فیل اسپنسر اعتراف می کند: اکس باکس وان گزینه مناسبی برای پی سی گیمرها نیست
تقریبا غیرممکن است که یک پی سی گیمر را به ترک میز کامپیوتر کنید و یک کنترلر بازی به دست او بدهید و بگویید حالا با کنسول سرگرم شو. مقرون به صرفه بودن و تجربه ...
تقریبا غیرممکن است که یک پی سی گیمر را به ترک میز کامپیوتر کنید و یک کنترلر بازی به دست او بدهید و بگویید حالا با کنسول سرگرم شو. مقرون به صرفه بودن و تجربه های جذاب دنیای کنسول ها در برابر آزادی عملی که پی سی گیمرها تجربه می کنند قابل مقایسه نیست و این مسئله بر هیچکس پوشیده نیست، حتی فیل اسپنسر.
اخیرا، تیم اکس باکس اعلام کرده که قصد دارد عناوین انحصاری بیشتری از اکس باکس وان را برای ویندوز 10 نیز عرضه کند. تصمیمی که سبب دلخوری کنسول بازها شده، دنیای پی سی گیمرها را روشن تر و جذاب تر کرده است.
اسپنسر اخیرا در مصاحبه خود به این مسئله اعتراف کرد که شاید پی سی گیمرها دیگر دلیلی برای خرید اکس باکس وان نداشته باشند:
شاید نخواهید [اکس باکس وان] بخرید. و من هم قصد ندارم شما را به خاطر شغل ام، فریب دهم که اکس باکس وان بخرید. حقیقت این است که شخصی از من پرسید 'Forza 6: Apex را برای این می سازید که پی سی گیمرها را مجاب کنید برای تجربه کلی سری فورتزا کنسول بخرند؟' نه، اینطور نیست. بنابراین، آن ها شاید نخواهند کنسول بخرند و من می خواهم این مسئله مشخص باشد.
به هر حال، قیاس میان یک کامپیوتر قدرتمند 1000 دلاری و کنسول 350 دلاری شاید چندان عاقلانه نباشد، اما پی سی گیمرهایی که پیش از این، بهای گزافی برای سیستم های خود پرداخت کرده اند، چرا باید 350 دلار اضافه برای یک اکوسیستم مشابه عزینه کنند؟
شما کدام را ترجیح می دهید؟ یک پی سی قدرتمند با پلی استیشن 4 یا اکس باکس وان؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من هميشه تمامي گيم هايي كه دوست دارم رو با pc دنبال ميكنم، مثل gta. زماني كه gta v اومد گفتم كنسول ميگيرم با اون بازي ميكنم كه قشنگ لذت كاملش رو ببرم. بعد ٢ سال و چندي صبر از ژاپن يه ps4 خريدم و ديروز gta رو نصب كردم. كلا از هر چي بازي كنسول افتادم.? اصلا افسرده شدم?.
PS4
پی سی گیمینگ هزینه بالای خرید و نگهداری و به روز رسانی سخت افزادی داره. گیمر های ایرانی هم درآمد از راه بازی ندارند که بتوانند این هزینه هارو جبران کنند
من هر دوتا رو هم کنسول و هم PC رو تجربه کردم خداییش حاضرم هزینه ی بالا پرداخت کنم اما با PC بازی کنم !
خب قطعا کنسول ها هیچ حرفی در برابر پی سی ها ندارن ولی برای کسایی که دانش سخت افزاری زیادی ندارن و میخوان چندین سال بدون دردسر بازی کنن انتخاب خوبیه این وسط قیمت کمتر کنسول و انحصاری هاشم محرک خوبی برای خریدشونو/بزرگ ترین مشکلی که من با کنسول دارم آرشیو بازی های روی پی سیمه که به راحتی در کنسول ها در دسترس نیست از طرف دیگه به سبکmobaهم علاقه دارم که کنسول ها حرفی برای گفتن تو این سبک ندارن
اگر موس و کیبورد و برای پی اس فور میزدن عالی میشد ولی واقعا ازادی عمل کنسول در مقابل پی سی هیچی نیست هیچی کسایی کنسول بازن نمیتونن درک کنن چی میگم
برایps4هم تولید شده اما تو ایران سخت گیر میاد. یه مدلش هست که با همه کنسولها کار میکنه
محصولاتی شبیه کیبورد هستند که طراحی مشابه کنترلر های آرکید دارن هم برای پی اس4 و هم ایکس وان مدل پی اس4 رو نمیدونم ولی مدل ایکس وانش ساخته شرکت ریزر هست بازار توپخانه برید احتمالا پیدا میکنید قیمتا هم حدود400هزار تومن هست
من خودم هم اکس باکس وان رو دارم هم یه سیستم قوی برای گیم در حدی که 9 میلیون خرج پی سی کردم فقط به خاطر این که به شخصه از بازی کردن روی پی سی خیلی خیلی بیشتر لذت میبرم حالا شاید برای بقیه اینطور نباشه ولی خودم پی سی رو به هر چیزی ترجیح می دهم
جفتش با هم(البته PS4 کنسول محسوب نمیشه)
اینارو وللش فقط ps4
اصن pc یه چی دیگست. کنسولم خوبه ولی واسه کسی ک همیشه کنسول باز بوده . واسه کسی ک همیشه پی سی باز بوده تا تهشم پی سی میمونه.
??PC??
ایول
pc