لومیا ۶۵۰ با قیمت ۱۹۹ دلار به شکل رسمی از سوی مایکروسافت معرفی شد
پس از حرف و حدیث های بسیار، امروز بالاخره مایکروسافت از تلفن هوشمند لومیا ۶۵۰ که به ویندوز ۱۰ موبایل مجهز شده، به شکل رسمی پرده برداشت. پیش از این مشخصات و حتی تصاویر زنده ...
پس از حرف و حدیث های بسیار، امروز بالاخره مایکروسافت از تلفن هوشمند لومیا ۶۵۰ که به ویندوز ۱۰ موبایل مجهز شده، به شکل رسمی پرده برداشت.
پیش از این مشخصات و حتی تصاویر زنده و رندر شده این محصول به فضای مجازی راه یافته بودند و می توان دید که محصول نهایی، تفاوتی با آنچه پیشتر برایتان گزارش داده ایم، ندارد.
جدیدترین لومیای مایکروسافت به نمایشگری ۵ اینچ و پنل OLED با رزولوشن HD مجهز شده است. ترکیب اندازه نمایشگر با این رزولوشن تصویر، باعث دست یافتن به چگالی ۲۹۷ پیکسل در هر اینچ می شود. لازم به ذکر است که نمایشگر ۵ اینچ موبایل مورد بحث از گوریلا گلس ۳ نیز برخوردار است.
لومیا ۶۵۰ همچنین از یک گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل افزایش بهره می برد. باتری دستگاه نیز ۲۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد و مایکروسافت از چیپست اسنپدراگون ۲۱۲ استفاده کرده که این سیستم-بر-چیپ، دارای پردازنده ای با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز است و نکته مثبت اینکه از ارتباط نسل چهارم یا همان LTE نیز پشتیبانی به عمل می آورد.
جدیدتری عضو خانواده لومیا همچنین میزبان دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی است که هر دو از گشودگی دهانه لنز f/2.2 بهره برده و در دو سوی این تلفن هوشمند جای گرفته اند.
نکته جالب اینکه مایکروسافت خبر می دهد که این اسمارت فون مجهز به ویندوز ۱۰، "انتخابی هوشمندانه برای کسب و کارهاست" و در واقع نشان می دهد که با ارائه چنین موبایل هایی، چه راهی را نشانه گرفته است.
در نهایت باید اشاره داشت که لومیا ۶۵۰ مایکروسافت در هفته جاری در اروپا به فروش خواهد رسید. اهالی ردموند قیمت این محصول را نیز ۱۹۹ دلار تعیین کرده اند و آن را تنها در دو رنگ مشکی و سفید ارائه می دهند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.





ببینید چون خواستن گوشی رو نازک در بیارن مجبور بودن باتری با ظرفیت پایین استفاده کنن خوب حالا اگه میومد یه سی پی یو پر مصرف استفاده میکرد باتری تند و تند خالی میشد از یه سی پی یو با مصرف برق پایین و البته حداکثر فرکانس استفاده شده تا همه چی با هم مچ بسته. سی پی یو کم مصرف باتری پرفیت پایین بدنه نازک!
بعد وقتی میگن مایکروسافت همیشه یه جاش رو کم میذاره مگه تو گوشی های اندرویدی اینجوری نیست؟
یکی رم و حافظه خوب داره دوربینش چرته یکی سی پی یو قوی داره باتریش کمه یکی همه چیش عالیه حافظه دردسترسش کمه ...
قابل توجه کسایی که به سی پی یو snap 212 این گوشی گیرمیدن اخه برادر من ویندوزفون انقدر روونه ک. نیازی به snap 801 نداره اون موبایلای اندرویدیه که به سی پی یو هشت هسته و رم چهار نیاز داره
ماکروسافت هم با این زباله های ویندوز فونی فقط بر حجم مواد بازیابفتی در جهان اضافه میکنه :)
نگران نباش مایکروسافت اونقد گوشی تولید نمی کنه
مشکیش جدا خوشگله..!
ولی گوشیش خیلی مردونه ست!
مایکروسافت باید بدونه دیگه که بیشتر دارندگان اپل (حداقل تو ایران) خانوم ها هستن.
.
هواوی و سونی و غیره هم با میان رده های جذاب برای خانوماست که فروششون تضمین شدست. البته جدا از بحث قیمت و غیره..
خوشمان امد
حیف این طراحی که اسنپدراگون 212 روشه
دقیقا حرف شما صحیحه
نمیدونم چرا این مایکروسافت همیشه یه قسمتو ایراد دار میزاره که کلن ارزشه جنسو کم میکنه
همین گوشیو اگه با یه پردازنده قویتر میداد یه برگ برنده میشد براشو کلی فروش می کرد .بعد میگن چرا کم شده فروش گوشیاش
گوشی خوش ساختیه ولی اخه اسنپدراگون 212؟ |: اونم با قیمت 200 دلار؟ |: حداقل باید اسنپدراگون 4XX میذاشت! چون 640 اسنپدراگون 400 داشت، ولی نکات مثبتی هم داره، اول فریم فلزی که نشون میده طراحی مایکروسافت نسبت به 950 تغییر کرده دوم اسپیکر که شکل اسپیکر سرفیسه و به جلو منتقل شده، خیلی اتفاق خوبیه که اسپیکرو جلوی دیوایس تعبیه می کنند، مثل نکسوس های جدید (:
ولی برای من یه سوال پیش اومد، دقیقا مایکروسافت توی mwc 2016 میخاد چه کار کنه؟
صلوات ختم کن