مقایسه بین خصوصیات ۳ تلفن هوشمند جدید سونی برای خانواده Xperia X
سونی لحظاتی پیش، از خانواده تازه تلفن های هوشمند خود با نام سری X پرده برداشت که شامل ۳ محصول است: مدل قدرتمند Xperia X Performance مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، مدل Xperia X که با ...
سونی لحظاتی پیش، از خانواده تازه تلفن های هوشمند خود با نام سری X پرده برداشت که شامل ۳ محصول است: مدل قدرتمند Xperia X Performance مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، مدل Xperia X که با اسنپدراگون ۶۵۰ در رده بعدی قرار می گیرد و در نهایت یک میان رده زیبا به نام Xperia XA.
شرکت ژاپنی در محصولات تازه، تمرکز زیادی روی بهبود عملکرد دوربین و باتری دستگاه داشته است و برای این منظور قابلیت های جدیدی برای این ۳ تلفن هوشمند در نظر گرفته که بین آنها مشترک است، از جمله سیستم فوکوس خودکار هیبریدی با قابلیت پیش بینی حرکت، سنسور ۲۳ مگاپیکسلی (غیر از مدل XA) و یک سیستم هوشمند تازه برای مدیریت بهینه تر شارژ باتری.
البته وجود این نقاط مشترک، تفاوت های متعددی نیز بین هر ۳ تلفن هوشمند تازه وجود دارد که از شما دعوت می کنیم جزئیات مربوط به آن را در جدول زیر مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

بدست آوردن تکنولوژی مگر تقلید هست اینجوری هیچ کسی نباید چیزی بسازم چون سام ساخته یا اپل یا سونی
بجا این چیزها نقد کنید همین
هر سازنده تو یه چیزی پیش گام هست یه سری هم دروغ میگن شما که تو گوشی رو ندیدی یه سری هم با مقایسه خالی بندی میبرن زیر.؟
اما خدایش سام با شرکت کولام همکاری کرده برا ساخت اسپتراگون 820تا جلو داغ شدنش رو بگیره من خودم از برند سونی خوشم میاد اما آیفون هر چیزی میسازه سه سال بعد گوشی های دیگه میزنن
دنیا از تک قطبی در آمده همه دارن گوشی میزنن کسی برنده هست که نو آور باشه
عجب
خخخخخ ویژیگی ضد اب بودن رو تقلید می دونن / پس لابد همه از اثر انگشت ایفون تقلید کردن ، یه مقدار بالغ تر نظر بنویسید
"ژاپن از امریکا و اروپا سرتره" خخخخخخخخخ رویاپردازی هم حدی داره / د اخه بنده خدا همه این شرکت ها که تلفن معرفی کردن و دفاع می کنید ازشون تا حد ... بدون اندرویید اسباب بازی هم نیستن ، می دونی اندرویید رو کدوم شرکت توسعه می ده ؟؟
دیوان خیلی متعصبی اونم تعصب کور واقعیت و ببین سونی همه چی گوشیش الی پردازندش ماله خودشه طراحیش یزره هم کپی نیست تکنولوژی هایی که میزاره همش تازه وتو جنابعالی و امثال کامران هم حق ندارن توهین کنن همونطور که ما به بقیه توهین نمیکنیم برو همون سامسونگ و اپل و بچسب که دایم بخاطر پنتت ازشون شکایت میشه .
فازت چیه بگو ما هم بخندیم
سامسونگ چی داره؟الان اس 7 خیلی با اس 6 فرق داره؟نه بازم از سونی تقلید کردن دوست عزیز ژاپن از اروپا و آمریکا سر تره تا کره و چین ازشون تقلید میکنن شما هیچوقت علم و تکنولوزی ژاپن رو با کره مقایسه نکن موفق باشی هموطن
دمت گرم سونی برای همه احترام میزاره نه مثه بقیه ضد آب رو تقلید کردن هه این آدما همون دسته از آدمایی هستن که میگفتن ضد آب واسه چی هه حرفی ندارم سونی رو عشقه برندی که قبل از تاریخ بود تا الان ژاپن علم و تکنولوژی داره سونی هم همینطور بقیه فیک و بی اصل و نسب هستن سامورایی ها با اصالترین هستن این سونی حریف رو ضایع کرد دمش گرم حالا کلی تبلیغات کنن
عالیه من که خیلی خوشم اومد سلفی 13 و پردازنده 820
فکوسش هم دنبال کننده هست و در 0.03 ثانیه فکوس میکنه!
باتریش هم تکنولوژی جدیدی بنام quavo داره که باعث شده دو برابر Z2 باتریش دوام بیاره!
واقعا که همون اکسپریا پی پی برازنده اش بود
معلومه اصلا چکار میکنه سونی
صد مدل تلفن بیخود و زشت ساخته
سونی مرد...خیلی دوسش داشتم ولی دیگه حرفی برا گفتن نداره...
نویسنده محترم هرسه تا به عنوان میان رده معرفی شدن نه فقط xa که این حرکتشم برا ضایع کردن شرکت سامسونگ پ الجی هس که پرچمدارایی که معرفی کردن با اینا برابری میکنن ??
سری زد دیگه تموم شد ایا؟!
نه این یک چیزی مثل V10 الجی هست سری جدید فوق بالارده اما نه پرچمدار اصلی
احتمال میدم دیگه فقط سونی دو سری X و Z داشته باشه و بقیه رو حذف بکنه