ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت HTC برای سه سال تولید کننده موبایل های سری نکسوس خواهد بود [شایعه]

از حدود دو ماه پیش تا کنون، اخباری به صورت ناقص به گوش می رسد مبنی بر اینکه شرکت تایوانی HTC، سازنده نکسوس های سال ۲۰۱۶ خواهد بود. این طور که به نظر می رسد، امسال ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۹ اسفند ۱۳۹۴  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

از حدود دو ماه پیش تا کنون، اخباری به صورت ناقص به گوش می رسد مبنی بر اینکه شرکت تایوانی HTC، سازنده نکسوس های سال ۲۰۱۶ خواهد بود. این طور که به نظر می رسد، امسال قرار نیست گوگل ماموریت ساخت نکسوس هایش را دوباره به ال جی یا هوآوی واگذار کند.

در گزارشات قبلی که اطلاعات خاصی هم در آنها مشاهده نشده بود، بیان گشت که HTC امسال دو نکسوس با اندازه نمایشگر ۵ و ۵.۵ اینچ برای گوگل و کاربران علاقمند به سری نکسوس توسعه می دهد.

حال اما گزارشی جدید و عجیب تر از راه رسیده که رابطه گوگل و HTC را وارد مرحله ای تازه می کند. خبر می رسد که این شرکت تایوانی قراردادی با اهالی مانتین ویو به امضا رسانده تا برای سه سال، تولید کننده اصلی نکسوس ها باشد. البته باید اظهار داشت که در این گزارش، هیچ اشاره ای به تولید تبلت های سری نکسوس از سوی این شرکت نشده و احتمال دارد این ماموریت به شرکت دیگری محول گردد.

البته به این نکته هم باید توجه کرد که شاید به طور کلی گوگل، دیگر تمایلی به ارائه تبلت های سری نکسوس نداشته باشد. آخرین تبلت گوگل، موسوم به نکسوس ۹، در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و از آن زمان به بعد شاهد هیچ نشانه ای در خصوص تولد یک تبلت نکسوسی دیگر، نبوده ایم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • meity

    من خودم گوشیای تاچو از اچ تی سی شروع کردم ولی اچ تی سی الان خودش با این وضع داغونش چه گلی میخواد بزنه به سر نکسوز آخه اگه میتونه بره گوشیای خودشو اوکی کنه بااون طراحیش دو ساله گند زده.حیف به اون ام 8 که زده بود بعدیارو ................زد رفت.

    • سام

      حالا مثلا طراحی الجی و سامسونگ و هواوی خیلی خوبه؟
      فعلا که htc گوشیاش با تمام گند زدنا قشتگ تر از بقیه شرکتهاست.

  • علی

    بازگشت اندروید به زادگاه...

  • LawMen

    یعنی نکسوس با کیفیت،به طرفدارهای اندروید خام تبرک میگم

  • hesam

    فک کنم از نکسوس های ال جی و هواوی بهتر باشن

  • ب.ز

    عجب ، سه سال ...???
    باز خوبه گوگل همچین قراردادی رو با یه شرکت معتبر بسته...

مطالب پیشنهادی