سونی می گوید پرچمدار بعدی این شرکت Xperia Z6 نخواهد بود
همانطور که می دانید سونی اندکی پیش با رونمایی از نخستین تلفن های هوشمند سری X، این خانواده جدید محصولات را در نمایشگاه موبایل بارسلون به نمایش گذاشت. یکی از این تلفن های هوشمند اما از ویژگی هایی در ...
همانطور که می دانید سونی اندکی پیش با رونمایی از نخستین تلفن های هوشمند سری X، این خانواده جدید محصولات را در نمایشگاه موبایل بارسلون به نمایش گذاشت. یکی از این تلفن های هوشمند اما از ویژگی هایی در سطح یک پرچمدار برخوردار است و همین موضوع سوالاتی را در مورد جایگاه محصولات سری Z (که پرچمداران فعلی به حساب می آیند) به ذهن کاربران متبادر ساخته بود.
پس از شایعات ضد و نقیض، اکنون سرانجام یکی از مقامات رسمی شرکت سونی به نام Jun Makino اعلام کرده هرچند نمی تواند آینده سری Z را پیشبینی کند، اما بدون تردید پرچمداری به نام Z6 وجود نخواهد داشت.
این مقام همچنین اعلام کرده سونی قصد دارد با محصولات خانواده Xperia X به مرحله بعدی فعالیت خود وارد شود و همین موضوع نشان می دهد شرکت ژاپنی در آینده ابزارهای بیشتری را در این سری عرضه خواهد کرد. پیشتر نیز در شایعات اشاره شده بود که دفتر سونی در آلمان اطلاعات مشابهی منتشر کرده است، سخنی که اکنون می توان به صحت آن پی برد.
در نهایت لازم است اشاره کنیم که بر اساس این تغییر و تحولات، اکنون Xperia X Performance به عنوان پرچمدار شرکت ژاپنی به حساب می آید، محصولی که البته بیشتر برای بازارهای آسیا (و احتمالاً آمریکا) در نظر گرفته شده و از جمله خصوصیات آن، می توان به چیپست پرچمدار کوالکام برای سال ۲۰۱۶ یا همان اسنپدراگون ۸۲۰ اشاره کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
به نظرم سونی بتونه تابستون با توجه به تجربیاتی که میتونه از روش های ال جی و سامسونگ و بقیه بدست میاره استفاده کنه و محصول کاملا خاصی رو وارد بازار کنه .
سخت افزارای گوشی که مطمعنا مث بقیه پرچمدارا snap 820 با 4g رم ddr4 خواهد بود که عالیه .
اگه بتونه باتری ای که روی سری X گذاشته رو بهبود ببخشه و به بهترین باتری موچود تبدیل کنه و با چندتا نوآوری و تغییرات اساسی توی طراحی ظاهری ایجاد کنه ، مطمعنا میتونه بسیار موفق عمل کنه .
قیمت که جای خود داره .
به هرحال امیدوارم سونی موفق عمل کنه و تولیدی عالی در پیش داشته باشه
سونی هنوز پرچم دار جدیدشو معرفی نکرده که به احتمال زیاد سری جدیدی خواهد بود نه سری x
که تو سری جدید از صفحه نمایش جدید وباریک چند وقت پیش معرفی کرد و دوربین جدیدش استفاده خواهد کرد که واقعا غولی واسه خودش خواهد بود و طراحی جدید به احتمال زیاد سونی داره زمان معرفی پرچم داراشو به یک سال افزایش میده که این خبر خوبیه سری xسونی هم مانند سری vیا نوت میتونه باشه
به نظرمن سونی باید محصول بعدیه خودشو با تغییر اساسی به بازار بده...به نظر من جلوی گوشیو باید درست کنه مثلا شیشه ای براق با حاشیه کم روی نوار پاین هم باید یک نوشته ای چیزی بزاره...فضای کاربردیشو درست کنه...خلاقیت به خرج بده مثل الجی...و از ال سی دی به ال ای دی کوچ کنه.
سونی تو بارسلون نباید اصلا گوشی معرفی میکرد و باید کل توانشو میزاشت واسه z6 که تابساون معرفی کنه، این کارش اشتبا بود و هست خصوصا تغییر نام چیزی رو عوض نمیکنه
از خودتون چی چرتی میگید سونی کلن استراتژی عوض کرده پرچم دار اصلی برای تابستونه
منکه فک میکنم الکی باشه
آخه کدوم شرکتی پرچمدار میزنه و به اروپا صادر نمیکنه و فقط برا آسیا میفرسته ؟؟
بنابراین این اکسپریا x پرچمدار نمیتونه باشه
دو روز پیش چنتا عقده ای میگفتن میان رده سونی اسنب 820 هس مال شما پرچمدار ، این عقده ای ها الان کجان ؟
پرچمدار نیست فن سونی کار دیگه ای نداری؟؟؟
اگه پرچمدار بود چرا صفحه نمایش فور کی نداره چرا ضد آب نیست تو همین سری میان رده انقلاب های به بازار تلفن همراه آورده تازه خود سونی تو مراسم گفت خبر های خوبی از تابستون در برلین میشنوید هنوز این گوشی به تاج پادشاهی زد پنچ پریمیوم نمیرسه تو مراسم ایفا امسال پرچم دار اصلی میده این گوشی یه میان رده رو به بالا ست آدم نظرات میبینه خندش میگیره
سونی یعنی کیفیت سونی یعنی واقعیت سونی یعنی اصالت
درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, برای سونی از خداوند موفقیت میخوام نه به خاطر اینکه طرفدارش باشم چون من طرفدار همه شرکتها هستم که سونی یکیش هس , متأسفم که اکسپریاZ6را نخواهم دید , سونی تلفن همراه های ظریف و زیبایی داره و خداییش عملکردی کلی مناسبی دارن , کاری به اینکه گفته میشه ظاهر تکراری دارن ندارم چون عملکرد مطلوب که معمولا سونی نشون داده مهم هس و بعدش ظاهر , با ظاهر تکراری و عملکرد مناسب میشه کنار آمد اما با ظاهر جدید اما عملکرد نچندان مناسب هرگز, سونی عالیه , هنرمندیش رو در اکسپریا Z5پریمیوم دیدیم در سیستم بسیار بسیار کم مصرف کن پیاده شده در صفحه نمایشش و... امیدوارم با این اکسپریاXمجهز به اسنپدراگون820 و بعدیش دوباره به میدان برگرده
نوشته از سری زد تغیر داده به یه سری دیگه مگر باید زد رو تا صد بره چه فرقی داره اخه.
الانم گوشی بدی نزده اما باید تغیر تو رابط کاربردی خودش بده و کناره صفحه نمایش رو که سیاه هست رو بگیره گوشی جالب تری میشه
تو تی وی هم دیر این کار رو انجام داد
بعد میگن چرا سونی داره ورشکست میشه
حیفه سونی که افتاده دست این ابلهان و این اشغا لا رو به اسم سونی میدن بیرون
واقعا حیف
من خودم با برند سونی حال میکنم ولی اهل فن هاش دیگه یه سوغات دیگس