انتشار تصویر واقعی از موبایل LG G5 توسط اپراتور کره ای
مشخصات ال جی G5 برای کسی پوشیده نیست و شایعات متنوعی در رابطه با آن در وب منتشر شده و تقریبا همه به ویژگی های اصلی این دستگاه واقف هستند. اما امروز تصویر جدیدی از ...
مشخصات ال جی G5 برای کسی پوشیده نیست و شایعات متنوعی در رابطه با آن در وب منتشر شده و تقریبا همه به ویژگی های اصلی این دستگاه واقف هستند. اما امروز تصویر جدیدی از این دیوایس لو رفته که کاملا واقعی به شمار می رود و منبع انتشار آن اپراتور مخابراتی LG U+ کره جنوبی است که به خود کمپانی مورد بحث تعلق دارد.
جی 5 قرار است در روز یکشنبه دوم اسفند ماه، یعنی فردا در کنگره جهانی موبایل در بارسلون معرفی گردد.
تصویر جدیدی که در ادامه این مطلب خواهید دید، با شایعه های پیشین فرق چندانی ندارد و همان طور که می توان دید، بدنه دستگاه تمام فلزی است و دوربین دوگانه ای در پشت آن قرار دارد و بر اساس شایعات، لنزهای 16 و 8 مگاپیکسلی دارد. همچنین حسگر تشخیص اثر انگشت و فلاش LED نیز در پشت آن دیده می شوند.
در قسمت پائین بدنه ی دستگاه لوگوهای اپراتوری LG U+ و ال جی G5 را نیز می توان مشاهده نمود.
در آخر هم یادآوری کنیم که چند ساعت پیش خبری مبنی بر انتشار تصویر جدید این محصول منتشر شده بود که ادعا می شد واقعی است اما عکس جدید از سوی یکی از شرکت های وابسته به خود ال جی منتشر شده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

دوستان این تصویر کانسپت هست.امروز 2 اسفند معرفی جی 5 بود.برید ببینید چه طراحی فوق العاده ایی داره.ترکونده
خیلی امسال ب الجی امیدوار بودم اما با این عکس واقعا ناامید شدم
منتظر بودم جی5 رو بگیرم اما اگه واقعا این باشه عمرا سمتش نمیام
قوطی روغن های لادن رو ذوب کردن باهاش g5 ساختن :(
من G2 داشتم واقعا قشنگ بود امثال میخواستم G5 بگیرم ولی اگه این باشه بد ضرری میده ال جی با این طراحی
یعنی شرکت سونی باید یه کلاس طراحی واسه بقیه شرکتا بزاره.
خدایی این دیگه چیه از الجی انتظار نداشتم
من یکی تو همه برندا یه اچ تی سی رو دوست داشتم از لحاظ طراحی اونم که خراب کرده.اینم الجی که گوشیش به آدم فحش میده با این قیافش.ای چیه خو! یه سامسونگ هست که تفاوت زیادی با مسل قبلش نداره البته من موافق بودم با همین حالتش.ولی دوربینو میداد تو خوب بود
یعنی عرضه ندارن دوربینش بیرون نزده باشه؟؟؟
میخواستم جی ۴مو بفروشم جی ۵ بگیرم ولی
نمیدونم چرا الان یه مقدار حس میکنم مرددم ?
اقلا تیره تر میکردنش انقد زیباییش چشمو کور نکنه ?
امیدوارم مشکیشم بیاد ?
یعنی اگه با مقوا میساخت بهتراز اینجور فلزی میشد ?
اومدم از طراحی بگم دیدم دوستان همه اشو گفتن. افتضاح واقعا
پشتش شبیه قوطی کمپوته
اون از طراحی داغون اچ تی سی،اینم ال جی،دارن خودشونو نابود میکنن با این کار