اریک اشمیت، رئیس هیئت مدیره آلفابت هم از آیفون استفاده می کند
اریک اشمیت به عنوان مدیرعامل سابق گوگل و رئیس هیئت مدیره فعلی هولدینگ بزرگ آلفابت سابقه زیادی در استفاده از انواع تلفن همراه در انظار عمومی دارد. در طی سالیان گذشته بارها دیده شده که ...
اریک اشمیت به عنوان مدیرعامل سابق گوگل و رئیس هیئت مدیره فعلی هولدینگ بزرگ آلفابت سابقه زیادی در استفاده از انواع تلفن همراه در انظار عمومی دارد. در طی سالیان گذشته بارها دیده شده که او از چند مدل تلفن اندوریدی و غیر اندوریدی محصول شرکت های گوناگون استفاده کرده است.
او حتی در سال ۲۰۱۳ در حال عکس گرفتن با اسمارت فونی دیده شده بود که هنوز به طور رسمی به بازار نیامده بود. تلفن مذکور موتورولا موتو ایکس بود؛ اولین محصولی که موتورولا تحت مالکیت گوگل اقدام به تولید آن کرد.
با توجه به مطالب فوق، استفاده این مدیر مشهور از موبایلی غیر از برند نکسوس نباید چندان هم عجیب باشد، اما مسئله ای که این عمل او را بیش از همیشه مورد توجه قرار می دهد، زمان و مکان استفاده از آن است.
تصاویر فوق زمانی گرفته شده که اشمیت برای تماشای مسابقه DeepMind AlphaGo (هوش مصنوعی توسعه یافته توسط گوگل) با قهرمان جهان در بازی GO، به کشور کره جنوبی سفر کرده بود.
اکنون این پرسش پیش می آید که چرا یکی از مدیران ارشد آلفابت که همه محصولات اندرویدی در اختیارش قرار دارند، (حتی آنهایی که هنوز رسماً عرضه نشده اند) برای عکاسی در یکی از مراسم های شرکت متبوع خود از محصول رقیب سرسخت شان، اپل، استفاده می کند؟
اگر به خاطر داشته باشید در ماه گذشته نیز اتفاق مشابهی برای یکی از مدیران مایکروسافت رخ داد. «جو بلفیوره»، مسئول ارشد ویندوز موبایل که البته چند ماهی را به مرخصی رفته، تصویری را با آیفون به اکانت توییتر خود ارسال کرد که همین مسئله موجب جنجال خبری بیش از اندازه ای در میان طرفداران مایکروسافت شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

به اینکه 30 میلیارد دلار پول داشته باشی ولی موبایلت کاور داشته باشه :)
خودشونم قبول دارن اندروید دوزار نمیارزه :))
شما بهتره نیست با ملوس آشتی کنی ؟
:D
چه گیری میدن اینا ، اینا که دیگه فرقه و از این جور چیزانیست که طرف تا اخر عمرش حتی به اینکه چرا اینقدر روش تعصب داره فکر کنه ، یه وسیله ست یه چیزه دیگه اینکه فقط چند صدم ثانیه طول میکشه تا از یه چیزی خوشت بیاد و این دست خودت نیست
یعنی این سوال اینقدر ذهن نویسنده رو درگیر کرده؟
خب مگه چیه؟
منم هم اندروید داشتم و دارم هم آیفون هم بلک بری،الانم گلکسی اس 6 دارم،ولی خدایی دلم برای بلک بریم تنگ شده خیلییییی خوب بود،حتما دوباره یکی میخرم
آخر یه شرکت میزنم به بسم خربزه مشهدی بعد با اپل رقابت میکنم تا برشکسته شه
من هر دو رو داشتم هر کدوم مزایا و معایب خودشونو دارن آندروید آزادی عمل دست کاربره اما آی او اس ساده تر روانتر هست ولی آزادی عمل کاربر نداره و محدود به همون چند ابزار هستی نه خبری از فایل منیجر هست نه میتونی اطلاعات انتقال بدی ولی واسه کسی که سادگی روان بودن و اهل بازیو جینگولک بازی نیست آیفون جذابه ولی آندروید واسه شخصی سازی و آزادی بهتره در ول انتخاب با خود فرده من که هر دو رو بخاطر برنامه نویس بودن دارم هر کدوم لذت خاص خودشو داره و هیچکدوم ازون یکی سرتر نیست فقط بسته به سلیقه فردی داره
مسلما برای تحلیل رقیب بهترین راهکار استفاده از محصولات رقیب در زندگی روزمرست... اینجوری کم و کاستی و یا نقاط قوت رقیب رو در شرایط واقعی بررسی می کنه و می تونه بهتر و بدون تعصب تر تحلیل کنه محصولات رقیب رو...
خب مگه چیه من خودمم همه رو داشتم و کار کردم
Android,iOS,winPhone,blackberry
?
باز هم خبر رو دیر مخابره کردین. من اینو دیروز از یه سایت که اصلا تخصصش تکنولوژی نیست خوندم :-/
بخاطر اینکه احمق نیست و دوس داره همه سیستم عامل هارو تجربه کنه