ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت در ویدئوهای تبلیغاتی ویندوز 10 قابلیت های کامپیوترهای مک را زیر سوال می برد [تماشا کنید]

همزمان با برگزاری مراسم اسکار، مایکروسافت نیز چندین آگهی تبلیغاتی که به طور ویژه برای ویندوز 10 ساخته شده اند را منتشر نموده است تا در خلال پوشش خبری این مراسم پخش گردند. شرکت ساکن ...

فروغ بیداری
فروغ بیداری منتشر شده در ۱۰ اسفند ۱۳۹۴  |  ۱۴:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همزمان با برگزاری مراسم اسکار، مایکروسافت نیز چندین آگهی تبلیغاتی که به طور ویژه برای ویندوز 10 ساخته شده اند را منتشر نموده است تا در خلال پوشش خبری این مراسم پخش گردند.

شرکت ساکن ردموند در این ویدئوها امکاناتی از جدیدترین سیستم عامل خود همانند «کورتانا»، سازگاری با صفحات لمسی و «Windows Hello» را به تصویر کشیده که هیچ یک از مک های اپل به آنها مجهز نیستند و راهکاری مشابه را برای شان ندارند.

به طور مثال، در یکی از این ویدئوها شاهد مکالمه دو خانم هستیم که یکی از آنها رو به دیگری می گوید: «مک من تاچ اسکرین ندارد و من از این بابت به تو حسادت می کنم.» یا در جائی دیگر قابلیت های دستیار صوتی کورتانا برای کاربر مک بسیار جالب و هیجان انگیز به نظر می رسد.

در تمامی این تصاویر به دفعات به این نکته که کامپیوترهای مک توانائی انجام کارهای ذکر شده در بالا را ندارند، اشاره گشته و در آخر نیز این فیلم ها با این شعار به پایان می رسند که: «کامپیوترهای ویندوز توانائی های بیشتری دارند».

از این تبلیغات به خوبی می توان حس کرد که مایکروسافت با حالتی تازشگر و تهاجمی به معرفی پلتفرم خود پرداخته و همچنین امیدوار است با جذب کاربران بیشتر بتواند وزن ویندوز ۱۰ در بازار را سنگین تر نماید.

در ادامه می توانید ویدئوهای مورد بحث را تماشا نمائید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • فرزین

    کلا این ویژگی هایی که نشون داد، ۱۰ درصد هم قابل استفاده هست؟!

  • رونين

    براى كسى كه يه كامپيوتر قدرتمند قابل حمل ميخواد صفحه لمسى فاقد ارزشه :)

    يك مك بوك پرو منتسب به راحتى گيك بنچ رو ١٤ هزار مياره

  • جهان

    همیشه ویندوز پرطرفدار و عالی تر از مک هستش میکروسافت خوب بلده چه تکنولوژی ای رها کنه رو ویندوزش تا مردم از استفاده ی کاربردیش لذت ببرن حق با میکروسافته امکانات مایکی واقعا قابل ستایشه ویندوز خودمم 10 هستش لذت میبرم هرکی خواست ویندوز عوض کنه 10 رو فراموش نکنه

    • Ghost

      به جرات ميتونم بگم تا حالا با هيچ سيستم عاملى غير از ويندوز كار نكردى

  • حامد

    این کار اصلاً چیز جدیدی نیست. از همون اول هم مایکروسافت اپل رو مسخره می کرد و اپل هم مایکروسافت رو!

  • Hesam

    خیلی جالبه بدونید همین مک رو مایکروسافت طراحی کرده باز میاید حرف میزنید

    • vampire

      :))))))))

    • Hadi.TJ

      مک رو مایکروسافت طراحی کرده؟؟؟ واقعا این حرفارو از کجاتون در میارید...منظورت همون دزدی کد بیل گیتس از استیو جابز هست؟ چیزی که خود بیل گیتس بهش اعتراف کرد و برای اینکه داستان به دادگاه کشیده نشده کلی پول به اپل داد...ویدیوهاش هم تو یوتیوب هست میتونی بری ببینی...لطفا در مورد چیزی که اطلاع ندارید، الکی حرف نزنید...

  • Ghost

    تو این چند سالی که با ویندوز سرور کار کردم میتونم بگم کار کردن با ویندوز واقعا فاجعست ! ویندوز ۱۰ رو دوست دارم ولی هنوز هم یوزر و هم ادمین و هم دولوپر رو اذیت میکنه .

  • ارين

    خوبه خودش جسچر هاي حركتي رو سال ها بعد از مج اورده حالا حرف بيخود ميزنه.لطف ميكنيم نميگيم كپي.

  • امیر

    مایکروسافت شکر میخورد!
    برو فکری بحال زار ویندوز ناامن و جاسوس خودت بکن

مطالب پیشنهادی