ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی هوآوی با دوربین دوگانه
تکنولوژی

هوآوی رسماً مجهز بودن P9 به دوربین دوگانه را تایید کرد

هرچه به روز مراسم رسمی رونمایی از اسمارت فون جدید هوآوی P9 نزدیک می شویم. اطلاعات و تصاویر بیشتری راجع به آن منتشر می شود. خود شرکت سازنده هم سهمی در درز این اطلاعات ایفا ...

محمد مافی‌ها
محمد مافی‌ها منتشر شده در ۲۷ اسفند ۱۳۹۴  |  ۱۵:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هرچه به روز مراسم رسمی رونمایی از اسمارت فون جدید هوآوی P9 نزدیک می شویم. اطلاعات و تصاویر بیشتری راجع به آن منتشر می شود. خود شرکت سازنده هم سهمی در درز این اطلاعات ایفا می کند تا از این طریق هیجان را در میان طرفداران افزایش دهد.

تا به امروز برخی مشخصات فنی این تلفن هوشمند به طور غیر رسمی آشکار شده بود، اما حالا خود کمپانی پوستری جدید منتشر کرده و در آن به شکل آشکاری به دوربین دوگانه اسمارت فون یاد شده اشاره کرده است. البته پیش از این نیز از روی تصاویر لو رفته از این موضوع باخبر بودیم، اما حالا دیگر شک و تردیدی در صحت آن باقی نمی ماند.

هیچ بعید نیست تا روز آغاز مراسم رونمایی، یعنی ۶ آوریل (۱۸ فروردین ۹۵)، پوسترهای بیشتری از جانب کمپانی چینی منتشر شود تا قابلیت هایی دیگری از این محصول را آشکار سازد.

بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که ساعاتی قبل منتشر شده، هوآوی P9 مجهز به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و ۳ گیگابایت رم است. کمپانی چینی پردازنده هشت هسته ای HiSilicon Kirin 950 برای این محصول خود در نظر گرفته و گفته می شود ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. هنوز مشخص نیست که این اسمارت فون از درگاه میکرو اس دی نیز پشتیبانی می کند یا خیر.

ضمناً‌ مطابق شنیده ها دوربین دوگانه پشتی مجهز به دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی وظیفه تامین انرژی لازم برای آن را بر عهده خواهد داشت. انتظار می رود این موبایل با اندروید مارشملو و رابط کاربری اختصاصی هوآوی به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • علی اکبر

    دوربین سامسونگ f1/7که امسال روی اس7 معرفی شد وای گشودگی فوق العاده اس

  • safi

    مگه 12 مگاپیکسل پتنته که مهم باشه کی اول زده یا کی بعد زده حسگر های این دوربینا از زمین تا اسمون فرق میکن کلی امکانات سخت افزاری و نرم افزاریشون فرق میکنه انگار 12 مگاپیکسل چه تحفه ای هست که حالا سرش دعوا میکنید

  • محمد

    نوکیا n8 و سونی اریکسون ساتیو یادمه 12 مگاپیکسل بودند

  • RZ@

    هیچی دیگه، سامسونگ یه ۱۲ مگاپیکسل دوربین زد، میشه ولش کنید بدبختو حداقل ۱۲.۲ ش کنید فردا میبینید glx هم یه گوشی میده سنسور ۱۲ مگاپیکسل ...خخخخخخخ

    • safi

      استاد این چه طرز فکریه اگه اینطوریه اپل قبل سامسونگ 12 مگا پیکسلی زده بود

      • آروین

        اتفاقا سامسونگ قبل اپل 12 زده بود

    • shs77

      خخخخ سامسونگ در حدی نیست که شرکت ها دیگه ازش تقلید کنن در ضمن جهت اطلاع چندماه قبلش آیفون 6s ، نکسوس 5x، 6p هم از دوربین 12 مگاپیکسل استفاده کردن!
      در ضمن 12 مگاپیکسل چیزی نیست که اختراع باشه! بیشتر از پنج سال پیش توی گوشی های نوکیا و سونی استفاده شده!

    • مهدی

      با نظرت موافقم چرا همه ۱۲ میزنن البته خود سامسونگم از 6s تقلید کرد

  • AMIN

    کاش از AMOLED برای صفحه نمایش استفاده کنه

  • emad

    با سلام یه سوال داشتم camera2 api چی هست و اینکه از کجا بفهمم گوشیم از این پشتیبانی میکنه؟ممنون میشم جواب بدید با تشکر از دیجیاتو

مطالب پیشنهادی