ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پس از MWC و در فروردین ماه منتظر معرفی پرچمدار HTC باشید

کنگره جهانی موبایل مکانی بسیار عالی برای شرکت های معتبر است تا بتوانند دستاوردهای خود در زمینه تلفن های هوشمند را به نمایش گذاشته و آنها را معرفی کنند. در این میان تصور می شد ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۱ بهمن ۱۳۹۴  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کنگره جهانی موبایل مکانی بسیار عالی برای شرکت های معتبر است تا بتوانند دستاوردهای خود در زمینه تلفن های هوشمند را به نمایش گذاشته و آنها را معرفی کنند. در این میان تصور می شد که شرکت HTC را هم می توان در میان کمپانی هایی یافت که تصمیم دارد پرچمدار بعدی خویش را در MWC معرفی کند اما چنین نیست.

امروز خبری غیر رسمی در فضای مجازی منتشر شده که حکایت از عدم معرفی پرچمدار بعدی شرکت تایوانی در کنگره جهانی موبایل دارد. این طور که خبر می رسد شرکت مذکور تصمیم دارد در رویدادی جداگانه و اختصاصی، پرچمدار خود را در تاریخ ۱۱ آوریل ۲۰۱۶ - ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ معرفی نماید.

این در حالیست که شرکت تایوانی تصمیم گرفته نام پرچمدار خود را نیز تغییر داده و از One M10 استفاده نکند. البته گفته شده که HTC باز هم از برند One استفاده خواهد کرد اما مشخص نیست چه دنباله ای برای آن انتخاب نماید.

تمایل HTC برای معرفی پرچمدار آتی خود در تاریخ متفاوت و با نامی جدید به هیچ وجه عجیب نیست و تا حد زیادی منطقی به نظر می رسد. این شرکت نیازمند تغییرات بسیاری برای بهبود شرایط خود است و شاید همین موارد بتوانند به شرایط کنونی آن یاری رسانند.

در خبری که امروز منتشر شده، بیان گشته که احتمالا مراسم ۲۳ فروردین HTC در شهر لندن برگزار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • meity

    اچ تی سی با اون مدل ضعیفش خودشو به فنا داد حیف به اون طراحی m8 که با مدل بعدیش گند زد بهش

  • ُShahrokh

    تورا به جان مادرت گوشی توپی باش

  • M10

    نه اینجور نیست این سیاست اچ تی سی هستش و امسال گوشی بسیار خوبی ارایه خواهد داد

    • bad name

      طراحی که فوق العادس نیاز پس عوضش سری رو که درد نمیکنه دسمال نمیبندن ?

  • shabgard

    شرکت های بزرگ و با کیفیتی مثل اچ تی سی به این حال در آمدن... بعد کمپانی هایی مانند سامسونگ و هواوی...

  • کامران

    شکستی دوباره از اچ تی سی

  • اشکان

    اِ اِ اِ، اچتیسی دوباره داره اشتباهی که سر M9 کرد رو تکرار میکنه که! :/

  • mohsen

    تااچ تی سی بیاد گوشی معرفی کنه سامسونگ وال جی که کلی فروختن من فکر نکنم این گوشی بتونه در کنار غولی مثل اس 7 سامسونگ خود نمایی کنه وفروشی داشته باشه

مطالب پیشنهادی