انتشار تصویری واضح از نسخه سفیدرنگ HTC One M10
در روزهایی که فاصله چندانی با آغاز کنگره جهانی موبایل نداریم، درز تصاویر و اطلاعات مختلف از پرچمداران شرکت های مختلف در حال افزایش است. در روزهای گذشته تصاویر مختلفی از موبایل های مورد انتظاری ...
در روزهایی که فاصله چندانی با آغاز کنگره جهانی موبایل نداریم، درز تصاویر و اطلاعات مختلف از پرچمداران شرکت های مختلف در حال افزایش است. در روزهای گذشته تصاویر مختلفی از موبایل های مورد انتظاری از جمله گلکسی s7 سامسونگ و G5 ال جی منتشر شد، که عطش طرفداران را بیش از پیش افزایش داد.
اما به نظر می رسد ماجرا به اینجا ختم نخواهد شد و پرچمدار ۲۰۱۶ اچ تی سی هم قرار است باز هم سهمی از این لو رفتن ها داشته باشد. امروز برای اولین بار تصویری از نسخه سفید رنگ One M10 این شرکت تایوانی در اینترنت منتشر شد.
این بار هم پای افشاگر معروف Evan Blass در میان است. او مدتی قبل هم تصویری از نسخه سیاه رنگ موبایلی که فعلاً با نام رمز Perfume شناخته می شود را در فضای مجازی منتشر نمود.
از لحاظ ظاهری به نظر می رسد که هر دو موبایل از یک مدل مشابه باشند، که البته نمی تواند احتمال حقیقی بودن این تصاویر را کم یا زیاد کند.
اچ تی سی قبلاً اعلام کرده بود که پرچمدار سال ۲۰۱۶ آنها از لحاظ ظاهری به مدل One A10 شباهت خواهد داشت. از مجموع این اطلاعات این طور برداشت می شود که شرکت تایوانی امسال تمرکز زیادی را بر طراحی ظاهری پرچمدارش گذاشته است.
در خصوص مشخصات سخت افزاری اطلاعات جدیدتری در دسترس نیست. تا اینجای کار می دانیم که به احتمال فراوان One M10 از یک نمایشگر ۲.۵ اینچی آمولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل برخوردار خواهد بود. بهره مندی از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات ذکر شده برای این محصول اچ تی سی است.
باید تا ماه مارس (اسفند ماه) منتظر ماند و دید حاصل آخرین تلاش های شرکت اچ تی سی برای خروج از بحران چگونه از آب در خواهد آمد، و آیا این اسمارت فون جدید می تواند به رفع بخشی از مشکلات فعلی این کمپانی بحران زده کمک کند یا نه.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

وقتی خودش گفته شبیهa9هست پس صد درصد خودشه
سامسونگ رو ساختن گذاشتن اونجا
سامسونگ نیست؟هه
چی سامسونگ نیست؟!
ایول به طرفدارای اچ تی سی همه کامنتا یجورایی نوشتن که کاش این طرحیش نباشه و گوشی زیبایی رو طراحی کند منم با نطرات شما موفق و اون کسی که گفته بود پارسال ام ناین طراحیش مثل سال پیشش بود و جلب توجه زیادی نکرد و کاربران خسته شده بودن از این طراحی تکراری و در کل پارسال طراحیش خیلی زیبا بود فقط حیف تکراری بود انشالله با یک دوربین خوب صفحه نمایش با کیفیت و یک طراحی زیبا و جدید این گوشی رو بزودی به بازار عرضه کند.فردا گوشی های شیائومی و سامسونگ و ال جی پرچمداران خودشونو رونمایی میکنن باید ببینیم این گوشی ها کدامشون بازار رو به دست می اوردن.
سلام دوستان باتوجه به تجربه ی اچ تی سی هیچوقت چنین گوشی در پرچمدارنش نبوده و این طراحی واقعا زشت هستش من هم دوست دارم طراحی عالی بکار ببرد چون اونایی که درفدار این برند هم نیستن از طراحی این شرکت خوشش می ایی انشالله که این نباشد.
سلام دوستان عزیز،یچیز برا من خیلی جالبه تو هیچ کدوم از سایت های داخلی و خارجی که نظر هارو خوندم ندیدم کسی یه لحظه به دوتا عکسی که از وان ام تن ایوان بلس منتشر کرده نگاه کنه با دقت،شماها نگاه کنین دوتا عکس شدیدن دست کاری شدن و این دوتا عکس که یکی سفیده یکی سیاه دو گوشی شبیه هم نیستن(جایه سنسور مجاورت لید نوتیفیکیشن و از همه مهمتر دکمه هوم که با هم فرق داره)نظر شما عزیزان چیه؟
سلام،بله دوست عزیز میتونه حرف شما درست باشه ولی این نکته رو هم بگم که قبل از معرفی یه گوشی(عمدتا پرچمدارا) چند نمونه اولیه ساخته میشه بهترینشون برگزیده میشه واسه معرفی رسمی،شاید اینا هم جزو نمونه های اولی بوده باشن،درست مثل lg g5،موفق باشید...
چه تصویر مسخره ای ابدا این وان ام ۱۰ باشه
دیجیاتو لطفا صفحه دو و نیم اینچی رو اصلاح کن
آیفون رو با سامسونگ قاطی کنی میشه اچ تی سی وان ام 10
این عکسه که خیلی ضایست که طراحی شده و کامپیوتریه ???
اصلا واقعی نیس شاید یه ادم مریض درستش کرده باشه