ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی می گوید پرچمدار بعدی این شرکت Xperia Z6 نخواهد بود

همانطور که می دانید سونی اندکی پیش با رونمایی از نخستین تلفن های هوشمند سری X، این خانواده جدید محصولات را در نمایشگاه موبایل بارسلون به نمایش گذاشت. یکی از این تلفن های هوشمند اما از ویژگی هایی در ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۵ اسفند ۱۳۹۴  |  ۱۸:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که می دانید سونی اندکی پیش با رونمایی از نخستین تلفن های هوشمند سری X، این خانواده جدید محصولات را در نمایشگاه موبایل بارسلون به نمایش گذاشت. یکی از این تلفن های هوشمند اما از ویژگی هایی در سطح یک پرچمدار برخوردار است و همین موضوع سوالاتی را در مورد جایگاه محصولات سری Z (که پرچمداران فعلی به حساب می آیند) به ذهن کاربران متبادر ساخته بود.

پس از شایعات ضد و نقیض، اکنون سرانجام یکی از مقامات رسمی شرکت سونی به نام Jun Makino اعلام کرده هرچند نمی تواند آینده سری Z را پیشبینی کند، اما بدون تردید پرچمداری به نام Z6 وجود نخواهد داشت.

این مقام همچنین اعلام کرده سونی قصد دارد با محصولات خانواده Xperia X به مرحله بعدی فعالیت خود وارد شود و همین موضوع نشان می دهد شرکت ژاپنی در آینده ابزارهای بیشتری را در این سری عرضه خواهد کرد. پیشتر نیز در شایعات اشاره شده بود که دفتر سونی در آلمان اطلاعات مشابهی منتشر کرده است، سخنی که اکنون می توان به صحت آن پی برد.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که بر اساس این تغییر و تحولات، اکنون Xperia X Performance به عنوان پرچمدار شرکت ژاپنی به حساب می آید، محصولی که البته بیشتر برای بازارهای آسیا (و احتمالاً آمریکا) در نظر گرفته شده و از جمله خصوصیات آن، می توان به چیپست پرچمدار کوالکام برای سال ۲۰۱۶ یا همان اسنپدراگون ۸۲۰ اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • ُShahrokh

    به نظرم سونی بتونه تابستون با توجه به تجربیاتی که میتونه از روش های ال جی و سامسونگ و بقیه بدست میاره استفاده کنه و محصول کاملا خاصی رو وارد بازار کنه .
    سخت افزارای گوشی که مطمعنا مث بقیه پرچمدارا snap 820 با 4g رم ddr4 خواهد بود که عالیه .
    اگه بتونه باتری ای که روی سری X گذاشته رو بهبود ببخشه و به بهترین باتری موچود تبدیل کنه و با چندتا نوآوری و تغییرات اساسی توی طراحی ظاهری ایجاد کنه ، مطمعنا میتونه بسیار موفق عمل کنه .
    قیمت که جای خود داره .
    به هرحال امیدوارم سونی موفق عمل کنه و تولیدی عالی در پیش داشته باشه

  • Xperia

    سونی هنوز پرچم دار جدیدشو معرفی نکرده که به احتمال زیاد سری جدیدی خواهد بود نه سری x
    که تو سری جدید از صفحه نمایش جدید وباریک چند وقت پیش معرفی کرد و دوربین جدیدش استفاده خواهد کرد که واقعا غولی واسه خودش خواهد بود و طراحی جدید به احتمال زیاد سونی داره زمان معرفی پرچم داراشو به یک سال افزایش میده که این خبر خوبیه سری xسونی هم مانند سری vیا نوت میتونه باشه

  • محمد

    به نظرمن سونی باید محصول بعدیه خودشو با تغییر اساسی به بازار بده...به نظر من جلوی گوشیو باید درست کنه مثلا شیشه ای براق با حاشیه کم روی نوار پاین هم باید یک نوشته ای چیزی بزاره...فضای کاربردیشو درست کنه...خلاقیت به خرج بده مثل الجی...و از ال سی دی به ال ای دی کوچ کنه.

  • hamid

    سونی تو بارسلون نباید اصلا گوشی معرفی میکرد و باید کل توانشو میزاشت واسه z6 که تابساون معرفی کنه، این کارش اشتبا بود و هست خصوصا تغییر نام چیزی رو عوض نمیکنه

  • سونی

    از خودتون چی چرتی میگید سونی کلن استراتژی عوض کرده پرچم دار اصلی برای تابستونه

  • ehsan_total

    منکه فک میکنم الکی باشه
    آخه کدوم شرکتی پرچمدار میزنه و به اروپا صادر نمیکنه و فقط برا آسیا میفرسته ؟؟
    بنابراین این اکسپریا x پرچمدار نمیتونه باشه

  • کامران

    دو روز پیش چنتا عقده ای میگفتن میان رده سونی اسنب 820 هس مال شما پرچمدار ، این عقده ای ها الان کجان ؟

    • zia

      پرچمدار نیست فن سونی کار دیگه ای نداری؟؟؟

      • فقط سونی

        اگه پرچمدار بود چرا صفحه نمایش فور کی نداره چرا ضد آب نیست تو همین سری میان رده انقلاب های به بازار تلفن همراه آورده تازه خود سونی تو مراسم گفت خبر های خوبی از تابستون در برلین میشنوید هنوز این گوشی به تاج پادشاهی زد پنچ پریمیوم نمیرسه تو مراسم ایفا امسال پرچم دار اصلی میده این گوشی یه میان رده رو به بالا ست آدم نظرات میبینه خندش میگیره

    • حمید

      سونی یعنی کیفیت سونی یعنی واقعیت سونی یعنی اصالت

  • 09339434229jean claude jamali nejad

    درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, برای سونی از خداوند موفقیت میخوام نه به خاطر اینکه طرفدارش باشم چون من طرفدار همه شرکتها هستم که سونی یکیش هس , متأسفم که اکسپریاZ6را نخواهم دید , سونی تلفن همراه های ظریف و زیبایی داره و خداییش عملکردی کلی مناسبی دارن , کاری به اینکه گفته میشه ظاهر تکراری دارن ندارم چون عملکرد مطلوب که معمولا سونی نشون داده مهم هس و بعدش ظاهر , با ظاهر تکراری و عملکرد مناسب میشه کنار آمد اما با ظاهر جدید اما عملکرد نچندان مناسب هرگز, سونی عالیه , هنرمندیش رو در اکسپریا Z5پریمیوم دیدیم در سیستم بسیار بسیار کم مصرف کن پیاده شده در صفحه نمایشش و... امیدوارم با این اکسپریاXمجهز به اسنپدراگون820 و بعدیش دوباره به میدان برگرده

  • hitoon

    نوشته از سری زد تغیر داده به یه سری دیگه مگر باید زد رو تا صد بره چه فرقی داره اخه.
    الانم گوشی بدی نزده اما باید تغیر تو رابط کاربردی خودش بده و کناره صفحه نمایش رو که سیاه هست رو بگیره گوشی جالب تری میشه
    تو تی وی هم دیر این کار رو انجام داد

  • امیر

    بعد میگن چرا سونی داره ورشکست میشه
    حیفه سونی که افتاده دست این ابلهان و این اشغا لا رو به اسم سونی میدن بیرون
    واقعا حیف

    • bad name

      من خودم با برند سونی حال میکنم ولی اهل فن هاش دیگه یه سوغات دیگس

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی