آینده برگزار خواهد شد، سونی یکی از کمپانی هائیست که اسمارت فون های جدید خود را معرفی می کند و احتمال داده می شود که یکی از این محصولات، اکسپریا C6 باشد.

با اینکه این شرکت ژاپنی تا کنون وجود این تلفن هوشمند را تائید ننموده اما چند هفته پیش تصاویری از آن منتشر شده بود که از ورودش به بازار رقابتی خبر می دادند.

در همین راستا، امروز نیز رندر تازه ای از C6 توسط اکانتی به نام @OnLeaks که یکی از منابع قابل اعتماد به شمار می رود در توئیتر منتشر گشته. (تصویر فوق)

با نگاه به این تصویر به نظر می رسد که موبایل مورد اشاره زبان طراحی مشابه اکسپریا C5 اولترا که در سال گذشته معرفی گشته بود خواهد داشت و گمانی زنی می گردد همانند نمایشگر 6 اینچی آن، صفحه نمایش این محصول نیز حاشیه بسیار باریک و رزولوشن 1080p داشته باشد.

البته هنوز اندازه نمایشگر معلوم نیست اما گمانه زنی می گردد که کوچک تر از 5 اینچ نیست و همچنین بر اساس شایعات موجود باید گفت این دستگاه با چیپست 8 هسته ای مدیاتک Helio P10 همراه خواهد بود.

با توجه به آنچه از رندر سونی اکسپریا C6 می توان متوجه شد این است که این دستگاه در سه رنگ عرضه خواهد گشت اما برای آگاهی از امکانات و ویژگی های واقعی این تلفن هوشمند باید تا اسفند و برگزاری کنگره جهانی موبایل در بارسلون منتظر بمانیم.

تصاویری که پیشتر از این محصول افشا شده بودند:
New-Sony-Xperia-C6-render-plus-previously-leaked-images (1)-w600

New-Sony-Xperia-C6-render-plus-previously-leaked-images (2)-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • morteza tm

    گوشیا سونی فک کنم اول حاشیه بودن بعد دست و پا در اوردن و شبیه گوشی شدن.اخه تویی ک فقط داری ضرر میدی گوشی ساختنت چیه ؟؟کل دنیا میدونن اشغال تولید میکنی و گوشی 200 هزار تومنیت با z5 perimium هیچ فرقی نداره.نه

    • مرتضی

      جوک نگو مومن،واسه خودت نظر میدی،معلومه کمترین فاصله ای که از گوشیهای سونی داشتی سه کیلومتر بوده،همین سی ۵ الترا سرسختترین اپل بازا و سامی بازا رو کاری کرده فقط تحسین کنن،سی ۶ که بماند.

  • S.O.N.Y

    واقعا طراحی سونی عالیه هر ساله هم برعکس ایفون و گوشی های سامی تغییراتی ایجاد میشه توی گوشی ولی همچنان فن بوی های بی سو.اد فکر میکنن سونی تکراریه طراحیش

  • Ali

    از پشت شبی گوشیای Xiaomie?، اول فکردم Mi note pro عه
    حاشیه بقلو کنده دوبلش کرده چپونده بالا و پایین?
    اخه تو که داری هی ضرر میدی چرا ولش نمیکنی این ساخت موبایلو?

    • shs77

      عزیزم بخش موبایل در آخرین گزارش مالی به سود دهی رسیده :-)

  • امیر

    بازم اشغغاله دیگری از سوتی
    روی هم 20تا هم از گوشیاش نمیفروشه سوتی خحخحخح

    • S.O.N.Y

      ترول سامی پلاستیک حرف نمیزنه . نوب تو اول یاد بگیر درست کلمه اشغال رو توصیف کنی بعد بیا نسبتش بده به سونی ترول خوبه که خود برند افتا.به سازت اولین و رکورد دار ترین اشغال سازه . درضمن هم فروش کلی گوشی های سونی 34 میلیون دستگاه بود عمویی هههه پس بسوز فن بوی

    • bad name

      یا حضرت حاشیه

  • Saafa

    دمت گرم Jazz! چه حرفی زدی!!

  • کامران

    یه دفعه نمیرید جذاب جذاب میکنید عقده ای های سونی

    • S.O.N.Y

      عقده ای تویی ترول که از شدت سوزش امدی چرندیات کامنت کردی . بیا برو توی همون پست های پلاستیکت کامنت بذار پست های سونی رو به گند نکشید مثل خودتون

    • mehrdad

      یه دفعه نمیری هی میگی عقده ای های سونی :|
      تو باید بری سفر حج تا ادم شی

  • آروین

    خیلی عالیه ولی حاشیه پایینش شبیه اتوبانه?

  • حصین

    واقعا عالی طراحی ش حرف نداره

  • ali

    یعنی عاشقه طراحی سونی ام با کوچکترین بهینه کاریا جذابتر میشه

  • shabgard

    عالی مثل همیشه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی