سونی از تلفن هوشمند «X Performance»، مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ پرده برداشت
به طور کلی کسی تصورش را نمی کرد که سونی با دست پر به کنگره جهانی موبایل آمده باشد اما مدیران ارشد این شرکت ژاپنی دقایقی پیش خلاف این مطلب را ثابت کردند. سونی امروز ...
به طور کلی کسی تصورش را نمی کرد که سونی با دست پر به کنگره جهانی موبایل آمده باشد اما مدیران ارشد این شرکت ژاپنی دقایقی پیش خلاف این مطلب را ثابت کردند.
سونی امروز از سه تلفن هوشمند X، XA و X Performance پرده برداشت. نمونه پرفورمنس به اسنپدراگون ۸۲۰، نمایشگر ۵ اینچ و رزولوشن تمام اچ دی مجهز شده است.
طراحی دستگاه شباهت بسیاری به سری Z دارد و همچنان می توان کناره های مستطیل شکل آن را مشاهده کرد. نمایشگر این موبایل ولی در کناره ها، کمی خم شده و به شاسی رسیده تا زیبایی خاصی به X Performance دهد.
سونی می گوید این طراحی را تا حدی بروز رسانی کرده و اکنون موبایل پرفورمنس تا حد زیادی ارگونومیک تر شده است.
شرکت ژاپنی یاد شده ادعا می کند که باتری ۲۷۰۰ میلی آمپری دستگاه می تواند تا دو روز پاسخگوی نیاز کاربران باشد. این در حالیست که مانند Z5، دوربین اصلی دستگاه نیز از سنسوری ۲۳ مگاپیکسلی بهره می برد که فوکوس خودکار آن با سرعت فوق العاده ای صورت می پذیرد. لازم به اشاره است که سونی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای جلو دستگاه و ثبت تصاویر خودگرفت استفاده کرده است.
سایر مشخصات موبایل پرفورمنس شامل سه گیگابایت حافظه RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هستند. البته کاربر این دستگاه می تواند به وسیله حافظه microSD، ظرفیت ذخیره سازی در این موبایل را افزایش دهد.
X Performance که پرچمدار خانواده اکس سونی به شمار می رود، از سنسور اثر انگشت نیز برخوردار است که همانند خانواده Z5، در کلید پاور دستگاه آرام گرفته.
سونی خبر می دهد که هر سه موبایل خانواده اکس که امروز رونمایی شدند، در خرداد ماه با رنگ های مشکی، طلایی و رز گلد و سفید به بازار خواهند آمد که البته هر مدل نیز قاب های اختصاصی خود را در هر چهار رنگ خواهد داشت.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




ایکس پرفومنس غولیه واس خودش ولی فک نکنم اندازه پریمیوم برای سونی سود داشته باشه چون که پریمیوم هم تو بازاره و هم طراحی دلچسب تری داره به خصوص رنگ کرومش و هم اینکه صفحه نمایشش فورکیه........
من خودم زد وان کامپکت دارم و کلن ترکیب فلز و شیشه رو به فلزه یک پارچه بورس خورده ترجیح میدم
سلام دوستان
یکی از بزرگترین معایب گوشی شرکت سونی ارایه دیر به بازاره
گوش های جدیدش اسفند ماه معرفی شده و خردادماه به بازار میاد تا توی بازار پخش بشه میشه تیر مرداد
تا اون موقع سامسونگ والجی فروش پرچمدارانشان انجام دادن
سامسونگ مگاپیکسلو تو دوربینش اورد پایین کیفیتش بهتر شد تازه از خود لنز سونی استفاده کرد اونوقت سونی با 23 مگاپیکسل پشت و 13 مگاپیکسل جلو عقب میفته مثل Z5 که به S6 edge plus باخت
شما خبر نداری الکی نظر نده.زد5 تو گوشی های هوشمند بهترین دوبینو داره(فعلا الجی جی5 و اس7 بررسی نشده).خود دیجیاتو هم پستشو گذاشت.الکی از پیش خودت چیزی نگو
سامسونگ تو گوشی هاش از لنز سونی استفاده میکنه برادر
(Sony make believe) بقیه هم رو حالت سیکتیر استندبای باشن لطفا
یکی از مشکلات سونی فاصله ی زیاد بین عرضه و معرفی گوشیاشه واقعا اذیت کنندست
این گوشی های جدیدی هم که معرفی کرده عالین
درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, آفرین به سونی , خیلی دوس داشتم Z6معرفی شود که نشد! این محصول جدید سونی پرفورمنس اگرچه به نظرم یک بدی داره و خیلی کوچک هس در اندازه5اینچ اما اگه باطریش واقعا تا دو روز دوام بیاره با این اسنپدراگون820 عالی عالی هس , رزولیشن صفحه نمایش هم خیلی خوب هس پایین هس و فشار زیاد به باطری و پردازنده نمیاره...
آشغال های جدید سونی
هواوی نمیخواد یه گوشی معرفی کنه؟؟؟
خوشم میاد از طراحی و کیفیت سری ایکس با زد همین طراحی رو بقیه شرکت ها ندارن و نخواهند داشت دمش گرم سونی غول تکنولوژی هست سامسونگ و ال جی و اپل جز تقلید کاری ندارن و کلی هم تبلیغات میکنن تهش هیچی که هیچی