ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لومیا ۶۵۰ با قیمت ۱۹۹ دلار به شکل رسمی از سوی مایکروسافت معرفی شد

پس از حرف و حدیث های بسیار، امروز بالاخره مایکروسافت از تلفن هوشمند لومیا ۶۵۰ که به ویندوز ۱۰ موبایل مجهز شده، به شکل رسمی پرده برداشت. پیش از این مشخصات و حتی تصاویر زنده ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۶ بهمن ۱۳۹۴  |  ۱۱:۵۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پس از حرف و حدیث های بسیار، امروز بالاخره مایکروسافت از تلفن هوشمند لومیا ۶۵۰ که به ویندوز ۱۰ موبایل مجهز شده، به شکل رسمی پرده برداشت.

پیش از این مشخصات و حتی تصاویر زنده و رندر شده این محصول به فضای مجازی راه یافته بودند و می توان دید که محصول نهایی، تفاوتی با آنچه پیشتر برایتان گزارش داده ایم، ندارد.

جدیدترین لومیای مایکروسافت به نمایشگری ۵ اینچ و پنل OLED با رزولوشن HD مجهز شده است. ترکیب اندازه نمایشگر با این رزولوشن تصویر، باعث دست یافتن به چگالی ۲۹۷ پیکسل در هر اینچ می شود. لازم به ذکر است که نمایشگر ۵ اینچ موبایل مورد بحث از گوریلا گلس ۳ نیز برخوردار است.

لومیا ۶۵۰ همچنین از یک گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل افزایش بهره می برد. باتری دستگاه نیز ۲۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد و مایکروسافت از چیپست اسنپدراگون ۲۱۲ استفاده کرده که این سیستم-بر-چیپ، دارای پردازنده ای با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز است و نکته مثبت اینکه از ارتباط نسل چهارم یا همان LTE نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

جدیدتری عضو خانواده لومیا همچنین میزبان دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی است که هر دو از گشودگی دهانه لنز f/2.2 بهره برده و در دو سوی این تلفن هوشمند جای گرفته اند.

نکته جالب اینکه مایکروسافت خبر می دهد که این اسمارت فون مجهز به ویندوز ۱۰، "انتخابی هوشمندانه برای کسب و کارهاست" و در واقع نشان می دهد که با ارائه چنین موبایل هایی، چه راهی را نشانه گرفته است.

در نهایت باید اشاره داشت که لومیا ۶۵۰ مایکروسافت در هفته جاری در اروپا به فروش خواهد رسید. اهالی ردموند قیمت این محصول را نیز ۱۹۹ دلار تعیین کرده اند و آن را تنها در دو رنگ مشکی و سفید ارائه می دهند.

Lumia650_Marketing_Image-SSIM-02-1024x731-w600

Lumia650_Marketing_Image-SSIM-01-1024x731-w600

Lumia650-Rational-White-Back-1024x731-w600

Lumia650-Rational-White-Front-SSIM-1024x731-w600

Lumia650-Rational-White-Right-1024x731-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • فرهاد

    ببینید چون خواستن گوشی رو نازک در بیارن مجبور بودن باتری با ظرفیت پایین استفاده کنن خوب حالا اگه میومد یه سی پی یو پر مصرف استفاده میکرد باتری تند و تند خالی میشد از یه سی پی یو با مصرف برق پایین و البته حداکثر فرکانس استفاده شده تا همه چی با هم مچ بسته. سی پی یو کم مصرف باتری پرفیت پایین بدنه نازک!
    بعد وقتی میگن مایکروسافت همیشه یه جاش رو کم میذاره مگه تو گوشی های اندرویدی اینجوری نیست؟
    یکی رم و حافظه خوب داره دوربینش چرته یکی سی پی یو قوی داره باتریش کمه یکی همه چیش عالیه حافظه دردسترسش کمه ...

  • iman

    قابل توجه کسایی که به سی پی یو snap 212 این گوشی گیرمیدن اخه برادر من ویندوزفون انقدر روونه ک. نیازی به snap 801 نداره اون موبایلای اندرویدیه که به سی پی یو هشت هسته و رم چهار نیاز داره

  • lyla

    ماکروسافت هم با این زباله های ویندوز فونی فقط بر حجم مواد بازیابفتی در جهان اضافه میکنه :)

    • سیاوش

      نگران نباش مایکروسافت اونقد گوشی تولید نمی کنه

  • علیرضا

    مشکیش جدا خوشگله..!
    ولی گوشیش خیلی مردونه ست!
    مایکروسافت باید بدونه دیگه که بیشتر دارندگان اپل (حداقل تو ایران) خانوم ها هستن.
    .
    هواوی و سونی و غیره هم با میان رده های جذاب برای خانوماست که فروششون تضمین شدست. البته جدا از بحث قیمت و غیره..

  • محسن

    خوشمان امد

  • mohammadmj

    حیف این طراحی که اسنپدراگون 212 روشه

    • احمد

      دقیقا حرف شما صحیحه
      نمیدونم چرا این مایکروسافت همیشه یه قسمتو ایراد دار میزاره که کلن ارزشه جنسو کم میکنه
      همین گوشیو اگه با یه پردازنده قویتر میداد یه برگ برنده میشد براشو کلی فروش می کرد .بعد میگن چرا کم شده فروش گوشیاش

  • Rivekan

    گوشی خوش ساختیه ولی اخه اسنپدراگون 212؟ |: اونم با قیمت 200 دلار؟ |: حداقل باید اسنپدراگون 4XX میذاشت! چون 640 اسنپدراگون 400 داشت، ولی نکات مثبتی هم داره، اول فریم فلزی که نشون میده طراحی مایکروسافت نسبت به 950 تغییر کرده دوم اسپیکر که شکل اسپیکر سرفیسه و به جلو منتقل شده، خیلی اتفاق خوبیه که اسپیکرو جلوی دیوایس تعبیه می کنند، مثل نکسوس های جدید (:
    ولی برای من یه سوال پیش اومد، دقیقا مایکروسافت توی mwc 2016 میخاد چه کار کنه؟

  • آروین

    صلوات ختم کن

مطالب پیشنهادی