ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویژگی نمایشگر همیشه روشن گلکسی S7 و S7 اج به گلکسی های قدیمی تر اضافه نخواهد شد

یکی از نکات برجسته ی تلفن هوشمند جدید گلکسی S7 و گلکسی S7 اج، ویژگی نمایشگر همیشه روشن آن است که سامسونگ آن را برای اولین بار روی همین موبایل ها امتحان کرده است. ما ...

پیام ادیب
پیام ادیب منتشر شده در ۳ اسفند ۱۳۹۴  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یکی از نکات برجسته ی تلفن هوشمند جدید گلکسی S7 و گلکسی S7 اج، ویژگی نمایشگر همیشه روشن آن است که سامسونگ آن را برای اولین بار روی همین موبایل ها امتحان کرده است. ما قبلاً هم با این ویژگی آشنایی داشته ایم، در واقع موبایل G5 شرکت ال جی که درست چند ساعت پیش از S7 و S7 اج معرفی شد نیز از چنین قابلیتی برخوردار بود و بسیاری از موبایل های دیگر نیز از این قابلیت بهره می برند.

سامسونگ با به کار گیری نقاط قوت نمایشگر های AMOLED، نمایشگر همیشه روشنی خلق کرده است که همیشه بخشی از صفحه نمایش را روشن نگاه می دارد تا اطلاعات مهمی مثل زمان، نوتیفیکیشن ها، یا ساعات تنظیم شده را به کاربر نشان دهد. این ویژگی از خاصیتی بهره می گیرد که به نمایشگر های AMOLED اجازه می دهد تنها بخشی از پیکسل های خود را روشن کند و به همین دلیل فشار زیادی به باتری دستگاه وارد نمی کند.

اگر با دیدن این ویژگی امید داشته اید که روزی خصوصیت نمایشگر همیشه روشن به دستگاه گلکسی قدیمی تر شما هم اضافه شود خبر بدی برایتان داریم. SamMobile گزارش داده است که این ویژگی منحصر به موبایل های گلکسی S7 و S7 اج باقی خواهد ماند و با به روز رسانی نرم افزاری به دیگر دستگاه های قدیمی تر سامسونگ که از نمایشگر AMOLED بهره می گیرند اضافه نخواهد شد.

Capture2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • فرشاد

    یادش بخیر...سالها قبل نوکیا این تکنولوژی رو در گوشی های خودش استفاده میکرد.شرکت پیش رو همیشه یه چیزهایی رو برای بقیه به ارث میذاره...

  • امید

    یادمه گوشی های نوکیا هم یه همچین قابلیتی داشت البته فقط ساعت

  • arsham

    خیلی جالبه اون زمانی که سایت پر از ترول شده بود هم کامنت ها رو پاک نمیکردید و حتی همین الانش هم ولی کامنت منو پاک میکنید /من دیگه تو این سایت کامنت نمیدم بدرود

مطالب پیشنهادی