ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مقایسه عملکرد دوربین گلکسی اس 7 و آیفون 6 اس

سامسونگ بالاخره کهشکانی های امسال خود را معرفی کرد و خبرنگاران حاضر در بارسلون این شانس را پیدا کردند که از نزدیک با دوربین 12 مگاپیکسلی آنها کار کنند. احتمالا با مشخصات فنی این دو ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۳ اسفند ۱۳۹۴  |  ۰۰:۳۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سامسونگ بالاخره کهشکانی های امسال خود را معرفی کرد و خبرنگاران حاضر در بارسلون این شانس را پیدا کردند که از نزدیک با دوربین 12 مگاپیکسلی آنها کار کنند.

احتمالا با مشخصات فنی این دو محصول آشنا هستید: کهکشانی های جدید از یک حسگر Dual Pixel بهره می برند که فوکوس خودکار سریع تری را برای آنها به ارمغان می آورد و مهم تر از همه اینکه سامسونگ اعلام داشته این دوربین ها در قیاس با آنجه در پرچمداران سال قبل به کار رفته بود تا 95 درصد نور بیشتری را دریافت می کنند که این مساله نیز به لطف لنز واید آنها با گشودگی دهانه لنز f/1.7 فراهم گردیده است.

اما اینها همه آمار و ارقام هستند و هیچ چیز بهتر از یک عکس نمی تواند صحت و درستی شان را نشان دهد. تصاویری که در ادامه می بینید از طریق گلکسی اس 7 و آیفون 6 اس گرفته شده اند. تصمیم در مورد برترین هر کدام از این تصاویر را هم بر عهده خود شما می گذاریم.

download (3)
آیفون 6 اس
download (2)
گلکسی اس 7
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • ایلیا

    با یک تصویر اعلام میکنید کیفیت کدام بهتره دوربین بهتره

  • Mohammad

    هر دو خوب عکس گرفتن ولی سامسونگ روشن تر اما با دوربین ایفونم میشه نورُ زیاد کرد !

  • Saeid

    سلام
    اولا با یدونه عکس نمیشه قضاوت کرد از دیجیاتو هم بعیده این مدلی مقایسه کنه!
    دوما اگه بی تعصب قضاوت کنیم از نوشته های گالکسی که پشت عکس هستش میشه فهمید ذوربین آیفون رنگ هارو واقعی و طبیعی نشون میده... سامسونگ اینقدر نور اضافی جذب کرده که نوشته ها رنگ مشکی خودشون رو از دست دادن و یه مقدار باریک تر هم شدن.

    ولی متاسفانه دوستان سامسونگی ما خیلی با تعصب نگاه میکنن و به اصل مساله دقت نمیکنن!

    • alizare2221

      با تنظیمات خوده دوربین میشه درستش کرد.

  • shadow

    با یه عکس....شما کیفیت دوربین توی تمام شرایط و محیط ...برنده اعلام میکنین...بابا دست مریزاد...تقلید رو باید از سامسونگ یاد گرفت فقطططط ...دوربینش از 16 شده 12...خخخخ...به نظر من دوربین ایفون شرف داره به این...

    • reza

      با سلام دوست عزیز.اشتباه نکن کیفیت عالی شده و سامسونگ دست از تبلیغات و بازی با پیکسل ها برداشته.پس 100 درصد بهتر از دوربین اپل آیفون 6 اس هستش.

  • سام

    نمیشه گفت کدام بهترند چون باید اول آن محیط را با چشم خودمون ببینیم و بعد عکس بگیریم و بعد با دیدن محیط و عکسها بگیم کدام به واقعیت نزدیکتر هست.
    شاید آنجا واقعا تاریک بوده و چشم ما مثل عکس ایفون میبیند
    یا نه شاید نور آنجا واقعا زرد بوده و چشم ما مثل عکس سامسونگ میبیند

  • 09339434229jean claude jamali nejad

    درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, گلکسیS7تلفن همراهی فوق قدرتمند و حرفه ای و کارآمد هس و یکی از چندین مزایاش همین دوربین فوق باکیفیت و حرفه ایش هس که درش فن آوری غولی به نام Canon موجود هس که در هیچ دوربین موبایلی دیگری نیس! ظاهر زیبایی هم پیداکرده نصبت به نسل قبل و... در بدبینانه ترین حالت ممکن که میشود بهش فکر کرد اگه نگوییم رتبه اول را خواهد داشت(جزء بهترین ها خواهد بود و هس)و هیچ کم نخواهد آورد! تا اینجا که بهترین دوربین متعلق هس بهS7و G5 , با این دوربین های محشر S7وG5 و آن هایی که احتمالا از راه خواهند رسید فکر کنم هیچ دوربینی مقام اول را نیاورد و همه در یک سطح باشن که اینجا سلیقه شخصی تأیین کننده میشود

    • ُShahrokh

      ژان کلود ، شرمنده داداش ، جسارت نباشه . اما نسبت درسته نه نصبت .
      مدت زیادیه میخوام بهت بگم میترسم ناراحت شی .
      معذرت میخوام بابت اینکه اینجا گفتم، جوردیگه ای نمیشد بهت گفت

      • 09339434229jean claude jamali nejad

        سپاسگذارم

        • قلی

          ژان کلود جان (بنده هم ارادت خاصی به ژان کلود ون دام دارم) سپاسگزار درست هست. اصولا هرجا گذاشتن به معنای قرار دادن باشد با ذ نوشته می شود و غیر از آن با ز. و در اینجا واضح است که سپاسگزار به معنای قرار دادن نیست.

  • محمد

    یادمه پارسال تو مراسم اس 6هم زیاد ازین عکسا دیدم
    که اس 6 خ روشن و ایفون تاریک ولی تو مقایسات بعدی نتیجه عکس شد
    امیدوارم امسال ایطور نباشه

  • امین

    چون تو عکس گرفته شده داداشمون لبخند زده رنگش زنده تر افتاده، جدای از شوخی به سامی عالی تره.

  • h

    یعنی تو چشات واقعا اونجوری میبینه که میگی ایفون بهتره؟؟?

  • محمد

    خواهشا خبرای سامسونگو که دیر وقت میزارید فردا دوباره بیارید صدر خبرها چون از تعداد کامنتای این موقع شب میشه فهمید که به s7 ظلم شده

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی