ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی قابلیت «نمایشگر همیشه فعال» G5 را با انتشار تصویری تایید کرد

در روزهای گذشته به شکل رسمی اعلام شد که تلفن هوشمند G5 از LG در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد شد و حالا خود ال جی در حال انتشار اطلاعات تازه ای در خصوص همین ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۱ بهمن ۱۳۹۴  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در روزهای گذشته به شکل رسمی اعلام شد که تلفن هوشمند G5 از LG در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد شد و حالا خود ال جی در حال انتشار اطلاعات تازه ای در خصوص همین موبایل است.

کره ای ها ابتدا ذکر کرده بودند که طراحی این محصول با موبایل های پرچمدار قبلی تفاوت های بسیاری خواهد داشت اما حالا در صفحه رسمی فیسبوک ال جی، تصویری منتشر شده که به قابلیتی دیگر اشاره دارد.

giphy.0

این طور که به نظر می رسد G5 نیز همانند گلکسی اس ۷ از نمایشگری همیشه فعال برخوردار خواهد بود و می تواند برخی اطلاعات ساده نظیر ساعت و نوتیفیکیشن های دریافتی را برای کاربران نشان دهد.

چنین موضوعی به معنای روشن بودن همیشگی تمام رنگ های نمایشگر نیست و ال جی صرفا اطلاعات ضروری یاد شده را در حالت همیشه روشن نمایشگر به نمایش می کشد. لازم به ذکر است که پیش از این در سال ۲۰۱۳ نیز موتورولا قابلیت مشابهی تحت نام «Active Display» در موبایل هایش قرار داد.

وب سایت Android Authority در این میان باور دارد که ال جی در V10 نمایشگری ثانویه و همیشه روشن قرار داده و حالا با استفاده از تجربیات کسب شده از طریق همان تلفن هوشمند این ویژگی را به شکل تمام صفحه در G5 قرار خواهد داد.

ال جی تا کنون در پرچمداران خود از پنل های LCD استفاده کرده و چنین پنل هایی در هنگام روشن بودن نمایشگر مصرف بالای انرژی را به همراه دارند. باید دید در این خصوص تدبیر ال جی چه بوده است.

همانطور که گفتیم، اعلام شده که سامسونگ هم تصمیم دارد از نمایشگر همیشه فعال و روشن در گلکسی اس ۷ بهره گیرد اما با این حال پرچمدار سامسونگ از پنل AMOLED استفاده می کند که در قیاس با LCD، مصرف انرژی کمتری دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • علی

    فک کنم همه یاد گوشیهای مرحوم نوکیا افتادن...

  • Afshin7727

    اگه ب این باشه منم رو یازده دوصفر داشتمش .یادش بخیر

    • Imamal

      ?واقعا یادش بخیر

  • mohsen

    این برنامه تو گوشی نوت 3 من هم هستش که چیزی تازه ای نیست که

    • alireza

      ولی من فک کنم که این قابلیت هم جدیده هم خیلی به درد بخور. شاید اول فک کنید همه گوشی ها اینو داشتن ولی اگه یه کم دقت کنین می بینید که تو گوشی های نوکیا و سامسونگ همه چیزها روی صفحه اصلی نشون داده می شد. مثل تماس ها و پیام ها و اینا... اما روی V10 همه اینها تو نمایشگر ثانویه یا به اصطلاح second display هست که البته اونم می تونید خودتون سفارشی کنید و هر چی دلتون خواست رو اون بالا نمایش بده. حتی می تونید اسم خودتون رو اون بالا بنویسید با فونت های قشنگ. یا حتی اگر لازمش ندارید می تونید کلا خاموشش کنید.

  • امید

    اره روی n8 نوکیا هم بود

  • هادی

    میلیاردها سال پیش رو گوشی لومیا 920 این قابلیت رو داشتم...Glance Screen

مطالب پیشنهادی