سامسونگ امکان به اشتراک گذاری شبکه وای فای را برای گلکسی S7 و S7 Edge مهیا کرد
سامسونگ یک ویژگی انحصاری به دو پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی S7 و S7 edge اضافه نموده که به واسطه آن، کاربر قادر خواهد بود اتصال وای فای را با دیگر اسمارت فون ها به ...
سامسونگ یک ویژگی انحصاری به دو پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی S7 و S7 edge اضافه نموده که به واسطه آن، کاربر قادر خواهد بود اتصال وای فای را با دیگر اسمارت فون ها به اشتراک بگذارد. تاکنون تمامی تلفن های هوشمند فقط می توانستند شبکه اینترنتی سیم کارت (دیتا) خود را با بقیه مشترک شوند اما موبایل های یاد شده به لطف فناوری جدید به عنوان ارائه دهنده سیگنال های وای فای با تلفن هوشمند، لپ تاپ، پی سی یا تبلت قابل استفاده خواهند بود.
در حال حاضر فقط دو تلفن هوشمند مورد بحث از این قابلیت بهره مند هستند مگر اینکه غول تکنولوژی کره ای بخواهد آپدیت نرم افزاری جدید را برای دیگر اسمارت فون های خود نیز ارائه دهد.
اگر از کاربران دستگاه های یاد شده هستید و می خواهید فقط اینترنت سیم کارت خود را با بقیه به اشتراک بگذارید، برای غیر فعال نمودن قابلیت جدید فقط کافی است به بخش تنظیمات موبایل رفته و Mobile hotspot and tethering و سپس MORE را انتخاب نمائید.
استفاده از ویژگی جدید به آسانی انجام می گردد و هیچ پیچیدگی خاصی برای انجام ندارد. فقط این را در نظر داشته باشید که نمی توانید رمز عبور شبکه وای فای را ذخیره نمائید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


این گزینه جدیدی نیست و الان من نزدیک به چهار سال هستش که از این گزینه دارم روی یه گوشی مدل پایین htc استفاده می کنم.
و البته هیچوقت این گزینه ها رو در گوشی دیگه ندیدم و چون از نبود این گزینه در گوشی های دیگه نبود و من می خواستم گوشی رو ارتقا بدم ناراحت بود به همین خاطر همیشه این مطلب رو به فروشنده می گفتم.
خیلی جالبه. فکر نمیکردم این قابلیت نرم افزاری باشه... آخه برای انجام این کار به دو کارت شبکه وای فای نیازه که یکیش به اکسس پوینت وصل باشه و اون یکی هات اسپات بشه... اما ظاهرا سامسونگ با یکی این دو تا کارو کرده (البته از اونجایبی که دوال بانده شاید یکی از باندها رو به گرفتن اینترنت وای فای و باند دیگه رو به دادن اینترنت وای فای اختصاص داده. منطقیه)
منطقى نيست اصلا،كاربردشو درك نمى كنم من.
تو درک نمی کنی وقتی مثل من جای کار کنی که محل بودنت با مودم دور باشه معلومه به درد می خوره گوشی رو لب پنجره می ذاری که آنتن بیشتری داره و لبت تاب هم از گوشی آنتن اینترنت می گیره من خودم الان چهار ساله دارم از این قابلیت استفاده می کنم البته در گوشی htc
این امکان تو کافی شاپ و سفره خونه ها جواب میده.
مشتری وصل میشه به وای فای مدیر رستوران یا کافی یا قهوه خونه. کاراش رو انجام میده بعد که از این مکان رفت بیرون پسوردی ذخیره نشده و خیال مدیریت از وصل شدن سایر افراد جلوگیری میکنه.
دیگران از رمز هات اسپات گوشی مورد نظر استفاده می کنند نه از وای فای مودم
اخه به چه دردی میخوره.دستگاهی که میخاد از این وای فای بگیره.خوب از منبع اصلی میگیره مگه اینکه قابلیت تقسیم پهنای باند یا محدودیت حجم مصرفی برای چند کاربر داشته باشه که اونم بعید میدونم.
بعضی از شبکه ها بعد از وصل شدن به وای فای نیاز به وارد کردن یوزر و پس در پنجره مرورگر هست (بهش میگن captive portal) و شما با یه یوزر و پس فقط با یک دستگاه می تونی وصل بشی به اون شبکه. مثل دانشگاهها، هتل ها، ادارات...
حتی خیلی وقتها مودم وای فای ظرفیت محدودی داره و با وصل شدن مثلاً 40 دستگاه، به نفر چهل و یکم آی پی نمیده. موقع شلوغی شبکه این روش کاربرد زیادی می تونه داشته باشه.
اگه بتونه اینترنت وای فای را با این روش به اشتراک بذاره به نظرتون مفید نیست؟
زمانی که وای فای کم خط میده شما گوشی رو ببر تا جایی ک وای فای نصفه خط میده این امکاناتو فعال کنی دوستات راحت وصل میشن به نت
خب شاید دیوایس تو رمز رو سیو کرده تو رمز رو نمیدونی و میخوای وصل بشی و هیچکدوم هم رمز وای فای رو ندونین
Samsung ?
Eshhqe Samsung Galaxy s7
اغا جه خبره قيمت اين اس سون 4100000تومان زدن مكه سره كردنس
عامو کجا این قیمت زدن
تو بازار دو سیم با گارانتی ۲۵۰۰ هستش
الدیجیتال داره ۲۵۰۰
تا یکو هفتصد هشتصد نشه ارزش خرید نداره ...
یکو ششصد که بشه منصفانه میشه
البته نظر شخصیه . نه سامسونگ ، نه ال جی ، نه اپل و اچ تی سی و سونی
به نظرم هیچ گوشی ای ارزش هزینه کردن بیش از یکو ششصد هفتصد رو نداره
خیلی عالیه . اما دویتان مراقب باشید که کسی اینترنت وای فای تون رو قورت نده و حتما روی hot spot , پسورد بزارید ، البته تا عرضه این گوشی باید صبر کرد .
دوستان °°°
تقریبا بی مصرفه چون جایی که وای فای باشه نیازی نیس که با گوشی براکسی وای فای بفرستی.
برای ارسال فایل هم با وایفای که share it هست.?
برای اماکن صنعتی بالاترین استفاده رو داره و نیاز به خرید دستگاه جداگانه ای نیست