ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویری جدید از Meizu PRO 6 منتشر شد؛ قاتل آیفون 7 در راه است

روز گذشته تصویری از کارخانه فاکسکان به بیرون درز پیدا کرد که بسیاری معتقد بودند مربوط به شاسی آیفون 7، پرچمدار بعدی اپل است. اما حالا مشخص شده که تصویر روز گذشته اصلا مربوط به ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۷ اسفند ۱۳۹۴  |  ۱۵:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

روز گذشته تصویری از کارخانه فاکسکان به بیرون درز پیدا کرد که بسیاری معتقد بودند مربوط به شاسی آیفون 7، پرچمدار بعدی اپل است. اما حالا مشخص شده که تصویر روز گذشته اصلا مربوط به آیفون 7 نیست، بلکه نشانگر بخش پشتی موبایل جدید Meizo است.

تلفن همراه Meizu PRO 5 سپتامبر سال گذشته میلادی عرضه شد و عملکردی بسیار عالی از خود نشان داد اما حالا کم کم باید آماده Meizu PRO 6 باشیم. تلفن همراهی که به گفته مدیران شرکت، قرار است قاتل آیفون 7 باشد.

میزو تایید کرده که این تلفن همراه قرار است نمایشگر تمام اچ دی حساس به فشار داشته باشد و هسته مرکزی آن یک پردازنده Helio X25 است، پردازنده که چند ماه در انحصار PRO 6 باقی می ماند.

بای جونگشیانگ، مدیرعامل کمپانی میزو روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی مدیاتک حاضر شد و اطلاعات بیشتری در مورد PRO 6 ارائه کرد. وی صراحتا گفت که طراحی این موبایل قرار است قاتل آیفون 7 باشد و شاید از همین سو بسیاری روز گذشته تصویر لو رفته را منتسب به پرچمدار جدید کوپرتینویی ها دانستند.

او همچنین بیان داشت که PRO 6 ارزش انتظار را دارد و قرار است در انتهای فصل سوم سال (سپتامبر آینده) به بازار آید. این تلفن همراه یک خط آنتن در قسمت فوقانی دارد که از فلز ساخته شده.

همچنین، این دستگاه به 4 گیگابایت رم مجهز است که البته برخی منابع اخیرا به افزایش این رقم به 6 گیگابایت نیز خبر داده اند. امکان پذیر است اما انتظار نمی رود که میزو بخواهد رم 6 گیگابایتی روی این دستگاه بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • rasoul

    سلام میلاد جان شما که تجربه کار با گوشی های meizuرو دارید خواستم از شما در مورد گوشی meizu pro 5سوال کنم و اینکه به نظرتون این گوشی بهتره یا Samsung galaxy note 4 ؟

  • ali beheshti

    به خدا من فنه اپل نیسم

    ولی لامصب بذار طرحا و کانسپت های آیفون بیاد بعد از خط آنتن جدیدش کپی کن

  • HOOM@N

    دوستان مطمئن باشن برند های نظیر شیائومی،اوپو،میزو،zte،هوآوی و وان + برند های معتبری هستند.هدفشون از اینکه خودشون رو با اپل مقایسه میکنند و بعضی مواقع کری میخونن اینکه تو ذهن مشتری کیفیتی مثل محصولات اپل رو تداعی کنن جدای از این که اکوسیستم متفاوتی دارند(Android در برابر ios).

  • M_B

    آیفون چیه بابا?
    اون گوشی از سال 2007 تا دوسال پیش خوب بود
    دیگه گند زدن توش بیشتر توی طراحیش(جانی)
    الان دیگه دور دوره اندورید و گوشی های اندرویدیه✌?

  • محمدرضا

    قاتل آیفون 7 رو خوب اومدی خخخخخخ

    خیلی هامون میدونیم که آیفون رو بخاطر پرستیژش نمیخریم بلکه بخاطر امکاناتش میخریم :))

    فکر نکم کسی آرم Meizu رو به آرم سیب گاز زده ترجیه بده(خلاصه همون سیب گاز زده قیمت گوشی رو مشخص میکنه بدون اینکه خودت بگی چند خریدی)

  • میلاد

    اونایی که اصلا با میزو کار نکردن و کورکورانه عاشق اپلن حداقل ب خودشون اجازه بدن ی ساعت با میزو کار کنن بعد ببینم باز حرفای مفت راجع ب این برند و رابط کاربری استثناییش میزنن؟من دو ساله از میزو m1 note و m2 note و mx ۵ استفاده کردم همشون بی نظیرن فقط و غقط ب خاطر فلایم سبک و روان و کیفیت ساخت بی نظیر.الحمدلله سایتا هم می فروشن پس بگردی پیدا میشه.میزو و فلایم رابط کاربری اختصاصی گوشیای میزو بی نظیره.طفا فقط یک ساعت با گوشیش کار کنید

    • حسین

      شما مطمئنی ک m1 و m1noe و اینا مال شیائومی نیست؟

      • میلاد

        حسین عزیز اونی که شیایومی زده ردمی نوت ۱و،۲،۳ هست .بنده تو کار خرید و فروش گوشیم و گوشی بازم و زود زود گوشیمو عوض می کنم ولی تنها برندی ک روش دو ساله موندم میزویه.بنده با شیایومی ردمی نوت ۳ پرو هم کار کردم و اونهم با توجه ب قیمتش گوشیه بی نظریه

  • Hesam

    من که میزو رو ترجیح میدم

  • m.a

    اپل اینارو گزاشته رو حالت دایورت. حالا هی چس چس کنن

    • ناشناس

      خخخخخخخخ دمت گرم ناموسن اینجاشو خوب اومدی

  • ali

    مدیر میزو هنوز تو فانتزی آیفون کیلر سیر میکنه دستش درد نکنه سرسالی دلمون شاد کردن و یاد گذشته ها انداختنمون ?

مطالب پیشنهادی