ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از محافظ G5 رونمایی کرد؛ بدنه فلزی تایید شد

اگرچه ال جی قرار نیست تا 10 روز آینده از جی 5، پرچمدار جدید خود رونمایی کند اما اخیرا این کمپانی، محافظ Quick Cover مخصوصی برای آن معرفی کرده است. محافظ LG G5 Quick Cover، ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۲ بهمن ۱۳۹۴  |  ۱۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگرچه ال جی قرار نیست تا 10 روز آینده از جی 5، پرچمدار جدید خود رونمایی کند اما اخیرا این کمپانی، محافظ Quick Cover مخصوصی برای آن معرفی کرده است. محافظ LG G5 Quick Cover، شباهت بسیاری به همان محصولی دارد که پیشتر برای LG K10 نیز تولید شده بود. در واقع کاربر بدون برداشتن محافظ روی صفحه می تواند با تماس ها پاسخ دهد. محافظ جدید LG G5 علاوه بر این، امکان قرار دادن زنگ هشدار بدون باز کردن صفحه جلویی را هم به کاربرش خواهد داد.

روز گذشته بود که ال جی با به اشتراک گذاشتن تصویری جدید، نمایشگر همیشه فعال G5 را تایید نمود. حالا در تصویر فوق هم که محافظ فلزی را نشان می دهد، باز هم چنین مسئله ای مورد تایید قرار گرفته است. در تصویر فوق، زمان، تاریخ و چهار آیکون نوتیفیکیشن دیده می شود.

همچنین، این کمپانی در کنفرانس مطبوعاتی مرتبط با محصول نام برده، فلزی بودن تلفن همراه جدیدشان را تایید کردند. نسل های قبل پرچمداران خانواده G، پیش از این بدنه ای پلاستیکی داشتند.

آخرین محافظ توسعه یافته از سوی LG، قابلیت کاورهای پیشین را هم دارد، اما با این تفاوت که بهبودهایی در آن حاصل شده. مثل قابلیت لمسی بودن و مشاهده ساعت، تاریخ و نوتیفیکیشن ها. با این وجود، شایعات مربوط به نمایشگر دوم نیز کاملا منتفی می شود و گویا در LG G5 حداقل شاهد حضور آن نخواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • mani

    با سلام خدمت تمام دوستداران فناوری
    من هیچ وقت گوشی های ال جی رو دوست نداشتم ولی الان عاشق ال جی هستم به خاطر یکی از بهترین گوشی های که تا حالا دیدم ال جی v10 واقعا عالیه از همه نظر خوش ساخت خیلی رون کار می کنه من همه برندی دستم گرفتم اما این گوشی یک چیز دیگه از این به بعد من یکی از هواداران باشگاه الجی هستم
    M.I.S

  • ُShahrokh

    کلا با محافظ و قاب هیچ محصولی حال نمیکنم .... اصلا به درد نمیخوره

  • علی

    من به شخضه قاب g3 رو بیشتر می پسندیدم اون تیکه ی دایره ایش خوشگل تر از مربعی بود این بیشتر منو یاد در زندان یا یخچال می ندازه

  • محسن

    ال جی بتونه اون رابط کودکانشو وباطریشو درست کنه شاید بتونه خوب فروش داشته باشه

    • the witcher

      دقیقا مال سامسونگم مهدکودکیه خیلی رنگی رنگیه ولی سامسونگ به خاطر طرفدارای متعصیش فروشش رو میکنه.
      من خودم به شخصه رابط کاربری هواوی رو بیشتر میپسندم( هم استایل آیکوناش همه یه شکلن و منظمن هم اینکه زیاد رنگی پنگی نیس)
      البته اندروید خالص جای خود دارد(نکسوس ها)

    • احسان نوری

      رابط کاربری کودکانه نفرمایید بهترین کاربری نواوری خلاقیت برای الجی هست شاید فروش خوب کنه ببینید از وقتی جی ۲معرفی شد فروش بیش از حد انتظارش شروع شد چندتا جایزه گرفت نمیدونم طرفدار اپل هستی یا سامسونگ چون لاغل هیچ خلاقیت وکاربری خوبی ندارن این دوبرند الجی انقدر غول شده دیگه با اینجور نظرها خراب نمیشه

    • رضا

      به نظر من ال جی موفق تر از اچ تی سی و سامسونگ وی حتی هواوی چینی بوده ال جی گوشی های خاصی میزنه رابط کاربریش. هم خیلی خوب و نسبت به رابط کاربری سامسونگ و سونی خیلی بهتره من خودم جی فلکس 2 دارم گوشی خاصیه و همچنین باطریشم عالیه وقتی کار نکردی در مورد ال جی نظر نده برادر من

      • امیر

        اگ خوب بود پس باید فروشش بیشتر میشد نه اینکه هر هر روز بد تر دیروز.نظر کل مهمه الان اکثرا میگن رابطه کاربری ال جی بده

      • مصطفی

        والا بعضیها دلشون خوشه

      • abbaskk

        داش من میخوامg flex2میخوام بگیرم شما کدوم نسخشو گرفتی ازش راضی هستی

        • مصطفی

          داداش من همین مدلش خوبه ولی تو ایران با گارنتی نیست بخاطر پایین نیومدن فروش جی 4

      • محمد

        برادر من هم جی تو داشتم هم جی تری 16 گیگ الانم جی تری32 دارم رابط کابری مزخرف تر از رابط کابری الجی وجود نداره...رابط کابری سامسونگو با الجی مقایسه نکن...تعصب هم حدی داره اخه...البته برند خوبیه...

مطالب پیشنهادی