هوآوی رسماً مجهز بودن P9 به دوربین دوگانه را تایید کرد
هرچه به روز مراسم رسمی رونمایی از اسمارت فون جدید هوآوی P9 نزدیک می شویم. اطلاعات و تصاویر بیشتری راجع به آن منتشر می شود. خود شرکت سازنده هم سهمی در درز این اطلاعات ایفا ...
هرچه به روز مراسم رسمی رونمایی از اسمارت فون جدید هوآوی P9 نزدیک می شویم. اطلاعات و تصاویر بیشتری راجع به آن منتشر می شود. خود شرکت سازنده هم سهمی در درز این اطلاعات ایفا می کند تا از این طریق هیجان را در میان طرفداران افزایش دهد.
تا به امروز برخی مشخصات فنی این تلفن هوشمند به طور غیر رسمی آشکار شده بود، اما حالا خود کمپانی پوستری جدید منتشر کرده و در آن به شکل آشکاری به دوربین دوگانه اسمارت فون یاد شده اشاره کرده است. البته پیش از این نیز از روی تصاویر لو رفته از این موضوع باخبر بودیم، اما حالا دیگر شک و تردیدی در صحت آن باقی نمی ماند.
هیچ بعید نیست تا روز آغاز مراسم رونمایی، یعنی ۶ آوریل (۱۸ فروردین ۹۵)، پوسترهای بیشتری از جانب کمپانی چینی منتشر شود تا قابلیت هایی دیگری از این محصول را آشکار سازد.
بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که ساعاتی قبل منتشر شده، هوآوی P9 مجهز به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و ۳ گیگابایت رم است. کمپانی چینی پردازنده هشت هسته ای HiSilicon Kirin 950 برای این محصول خود در نظر گرفته و گفته می شود ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. هنوز مشخص نیست که این اسمارت فون از درگاه میکرو اس دی نیز پشتیبانی می کند یا خیر.
ضمناً مطابق شنیده ها دوربین دوگانه پشتی مجهز به دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی وظیفه تامین انرژی لازم برای آن را بر عهده خواهد داشت. انتظار می رود این موبایل با اندروید مارشملو و رابط کاربری اختصاصی هوآوی به بازار عرضه شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دوربین سامسونگ f1/7که امسال روی اس7 معرفی شد وای گشودگی فوق العاده اس
مگه 12 مگاپیکسل پتنته که مهم باشه کی اول زده یا کی بعد زده حسگر های این دوربینا از زمین تا اسمون فرق میکن کلی امکانات سخت افزاری و نرم افزاریشون فرق میکنه انگار 12 مگاپیکسل چه تحفه ای هست که حالا سرش دعوا میکنید
نوکیا n8 و سونی اریکسون ساتیو یادمه 12 مگاپیکسل بودند
هیچی دیگه، سامسونگ یه ۱۲ مگاپیکسل دوربین زد، میشه ولش کنید بدبختو حداقل ۱۲.۲ ش کنید فردا میبینید glx هم یه گوشی میده سنسور ۱۲ مگاپیکسل ...خخخخخخخ
استاد این چه طرز فکریه اگه اینطوریه اپل قبل سامسونگ 12 مگا پیکسلی زده بود
اتفاقا سامسونگ قبل اپل 12 زده بود
خخخخ سامسونگ در حدی نیست که شرکت ها دیگه ازش تقلید کنن در ضمن جهت اطلاع چندماه قبلش آیفون 6s ، نکسوس 5x، 6p هم از دوربین 12 مگاپیکسل استفاده کردن!
در ضمن 12 مگاپیکسل چیزی نیست که اختراع باشه! بیشتر از پنج سال پیش توی گوشی های نوکیا و سونی استفاده شده!
با نظرت موافقم چرا همه ۱۲ میزنن البته خود سامسونگم از 6s تقلید کرد
کاش از AMOLED برای صفحه نمایش استفاده کنه
با سلام یه سوال داشتم camera2 api چی هست و اینکه از کجا بفهمم گوشیم از این پشتیبانی میکنه؟ممنون میشم جواب بدید با تشکر از دیجیاتو