ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همکاری Bang & Olufsen و ال جی در تولید جی ۵
تکنولوژی

تلفن هوشمند LG G5 صاحب بلندگوهای ساخت Bang & Olufsen خواهد بود

در شرایطی که زمان چندان زیادی تا رونمایی از اسمارت فون G5 شرکت LG باقی نمانده، این شرکت کره ای امروز رسماً اعلام کرد که پرچمدار امسالش مجهز به بلندگوهای قدرتمند ساخت B&O PLAY خواهد بود. B&O PLAY ...

محمد مافی‌ها
محمد مافی‌ها منتشر شده در ۱ اسفند ۱۳۹۴  |  ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در شرایطی که زمان چندان زیادی تا رونمایی از اسمارت فون G5 شرکت LG باقی نمانده، این شرکت کره ای امروز رسماً اعلام کرد که پرچمدار امسالش مجهز به بلندگوهای قدرتمند ساخت B&O PLAY خواهد بود.

B&O PLAY یکی از زیرشاخه های کمپانی مشهور دانمارکی Bang & Olufsen است؛ شرکتی که شهرت جهانی اش را مدیون تولید لوازم صوتی و تصویری بسیار باکیفیت و البته گران قیمت است.

کره ای ها وعده داده اند که مالکان G5 از «بهترین تجربه صوتی» ممکن برخوردار خواهند شد. گرچه می بایست تا زمان عرضه عمومی این موبایل منتظر ماند و از نزدیک صحت این ادعا را بررسی کرد.

این اولین بار است که LG برای تولید بلندگوی محصولاتش با این شرکت دانمارکی همکاری می کند، اما Bang & Olufsen ده سال قبل هم در تولید یک موبایل لوکس عجیب و غریب با سامسونگ همکاری داشته، و یکی دو سال پیش هم اسپیکرهای با کیفیتی برای Vertu Signature Touch تولید کرده بود.

دیگر خصوصیات سخت افزاری G5 هم مانند اسپیکرهایش از بهترین هاست؛ چیپ مجتمع اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، نمایشگر Quad HD به ابعاد ۵.۵ اینچ و دوربین عقب دوگانه گواه این مطلب هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • samir1374

    همین شرکت قراره بلندگوهای قبلت پرچمدار ویندوزی اچ پی رو بزنه.

  • ماهان

    عالیه این ویژگیش

  • iDiN

    بابا این شرکتا چرا انقد زود به زود مدل جدید میزنن..
    حداقل یخورده صبور باشن...

  • علی

    برای بعضی ها مثل من کیفیت صدا خیلی مهمه. مثلا خود من شدیدا کلاسیک گوش میدم و برای کلاسیک لازمه که همه جزئیات دقیق ؤ شفاف باشند و این کیفیت خیلی بالایی رو میطلبه. جی 3 وقتی اومد نسبت به خودش خوب بود. هم اسپیکر مونوش قابل قبول بود هم کیفیت پخشش با هدفون. البته که هنوز هم به شدت ضعیفه اما مسبت به خودش خوب بود. امیدوارم جی5 بتونه از نظر کیفیت. صدا حسابی بدرخشه

    • کامران

      بهشون گفتم دقیقا همین کارو بکنن

      • ُShahrokh

        آفرین کامران جون ، تو که اینقد خوبی ، به سامسونگم بگو ، ثواب داره عزیزم

مطالب پیشنهادی