تصاویر واضح تلفن هوشمند HTC 10 را مشاهده کنید
آنطور که منابع مختلف خبر می دهند، تا رونمایی رسمی اچ تی سی از موبایل پرچمدار خود برای سال ۲۰۱۶ حدود یک ماه باقی مانده؛ موبایلی که قرار است تحت عنوان «HTC 10» معرفی شود. ...
آنطور که منابع مختلف خبر می دهند، تا رونمایی رسمی اچ تی سی از موبایل پرچمدار خود برای سال ۲۰۱۶ حدود یک ماه باقی مانده؛ موبایلی که قرار است تحت عنوان «HTC 10» معرفی شود.
در این تصاویر زنده می توان دو سوی تلفن همراه مورد بحث را دید در حالی که در زیر نمایشگر نیز، کلید فیزیکی هوم خودنمایی می کند.
در بخش پشتی HTC 10، دوربین دستگاه قابل رویت است که احتمالا به سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی تجهیز شده و می توان در کنارش، فلاش دوگانه دستگاه را مشاهده نمود. در بخش پایینی ماژول فلاش نیز، بخش سیاه رنگی وجود دارد که به احتمال زیاد با فوکوس لیزری دوربین بی ارتباط نیست.
در این میان هیچ نشانه ای از حضور اسپیکرهای استریوی سری BooomSound در HTC 10 دیده نمی شود در حالی که سه پرچمدار HTC برای سه سال اخیر، مجهز به همین نوع اسپیکرها بودند. البته، باید اذعان داشت که وجود همین نوع اسپیکرها باعث شده بود تا ضخامت پرچمدار موبایل های شرکت تایوانی تا حد زیادی از رقبا بیشتر شود.
همانگونه که انتظار می رفت، ظاهر HTC 10 ترکیبی است از One A9 و One M9؛ محصولاتی که هر دو در سال ۲۰۱۵ به دست کاربران رسیدند. منابع مختلف همچنین تا کنون گزارش داده اند که نمایشگر HTC 10 اندازه ای ۵.۱ اینچی خواهد داشت در حالی که به رزولوشن QHD مجهز شده است. قلب تپنده دستگاه نیز مشخصا همان اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود که آخرین و بهترین چیپست ارائه شده از سوی شرکت کوالکام است.
اینطور که خبر می رسد، HTC 10 قرار است در روز ۱۹ آوریل - ۳۱ فروردین ماه رونمایی شود و دست کم با چهار رنگ مختلف در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. باید دید بازخورد کاربران به پرچمدار بعدی HTC چیست و شرایط مالی این شرکت پس از معرفی و فروش این موبایل، چه تغییراتی خواهد داشت.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

مدیران اچ تی سی دارن به هر دری میزنن که دوباره به سوددهی برسن ولی به نظر من اشتباه. تو این گوشی زبان طراحی اچ تی سی تغییر بزرگی کرده و این نشونه ضعف یه شرکته. طراحی ام 7 کجا که به شدت تحسین برانگیز بود و این کجا!!
من یه گوشی اچ تی سی ویندوزی داشتم اونموقع خیلی کمیاب بود دست هرکسی نبود یادش بخیر چه کیفی داشت الان دیگه هیچ گوشی فاز نمیده نه آیفون نه سامسونگ نه حتی اچ تی سی. راستی مستکین چه جور تلفظ میشه؟
باید مدیر اچ تی سی رو دارش زد???
گوشی خوبی به نظر میرسه ولی ای کاش اون بلندگو های فوقالعاده ش رو حذف نمیکرد.
اصالت اچ تی سی به اون بلندگوها بود.
حیف...
والا این چیزی که تو عکس ها معلومه، یه شتر گاو پلنگ خیلی بی ریخت و بد فرمه، اما باید صبر کرد تا بیاد و بشه به صورت زنده از نزدیک دید، شاید خیلی هم زشت نباشه!
جلوش با برداشتن اسپیکر ها خیلی زشت شده
سلام. از اینجا معلوم نیست که خوبه یا نه بعدا که معرفی شد میشه قضاوت کرد.
کاش یه جوری بوم ساوندو نگه میداشت!
اما در مجموع خوبه و فروشش از m9 بیشتر خواهد بود.
درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, این اگه HTC 10باشه خیلی عالی هس, درسته که باید در عمل مشخص بشه همه چی اما از ظاهرش پیداهس که مجدد شاهد یک تلفن همراه بسیار محکم و با کیفیت رتبه اول ساخت بدنه تمام فلزی هستیم از طرف HTC , فقط من در شک و فکر هستم که باطریHTC 10چه ظرفیتی خواهد داشت و آیاباطری ضعیف با ماندگاری ناامیدکننده خواهد داشت و آیا برأکس باطری قدرتمند باماندگاری طولانی خواهد داشت اگه باطری قدرتمند داشته باشه حتی اگه ضدآب هم نباشه عالی هس, شوخی نیس دوربین اولتراپیکسلی آنهم نه 4 مگاپیکسل ! دوربینی 12مگاپیکسلی در کیفیت و کارآمدی طوفان به پا خواهد کرد که همراه شده با فکوس لیزری که دقیق تر و سریع تر میکنه دوربین را و دیافگرام گشوده تر و... اسنپدراگون820 هم که عالی هس به خصوص در بخش پردازش های گرافیکی که همراه شده با رم4گیگ LPDDR4 , در آخر نکته ای که برای من و حتی دیگران که اطلاع کافی دارن در HTC10خیلی خیلی جذاب و خوشحال کننده هس احتمال حضور بهترین و بهینه ترین صفحه نمایش در میان تمام صفحه نمایش ها درHTC10 هس یعنی AMO LED آمولد که مطمئنن باعث درخشش htc10در این بخش خواهد شد, البته مانند گذشته صفحه نمایشAMO LED اختصاصی سامسونگ سوپرآمولد از سوی دیسپلی میت و... مقام اول بهترین و بهینه ترین صفحه نمایش را در2016 کسب کرده که صفحه نمایشhtc10اگهAMO LED باشه در کنارش قرار خواهد گرفت
Cheqad khoshgel shode htc m10
دقیقا خیلی خوشکله ، اما من توی این موندم چطور خداوکیلی برای بعضیا خیلی زشته . واقعا سلیقه ها متفاوته
این همه تو سر ال جی زدن که ال و بل هست، اما الان خیلیا نظرشون عوض شده و به خاطر جنس و ارگونومی بدنه ، خیلیا نظرشون برگشته ....
شک ندارم عالی هست این گوشی ... سخت افزار عالی ... بدنه و قیافه عالی ... مطمعنا دوربین و کارایی عالی
فقط میمونه باتری و قیمت که اگه اونام عالی باشن مطمعنا میترکونه و طرفدارای اچ تی سی رو سربلند میکنه