ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویر واقعی از موبایل LG G5 توسط اپراتور کره ای

مشخصات ال جی G5 برای کسی پوشیده نیست و شایعات متنوعی در رابطه با آن در وب منتشر شده و تقریبا همه به ویژگی های اصلی این دستگاه واقف هستند. اما امروز تصویر جدیدی از ...

فروغ بیداری
فروغ بیداری منتشر شده در ۱ اسفند ۱۳۹۴  |  ۱۵:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مشخصات ال جی G5 برای کسی پوشیده نیست و شایعات متنوعی در رابطه با آن در وب منتشر شده و تقریبا همه به ویژگی های اصلی این دستگاه واقف هستند. اما امروز تصویر جدیدی از این دیوایس لو رفته که کاملا واقعی به شمار می رود و منبع انتشار آن اپراتور مخابراتی LG U+ کره جنوبی است که به خود کمپانی مورد بحث تعلق دارد.

جی 5 قرار است در روز یکشنبه دوم اسفند ماه، یعنی فردا در کنگره جهانی موبایل در بارسلون معرفی گردد.

تصویر جدیدی که در ادامه این مطلب خواهید دید، با شایعه های پیشین فرق چندانی ندارد و همان طور که می توان دید، بدنه دستگاه تمام فلزی است و دوربین دوگانه ای در پشت آن قرار دارد و بر اساس شایعات، لنزهای 16 و 8 مگاپیکسلی دارد. همچنین حسگر تشخیص اثر انگشت و فلاش LED نیز در پشت آن دیده می شوند.

در قسمت پائین بدنه ی دستگاه لوگوهای اپراتوری LG U+ و ال جی G5 را نیز می توان مشاهده نمود.

در آخر هم یادآوری کنیم که چند ساعت پیش خبری مبنی بر انتشار تصویر جدید این محصول منتشر شده بود که ادعا می شد واقعی است اما عکس جدید از سوی یکی از شرکت های وابسته به خود ال جی منتشر شده است.

LG-G5-LG-U-varaint-leaked

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • حامد

    دوستان این تصویر کانسپت هست.امروز 2 اسفند معرفی جی 5 بود.برید ببینید چه طراحی فوق العاده ایی داره.ترکونده

  • میثم

    خیلی امسال ب الجی امیدوار بودم اما با این عکس واقعا ناامید شدم
    منتظر بودم جی5 رو بگیرم اما اگه واقعا این باشه عمرا سمتش نمیام

  • مهران

    قوطی روغن های لادن رو ذوب کردن باهاش g5 ساختن :(
    من G2 داشتم واقعا قشنگ بود امثال میخواستم G5 بگیرم ولی اگه این باشه بد ضرری میده ال جی با این طراحی

  • Sony

    یعنی شرکت سونی باید یه کلاس طراحی واسه بقیه شرکتا بزاره.
    خدایی این دیگه چیه از الجی انتظار نداشتم

  • رضا

    من یکی تو همه برندا یه اچ تی سی رو دوست داشتم از لحاظ طراحی اونم که خراب کرده.اینم الجی که گوشیش به آدم فحش میده با این قیافش.ای چیه خو! یه سامسونگ هست که تفاوت زیادی با مسل قبلش نداره البته من موافق بودم با همین حالتش.ولی دوربینو میداد تو خوب بود

  • zia

    یعنی عرضه ندارن دوربینش بیرون نزده باشه؟؟؟

  • سعید

    میخواستم جی ۴مو بفروشم جی ۵ بگیرم ولی
    نمیدونم چرا الان یه مقدار حس میکنم مرددم ?
    اقلا تیره تر میکردنش انقد زیباییش چشمو کور نکنه ?

    • سعید

      امیدوارم مشکیشم بیاد ?

      • سعید

        یعنی اگه با مقوا میساخت بهتراز اینجور فلزی میشد ?

  • amin

    اومدم از طراحی بگم دیدم دوستان همه اشو گفتن. افتضاح واقعا

  • hosein

    پشتش شبیه قوطی کمپوته

  • پوریا

    اون از طراحی داغون اچ تی سی،اینم ال جی،دارن خودشونو نابود میکنن با این کار

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی